بهترین گوشی های 2022 ؛ به همراه بهترین گوشی های گیمینگ و گوشی های ساخت فیلم

در نوشتار جدید فیگار به معرفی بهترین گوشی های 2022 و بهترین گوشی های گیمینگ و بهترین گوشی برای فیلم سازی در سال 2022 پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

سال 2021 سرشار از شگفتی بود و شاهد رونمایی و حضور اسمارت فون‌های مخنلفی بودیم که هر کدام طرفداران خاص خود را داشت. از سامسونگ و میان رده‌های سری A گرفته تا اپل و شیائومی با آن گوشی‌های میان رده و خوش قیمتش، همه در تلاش بودند تا سهم خود را در این بازار افزایش دهند.

در سال 2021 گوشی‌های مختلفی رونمایی و عرضه شد. برخی میان رده و مقرون به صرفه بودند مانند گلکسی A52s و برخی بالارده‌ها مانند شیائومی می میکس 4 قیمت‌های زیادی داشتند.

در این لیست مطمئنا به پرچمداران و گوشی‌های گران قیمت کمپانی‌هایی مانند اپل، سامسونگ و وان پلاس می‌پردازیم و همچنین تولیدات سال 2022 شیائومی و هوآوی را هم مروری خواهیم کرد. بهترین گوشی های 2022 در این قسمت بررسی خواهد شد.

بهترین گوشی های 2022

به همراه بهترین گوشی های گیمینگ و گوشی های ساخت فیلم

بهترین گوشی های سال ۲۰۲۲, بهترین موبایل های سال 2022
بهترین گوشی های سال ۲۰۲۲, بهترین موبایل های سال 2022, بهترین گوشی های گیمینگ 2022


بسیاری از تلفن‌های هوشمند هستند که در سال 2022 وارد بازار خواهند شد، در ادامه لیستی از این دستگاه‌ها را برای شما تهیه کرده‌ایم. اما در نوشتار بهترین گوشی های 2022 غالبا به معرفی گوشی‌های موجود در بازار که جزء بهترین‌های 2022 محسوب می‌شوند پرداخته‌ایم.

یکی از تحلیلگران معروف اپل، آقای کو، می‌گوید که اپل در آیفون 14 از ناچ عریضی که همیشه استفاده کرده است، دوری می‌کند و به سمت استفاده از پانچ هول خواهد رفت. به نظر می‌رسد در این سری از آیفون‌ها شاهد نواری مشکی رنگ در دور بدنه گوشی هستیمY که یادآور آیفون 4 خواهد بود! این دستگاه در سپتامبر 2022 عرضه خواهد شد.

از دیگر اخبار پیرامون جدیدترین اسمارت فون آیفون که از قضا انتظار می‌رود جزء بهترین گوشی های سال ۲۰۲۲ باشد، بدنه تیتانیومی به جای آلومینیومی است که ظاهرا در ساخت آیفون 14 از آن استفاده خواهد شد.

دوربین‌های آیفون 14 دیگر 12 مگاپیکسلی نخواهند بود. تمامی آیفون‌های 2022 بهبودهای قابل توجهی در بخش اولترا واید تجربه می‌کنند و شاید لنز پریسکوپ این گوشی با زوم 10 برابری روانه بازار شود.

از دیگر گوشی‌های محتمل در سال 2022 آیفون SE 3 است. اپل در کنار آیفون‌های رده بالای خود به تولید میان رده‌های خوش قیمتی می‌پردازد که در رده‌های ایکس و SE قرار می‌گیرند.

اخبار مرتبط با این گوشی نشان می‌دهدکه طراحی ظاهری این آیفون شبیه به آیفون ایکس آر است و تاچ آی دی آن با کلید پاور ادغام شده است. این گوشی در ژانویه 2022 عرضه خواهد شد.

در خصوص آیفون اس ای 2 پلاس در سال 2022 اطلاعات کمابیش خوبی منتشر شده است. گفته شده است که نمایشگر این گوشی گر چه بزرگ‌تر نیست اما با نام آیفون SE وارد بازار می‌شود.

به عنوان یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۲۲ این نسل از آیفون‌ها مجهز به مودم فایوجی هستند. عبارت پلاس در پس این گوشی نشان‌دهنده سرعت اینترنت آن است.

جانشین گلکسی نوت 20، جدیدترین اسمارت فون سامسونگ با نام گلکسی نوت 30 عرضه خواهد شد. بله درست شنیدید، چرا که سامسونگ نام گوشی جدید خود که انتظار می‌رود یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۲۲ باشد را تغییر داده است.

آنچه از اهمیت برخوردار است اسم این اسمارت فون‌ها نیست بلکه مشخصات فنی آنها و امکاناتی که در آنها تعبیه شده است مهم بوده و می‌تواند یک اسمارت فون را در لیست بهترین موبایل های سال 2022 قرار دهد.

گلکسی اس 22 از جمله پرچمدارانی است که در لیست بهترین موبایل های سال 2022 قرار دارد و احتمال رونمایی از آن در اوایل سال میلادی جدید زیاد است. به عنوان یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۲۲ اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی منتشر شده است؛ که مربوط به تراشه و دوربین و رندرهای آن است.

گلکسی اس 22 دارای دو لبه خمیده و منحنی در صفحه نمایش است. این در حالی است که برخی منابع مدعی مسطح بودن این نمایشگر بودند. طراحی پنل جلویی این گوشی بسیار به گلکسی اس 21 اولترا شبیه است و البته شباهت‌های زیادی هم به گلکسی نوت دارد.

جدیدترین اسمارت فون شیائومی دستگاه شیائومی 12 است. در مقاله بهترین گوشی های 2022 به معرفی آن می‌پردازیم. در واقع این گوشی که یکی از جدیدترین موبایل ها در سال 2022 به شمار می‌رود، همان دنباله پرچمدار قبلی شیائومی یعنی می 11 است، اما بنابر سیاست‌های این کمپانی، پیشوند می از آن حذف شده است.

طراحی ظاهری این گوشی همچون شیائومی سی وی است که چندی پیش رونمایی شد. از دیگر مشخصات این گوشی، بدنه سرامیکی و تراشه اسنپدراگون 898 است. گزارشاتی که تاکنون از این اسمارت فون منتشر شده است، نشان می‌دهد که این گوشی در طراحی سبک‌تر و ضخامت آن نازک‌تر شده است.

با این که ضخامت این گوشی نازک تر شده، اما باتری آن حجیم‌تر شده است. در ادامه معرفی جدیدترین گوشی های سال 2022 همراه ما باشید.

OnePlus 9 Pro

بهترین گوشی آیفون 2022, بهترین موبایل های سال 2022, جدیدترین گوشی های گیمینگ 2022
بهترین گوشی آیفون 2022, بهترین موبایل های سال 2022, جدیدترین گوشی های گیمینگ 2022
  • دوربین اصلی: 48MP f/1.8
  • دوربین تله فوتو: 8MP f/2.4 با زوم اپتیکال 3.3 برابر (telephoto)
  • دوربین فوق عریض: 50MP f/2.2 (ultra-wide)
  • دوربین تک رنگ (برای بهبود تصاویر سیاه و سفید): 2MP (monochrome)

دوربین فوق عریض شاید قابل توجه‌ترین بین دوربین‌های این دستگاه باشد. از آنجایی که دارای طراحی عدسی آزاد است، باعث می‌شود که انحراف‌ها را که معمولا در لبه‌های عکس‌های فوق عریض دیده می‌شود، از بین برد.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


دوربین‌های OnePlus 9 Pro نیز با همکاری Hasselblad توسعه یافته‌اند؛ اگرچه این همکاری بیشتر به کالیبراسیون رنگ و طراحی اپلیکیشن دوربین محدود می‌شود. ما انتظار بیشتری از این همکاری در گوشی‌های آینده OnePlus داریم؛ البته اکنون نیز نتایج در عکس‌ها با رنگ‌های دقیق قابل مشاهده است.

در حالی که OnePlus 9 Pro دارای کنترل‌های دستی قدرتمندی است، در حالت خودکار نیز عملکرد قابل تحسینی دارد و آن را به گزینه‌ای عالی برای عکاسی تبدیل می‌کند. دستگاه OnePlus 9 Pro از نظر عکاسی و با فیلم‌برداری تا کیفیت 8K و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی، یک دوربین همه جانبه خوب محسوب می‌شود. در ادامه نوشتار بهترین گوشی های 2022 همراه ما باشید.

مزایا:

  • کالیبراسیون رنگ عالی
  • فیلم‌برداری تا کیفیت 8K و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی
  • قابلیت کنترل‌های دستی دوربین

اطلاعات:

  • برند: OnePlus, بهترین گوشی های 2022
  • نوع محصول: گوشی هوشمند
  • مناسب برای: عکس‌های شارپ با دقت رنگی چشمگیر

Google Pixel 6

بهترین گوشی آیفون 2022, بهترین موبایل های سال 2022, جدیدترین گوشی های گیمینگ 2022
بهترین گوشی آیفون 2022, بهترین موبایل های سال 2022, جدیدترین گوشی های گیمینگ 2022
  • دوربین اصلی: 50MP f/1.85
  • دوربین تله فوتو: زوم اپتیکال 2 برابر (telephoto)
  • دوربین فوق عریض: 48MP f/2.2 (ultra-wide)

Google Pixel 6 موفق به ثبت رنگ‌های واقعی می‌شود و جدیدترین محصولی است که خارج از اکوسیستم اپل وجود دارد. لنز فوق عریض Google Pixel 6 نسبت به بسیاری از لنزهای فوق عریض دیگر انحراف کمتری در لبه‌های عکس ایجاد می‌کند و مجموعه خوبی از قابلیت‌های ویرایش عکس را ارائه می‌دهد.

نور پرتره (Portrait Light) یک عملکرد نرم افزاری است، که با روشن کردن قانع کننده چهره‌ها و سایر سوژه‌ها به ثبت تصاویر بهتر کمک می‌کند. دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.9 با پیکسل‌های 1.2 میکرومتری است و بسیاری این گوشی هوشمند را قادر به گرفتن عکس‌های خیره‌کننده با جزئیات ترد و رنگ‌های آنقدر واقعی می‌دانند که نیاز به عکسبرداری دوگانه دارد.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


مزایا:

  • ثبت رنگ‌ها به صورت دقیق
  • ثبت تصاویر واضح (به خصوص در نور خوب)
  • دارای نور پرتره برای ثبت بهتر

اطلاعات:

  • برند: Google, بهترین گوشی های 2022
  • نوع محصول: گوشی هوشمند
  • مناسب برای: تصاویر فوق‌العاده واضح با نورپردازی حالت پرتره پیشرفته.

OnePlus Nord

بهترین گوشی شیائومی 2022, بهترین گوشی سامسونگ 2022
بهترین گوشی شیائومی 2022, بهترین گوشی سامسونگ 2022, جدیدترین اسمارت فون آیفون
  • دوربین اصلی: 48MP
  • دوربین جلو: دوگانه (32 و 8 مگاپیکسلی)

این اولین گوشی هوشمند OnePlus است که دارای دوربین جلوی دوگانه است. این دوربین دارای یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی است که با یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض برای گرفتن عکس‌های سلفی همراه شده است. این ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G است که در حال حاضر در بازار موجود است.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


دوربین این دستگاه خیلی خارق‌العاده نیست، اما با توجه به قیمتی که دارد برای افراد مبتدی مناسب است. در ساخت این دستگاه از سنسور Sony IMX 586 استفاده کردند که یک سنسور قدیمی، اما بسیار خوب است. Nord دارای EIS و OIS در دوربین خود است؛ این ویژگی امکان ثبت عکس‌ها و فیلم‌های بسیار پایداری را می‌دهد. در ادامه مطلب بهترین گوشی های 2022 همراه ما بمانید.

Huawei P40 Pro

بهترین گوشی شیائومی 2022, بهترین گوشی سامسونگ 2022
بهترین گوشی شیائومی 2022, بهترین گوشی سامسونگ 2022, جدیدترین اسمارت فون شیائومی
  • دوربین اصلی: 50MP
  • دوربین تله فوتو: 12MP با زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر (telephoto)
  • دوربین فوق عریض: 50MP f/2.2 (ultra-wide)

P40 را در اطراف بچرخانید، یک دوربین پشتی چهارگانه بزرگ با مارک لایکا پیدا خواهید کرد. دوربین پشتی در رنگ مشکی براق ارائه می‌شود که به این معنی است که ظاهر درخشانی خواهید داشت. P40 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه برای فیلم‌سازی است.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


دوربین هواوی p40 pro را می‌توان به عنوان فوق‌العاده نامید. با چهار لنز عقب و برخی نرم افزارهای مبتکرانه، تقریباً از هر چیزی که عکاسی می‌کنید، یک عکس کلاسیک خواهید داشت. هوآوی یک سنسور 50 مگاپیکسلی غول پیکر را به همراه دوربینی با زاویه دید عریض و حسگر عمق در دستگاه مدرن خود قرار داده است. در بالا نیز یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی قابل توجه وجود دارد، که زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر را ارائه می‌دهد.

Sony Xperia 1 II

جدیدترین گوشی های سال 2022, جدیدترین موبایل ها در سال 2022
جدیدترین گوشی های سال 2022, جدیدترین موبایل ها در سال 2022
  • دوربین اصلی: (دارای سه دوربین) 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2
  • دوربین جلو: 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0

Xperia 1 II یک نمونه هیجان‌انگیز از آنچه تلفن‌های هوشمند به عنوان دوربین فیلمبرداری قادر به انجام آن هستند است. از بسیاری جهات، این گوشی از سری دوربین‌های بدون آینه آلفا سونی الهام گرفته است. این گوشی هوشمند قادر است با رزولوشن 4K و با سرعت 24، 25، 30 یا 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

به علاوه از HDR پشتیبانی می‌کند و در نتیجه کنتراست رنگی خیره کننده‌ای ایجاد می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید با رزولوشن 1080p با سرعت 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه عکس بگیرید. گوشی هوشمند پرچمدار فعلی سونی، اکسپریا 1 II، در اواسط سال 2020 عرضه شد. این چیپست Qualcomm 865 5G دارد که عملکرد سریع و اتصال سریع را در صورت پشتیبانی ارائه می‌دهد.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


Sony Xperia 1 II در پشت دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و اندازه پیکسل 1/1.7 میکرون است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و اندازه پیکسل 1/3.4 میکرون و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و اندازه پیکسل 1/2.55 میکرون نیز دارد. تنظیمات دوربین عقب دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز است. دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی با دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل 1/4 میکرون دارد.

اگر می‌خواهید بهترین تجربه سینما را، هم از نظر تولید محتوا و هم از نظر مصرف، تجربه کنید، Xperia 1 II همان است. این یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه برای فیلم‌سازی است. از همراهی شما تا این قسمت از جستار بهترین گوشی های 2022 بی‌نهایت سپاس‌گزار هستیم؛ در ادامه همراه ما باشید.

Vivo V19

جدیدترین گوشی های سال 2022, جدیدترین موبایل ها در سال 2022
جدیدترین گوشی های سال 2022, جدیدترین موبایل ها در سال 2022
  • دوربین اصلی: (دارای چهار دوربین) 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و دو دوربین دیگر 2 مگاپیکسلی
  • دوربین جلو: 32 مگاپیکسلی

Vivo مخفف بهترین دوربین و کیفیت تصویر این دستگاه است. امروز ما در مورد Vivo V19 صحبت می‌کنیم که واضح است بهترین محصولات با کیفیت در بازار امروز است. زیرا با این قیمتی که دارد، بهترین محصول محسوب می‌شود.

در این گوشی هوشمند شما صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی E3 را دریافت خواهید کرد؛ که بهترین تجربه ویدیویی را به جای رقبای خود مانند سامسونگ و وان پلاس که محصولی فوق العاده هستند، به شما ارائه می‌دهد.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


Vivo V19 با دوربین چهارگانه عرضه می‌شود که دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل است. به این معنی که قطعا کیفیت تصویر خوبی خواهید داشت و دوربین جلو 32 مگاپیکسلی است. حافظه دستگاه نیز زیاد است، بنابراین شما نیازی به نگرانی در مورد آن ندارید. هر چقدر که می‌خواهید سلفی بگیرید!

Oppo F15

جدیدترین اسمارت فون شیائومی, جدیدترین اسمارت فون سامسونگ
جدیدترین اسمارت فون شیائومی, جدیدترین اسمارت فون سامسونگ
  • دوربین اصلی: چهار دوربین 48 مگاپیکسلی
  • دوربین جلو: 16 مگاپیکسلی

Oppo F15 یک عرضه خوب توسط این برند بوده است که اکنون بیش از یک ماه همچنان در بازار قدرتمند است. اوپو به پردازنده MediaTek Helio P70 اعتماد کرده است. شکی نیست که پردازنده به عنوان قلب این گجت، باید به گونه‌ای باشد که بتواند همه چیز را به راحتی انجام دهد و باعث شود کاربران احساس خوبی نسبت به آن داشته باشند. تا کنون این دستگاه تمام پارامترهایی را که باید داشته باشد انجام داده است.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


با استفاده از دوربین F15 می‌توانید عکس‌های بی‌نظیر با دقت بالا بگیرید. این دستگاه یک دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی با ویژگی‌های شگفت انگیز ویرایش عکس و یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی دارد.

Oppo F15 برای کاربرانی که دوربین خوب می‌خواهند و بازی‌های سبک انجام می‌دهند مناسب است. اما، آن‌ دسته که بازی‌های سنگینی را انجام می‌دهند، پیشنهاد می‌شود که گوشی‌های هوشمند دیگر با پردازنده بهتر را در نظر بگیرند. F15 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه برای فیلم سازی است. در ادامه نوشتار بهترین گوشی های 2022 همراه ما باشید.

Redmi Note 10S

جدیدترین اسمارت فون شیائومی, جدیدترین اسمارت فون سامسونگ
جدیدترین اسمارت فون شیائومی, جدیدترین اسمارت فون سامسونگ
  • باتری: 5000 میلی آمپر
  • نمایشگر: 6.6 اینچ
  • حافظه: 256/128 گیگابایت
  • رم (RAM): 8 گیگابایت
  • تراشه: MediaTek MT6891Z Dimensity 1100 5G (شش نانومتر)

در نوشتار بهترین گوشی های 2022 به بررسی جدیدترین گوشی های گیمینگ 2022 ازجمله نوت 10s شیائومی پرداخته‌ایم. بهترین گوشی شیائومی 2022 یعنی گوشی Redmi Note 10S ویژگی‌های برجسته‌ای دارد. از امکانات منحصر‌ به‌ فرد آن می‌توان به قدرت پیشتاز جفت شدن تراشه مدیاتک Helio G95 با حداکثر ۸ گیگابایت رم اشاره کرد که عملکرد بسیار خوبی برای اجرای بازی‌های پایه با امتیاز آنتوتو ۳۲۴۴۹۸ دارد.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


علاوه بر این یک نمایشگر آمولد ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل هم در اینجا حضور دارد که لذت بازی را دو چندان می‌کند. این گوشی از بلندگوهای استریو نیز پشتیبانی می‌کند که یکی از بهترین مشخصه‌های آن محسوب می‌شود. قیمت امروز گوشی های گیمینگ به شدت افزایش یافته‌اند،‌ اما این سری از شیائومی به نسبت گوشی مناسبی برای روزمره و گیم محسوب می‌شود.

POCO X3 GT

جدیدترین اسمارت فون آیفون, بهترین گوشی های گیمینگ 2022
جدیدترین اسمارت فون آیفون, بهترین گوشی های گیمینگ 2022
  • باتری: 5000 میلی آمپر
  • نمایشگر: 6.6 اینچ, بهترین گوشی های 2022
  • حافظه: 256/128 گیگابایت
  • رم (RAM): 8 گیگابایت
  • تراشه: MediaTek MT6891Z Dimensity 1100 5G (شش نانومتر)

همانطور که از این گوشی انتظار می‌رود ویژگی‌های خیره کننده‌ای دارد که با توجه به قیمت آن بسیار مقرون و به صرفه است. این گوشی در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2022 به حساب می‌آید.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


این محصول برای بازی مناسب بوده و از باتری بسیار قوی برخوردار است. همچنین از قابیلیت شارژ سریع 67 وات برخوردار است. این محصول به دلیل قیمت مناسب و ویژگی‌های بسیار عالی‌اش می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید باشد.

Black Shark 4

جدیدترین اسمارت فون آیفون, بهترین گوشی های گیمینگ 2022
جدیدترین اسمارت فون آیفون, بهترین گوشی های گیمینگ 2022
  • باتری: 4500 میلی آمپر
  • نمایشگر: 6.67 اینچ
  • حافظه: 256/128 گیگابایت
  • رم (RAM): 6/8/12 گیگابایت
  • تراشه: Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G (7 نانومتری)

این گوشی از ۱۹ میلیون تا ۲۴ میلیون نوسان قیمت دارد. البته گوشی گران‌بهایی محسوب می‌شود، اما برای بازی‌های حرفه‌ای، بسیار مناسب است.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


این مدل دارای بلندگوهای استریو عالی، دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی، رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی با پشتیبانی از HDR10+ ، همچنین عملکرد پایدار و شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. تمام این ویژگی‌ها باعث شده که اسم این گوشی در لیست بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی به چشم بخورد. در ادامه نوشتار بهترین گوشی های 2022 همراه ما باشید.

iPhone 13 Pro Max

جدیدترین گوشی های گیمینگ 2022, جدیدترین گوشی های سال 2022, جدیدترین موبایل ها در سال 2022, جدیدترین اسمارت فون سامسونگ
جدیدترین گوشی های گیمینگ 2022, جدیدترین گوشی های سال 2022, جدیدترین موبایل ها در سال 2022, جدیدترین اسمارت فون سامسونگ
  • باتری: ۴۳۵۲ میلی‌آمپرساعت
  • نمایشگر: ۶.۷ اینچ
  • حافظه: ۵۱۲/۲۵۶/۱۲۸ گیگابایت
  • رم (RAM): ۶ گیگابایت
  • تراشه: A15 Bionic

موبایل آیفون ۱۳ پرومکس می‌تواند جزء بهترین گوشی های گیمینگ آیفون باشد. البته مخصوص گیم طراحی نشده، اما از امکانات و قدرت بالایی برخوردار است. این دستگاه بهترین باتری آیفون را تا به کنون دارا می‌باشد.


در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:


پرو مکس یکی از بهترین گوشی آیفون 2022 برای بازی است و گستره وسیعی از بازی‌ها در اپ استور دارد. تمامی گیم‌ها در صفحه نمایش با رزولوشن بالای این گوشی بسیار جذاب دیده می‌شوند. عمر باتری خوبی نیز دارد، که تا مدت‌ها نیاز به اتصال به شارژ نخواهید داشت. در ادامه نوشتار بهترین گوشی های 2022 همراه ما باشید.

Samsung Galaxy S21 Ultra

بهترین گوشی شیائومی 2022, بهترین گوشی سامسونگ 2022, بهترین گوشی آیفون 2022, بهترین موبایل های سال 2022
بهترین گوشی شیائومی 2022, بهترین گوشی سامسونگ 2022, بهترین گوشی آیفون 2022, بهترین موبایل های سال 2022
  • باتری: ۵ هزار میلی‌آمپرساعت
  • نمایشگر: ۶.۸ اینج
  • حافظه:۵۱۲/۲۵۶/۱۲۸ گیگابایت
  • رم (RAM): ۱۶/۱۲ گیگابایت
  • تراشه: اسنپ دراگون ۸۸۸ و Exynos 2100

بهترین گوشی سامسونگ 2022 یعنی موبایل گلکسی S21 اولترا، یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ است. در واقع گیمینگ نیست،‌ اما امکانات آن،‌ با استانداردهای گوشی‌های بازی مطابقت دارند. دوربین این گوشی بسیار با کیفیت است. چهار لنز در قسمت پشتی و یکی در قسمت جلو دارد. از قلم نیز پشتیبانی می‌کند.

اما اگر صرفا برای بازی قصد خرید این موبایل را دارید، مبلغ خرید آن گران است. افراد کمی قادر به خرید این موبایل خواهند بود. قدرت پردازشی بالا و صفحه نمایش بزرگ این دستگاه، وسوسه خرید آن را برای کسانی که بودجه کافی دارند، افزایش می‌دهد.

در کنار مطالعه بهترین گوشی های 2022 می‌توانید به مطالب ذیل نیز توجه نمایید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین گوشی های 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *