قیمت بهترین موس های گیمینگ 21 فروردین 1401 ؛ بهترین موس مخصوص بازی

یکی از ابزار بازی‌های کامپیوتری موس است. موس گیمینگ خوب روند بازی را دلچسب‌تر می‌کند. در مطلب قیمت بهترین موس های گیمینگ 21 فروردین 1401 همراه ما باشید.

با توجه به گرانی تجهیزات تکنولوژی، انتخاب محصولی با قیمت مناسب دغدغه گیمرها شده است. به دلیل مدت زمان استفاده طولانی از موس، هنگام انجام بازی‌های کامپیوتری، انتخاب موس گیمینگ با کیفیت بسیار مهم است.

البته که در کنار کیفیت، قیمت مناسب نیز مهم است. اما کدام موس، موس بهینه است؟ موسی که سرعت بالا و دقت خوبی داشته باشد، در روند بازی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. نوشتار لیست قیمت بهترین موس های گیمینگ امروز 21 فروردین از سایت فیگار، بهترین موس‌‌های گیمینگ را به همراه قیمت‌شان برای شما معرفی نموده‌ایم.

اگر به میزان قیمت موس گیمینگ امروز بازار توجه شود، مشخص است که هزینه‌ها به شدت افزایش داشته‌اند. گیمی که با هزینه بالا همراه باشد، طبیعتا از حالت تفریحی خارج می‌شود. به همرین دلیل قیمت بهترین موس های گیمینگ ارزان را در این نوشتار مطرح کرده‌ایم.

قیمت بهترین موس های گیمینگ 21 فروردین 1401

بهترین موس مخصوص بازی

فهرست موس‌های گیمینگ که در لیست قیمت موس گیمینگ امروز مطرح شده‌اند:

قیمت بهترین موس های گیمینگ ارزان, لیست قیمت موس گیمینگ امروز, قیمت بهترین موس های گیمینگ 17 اسفند 1400
قیمت بهترین موس های گیمینگ ارزان, لیست قیمت موس گیمینگ امروز, قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401

دو اصلاح رایج DPI و IPS معیارهای سنجش کیفیت موس‌های گیمینگ هستند. اما هر کدام از این موارد بیانگر چه هستند؟ DPI یا Dots Per Inch، نمایش دهنده سرعت موس است. سرعت یعنی موس شما با حرکت معمولی چند پیکسل بر اینچ حرکت می‌کند. بیشتر بودن مقدار دی‌پی‌آی، نشان دهنده کیفیت بهتر است.

و اما IPS یا Inches Per Second، نمایش دهنده دقت موس است. هنگام جابجایی، هر چقدر که موس در راستای مسیر تعیین شده حرکت کند، یعنی دقت بالایی دارد. دقت موس در گیم بسیار مهم است؛ زیرا با یک خطای موس ممکن است امتیاز منفی دریافت کنید.

بی‌سیم بودن، داشتن دکمه‌های زیاد و امکانات جانبی دیگر در مرحله دوم قرار می‌گیرند. در نوشتار لیست قیمت بهترین موس های گیمینگ امروز فروردین با توجه به دو معیار DPI و IPS، بهترین موس های گیمینگ را معرفی کرده‌ایم.

قیمت روز موس گیمینگ فروردین 1401 در ادامه مطلب موجود است؛ همراه ما باشید. می‌توانید با مراجعه به پیوست لیست قیمت‌ محصولات گیمینگ، قیمت امروز کنسول‌های بازی، گوشی‌ها و دیگر دستگاه‌های مرتبط با گیم را مشاهده نمایید.

ضمن آشنایی با قیمت بهترین موس های گیمینگ ارزان و قیمت امروز موس های گیمینگ می‌توانید نگاهی به مقالات ذیل نیز بیاندازید:

Logitech G502 Lightspeed Wireless

لیست قیمت موس گیمینگ امروز, موس گیمینگ امروز قیمت
لیست قیمت موس گیمینگ امروز, موس گیمینگ امروز قیمت
  • مقدار دی‌پی‌آی (DPI): ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰
  • مقدار آی‌پی‌اس (IPS): ۴۰۰+
  • اتصال: بی‌سیم، سیمی
  • مخصوص دست: راست
  • تعداد دکمه‌ها: 11
  • وزن: 114 گرم

قیمت امروز موس گیمینگ Logitech G502 Lightspeed Wireless:

حدود ۳,۳۹۹,۰۰۰ تومان

موس گیمینگ امروز قیمت بسیار زیادی دارد، اما اگر به نسبت کیفیت و دقت بالا آن را انتخاب کنید، در این معامله سود خواهید کرد. موس G502 از بهترین گوشی‌های گیمینگ با DPI صد تا ۲۵۶۰۰ است.


ضمن آشنایی با قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401 می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


این موس به بهترین نحو ممکن برایتان کار خواهد کرد. دارای سنسور HERO، قابلیت شخصی سازی و البته 11 دکمه قابل تنظیم است. امکانات جدید در جایی قرار دارند که برای استفاده مناسب است و باعث نمی‌شود که در دست داشتن موس برایتان سخت شود.

با موس پد شارژی PowerPlay سازگاری دارد؛ بدون استراحت با آن کار کنید. می‌توان از راه دور با این موس بازی نمود و همزمان آن را شارژ کرد. قیمت بهترین موس های گیمینگ ارزان با قیمت این محصول همخوانی ندارد، نسبتا موس گرانی محسوب می‌شود.

اما با توجه به قیمت امروز موس های گیمینگ می‌توان گفت که قیمت معقولی دارد؛ بالاخره امکانات جدید هزینه‌بر هستند. در ادامه نوشتار قیمت بهترین موس های گیمینگ 21 فروردین 1401 همراه ما بمانید.

Razer Naga Pro

لیست قیمت موس گیمینگ امروز, قیمت امروز موس های گیمینگ
لیست قیمت موس گیمینگ امروز, قیمت امروز موس های گیمینگ
  • مقدار دی‌پی‌آی (DPI): تا ۲۰۰۰۰
  • مقدار آی‌پی‌اس (IPS): ۶۰۰+
  • اتصال: بی‌سیم، سیمی
  • مخصوص دست: راست
  • تعداد دکمه‌ها: 10، 14، 20
  • وزن: 117 گرم

قیمت امروز موس گیمینگ Razer Naga Pro:

حدود ۳,۸۷۹,۰۰۰ تومان

قیمت امروز فروردین موس گیمینگ در این نوشتار برای شما لیست شده است. موس گیمینگ Razer Naga Pro دارای نوسان قیمت از سه میلیون تا پنج میلیون است.  هر کسی که با رایانه شخصی بازی های زیادی را تجربه می‌کند، می‌داند که پیدا کردن یک موس خوب بسیار سخت است.


ضمن آشنایی با قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401 می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


اما موس Razer Naga Pro قابلیتی خاص دارد و در پک آن سه پنل متفاوت وجود دارد، که می‌توانید روی بدنه اصلی موس سوار کنید. هر کدام از این پنل‌ها مخصوص به حالت‌های متفاوتی، مانند بازی‌های بتل رویال و بازی‌های Moba هستند. تعویض این پنل‌ها کار بسیار ساده‌ای است و می‌تواند در بازی کردن عناوین متفاوت بسیار مفید باشد.

موس ریزر بدون سیم نیز به دستگاه وصل می‌شود. تاخیر اتصال بی‌سیم غیر قابل انکار است،‌ اما در این سری از موس‌ها میزان تاخیر بسیار کم است. اما اگر با کوچکترین تاخیر نیز مشکل دارید، می‌توانید با کابل این اتصال را انجام دهید. در ادامه نوشتار، لیست قیمت موس گیمینگ امروز فروردین 1401 را دنبال کنید.

Logitech G203 Lightsync

موس گیمینگ امروز قیمت, قیمت امروز موس های گیمینگ
موس گیمینگ امروز قیمت, قیمت امروز موس های گیمینگ, قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401
  • مقدار دی‌پی‌آی (DPI): تا ۸۰۰۰
  • مقدار آی‌پی‌اس (IPS): ۲۰۰+
  • اتصال: سیمی
  • مخصوص دست: راست
  • تعداد دکمه‌ها: 6
  • وزن: 85 گرم

قیمت امروز موس گیمینگ Logitech G203 Lightsync:

حدود ۱,۱۷۰,۰۰۰ تومان


ضمن آشنایی با قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401 می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


موس Logitech G203 Lightsync در بین کیفیت خوب و قیمت خوب به یک تعادل معقول رسیده است. انتخابی مناسب برای کسانی که دوست دارند یک موس حرفه‌ای داشته باشند، اما هنوز بودجه کافی ندارند. یکی از نکات ضعف این موس دی‌پی‌آی نسبتا کم آن است. اما با توجه به مبلغی که می‌پردازیم، حتی می‌توان گفت که زیاد هم هست.

شش دکمه قابل تنظیم مهم روی موس تعبیه شده است، که با کمک آن‌ها می‌توانید DPI موس را بین 200 تا 8.000 کم و زیاد کنید. با خرید این موس، شما با مبلغ یک موس معمولی غیر گیمینگ، صاحب یک موس گیمینگ بسیار مناسب خواهید شد. در ادامه نوشتار قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401 همراه ما باشید.

Razer DeathAdder V2

قیمت بهترین موس های گیمینگ ارزان, لیست قیمت موس گیمینگ امروز
قیمت بهترین موس های گیمینگ ارزان, لیست قیمت موس گیمینگ امروز, قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401
  • مقدار دی‌پی‌آی (DPI): تا ۲۰۰۰۰
  • مقدار آی‌پی‌اس (IPS): ۶۵۰+
  • اتصال: سیمی
  • مخصوص دست: راست
  • تعداد دکمه‌ها: 8
  • وزن: 82 گرم

قیمت امروز موس گیمینگ Razer DeathAdder V2:

از ۷۳۹,۰۰۰ تومان تا ۳,۱۹۰,۰۰۰ تومان

سنسور‌های استفاده شده در موس Razer DeathAdder V2، دقیق و قابل اتکا هستند. برای اینکه بتوان آن را در حالت‌های مختلف در دست گرفت، طراحی آن به طور خاص انجام شده است.


ضمن آشنایی با قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401 می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


موس Razer DeathAdder V2 توانست پیشرفت کند و در تمامی زوایا بسیار بهتر از Razer DeathAdder معمولی ظاهر شود. یک موس با قیمتی نسبتا مناسب، با طراحی‌ منحصر به فرد و البته کیفیت و سرعتی بسیار خوب، در خدمت شماست.

اگر از قیمت امروز موس های گیمینگ با خبر باشید، می‌دانید که یک میلیون و ۶۰۰ هزار تا حدود سه میلیون، هزینه مناسبی برای یک موس گیمینگ محسوب می‌شود. دکمه‌های مخصوص انگشت شصت این موس در جایی قرار دارند، که اصلا ممکن نیست ناخواسته روی آن‌ها کلیک کنید.

تمام این امکانات بر خاص بودن این موس تاکید می‌کنند. در ادامه نوشتار قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401 همراه ما باشید.

Corsair Dark Core RGB Pro

قیمت موس گیمینگ امروز بازار
قیمت موس گیمینگ امروز بازار, قیمت روز موس گیمینگ فروردین 1401
  • مقدار دی‌پی‌آی (DPI): تا ۱۸۰۰۰
  • مقدار آی‌پی‌اس (IPS): ۴۵۰+
  • اتصال: بی‌سیم
  • مخصوص دست: راست
  • تعداد دکمه‌ها: 8
  • وزن: 133 گرم

قیمت امروز موس گیمینگ Corsair Dark Core RGB Pro:

حدود ۲,۶۵۰,۰۰۰ تا ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

با توجه به قیمت موس گیمینگ امروز فروردین 1401 نوسان قیمت موس Corsair Dark Core RGB Pro، از ۳,۳۰۰,۰۰۰ تا ۴,۸۸۰,۰۰۰ تومان تخمین زده می‌شود. از این موس برای مدت زیاد به راحتی استفاده کنید. دکمه‌های روی آن بسیار هوشمندانه تعبیه شده‌اند.


ضمن آشنایی با قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401 می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


تکنولوژی جدید اتصال بی‌سیم این موس حالت خاصی را در آن ایجاد کرده است. و این در حالی است که دو دکمه کوچک در سمت چپ موس به شما اجازه می‌دهند هر زمان که دوست دارید DPI موس را تغییر دهید. ماکزیمم مقدار دی‌پی‌آی این موس تا ۱۸۰۰۰ است.

قطعات موس نامبرده بسیار خوب عمل می‌کنند و دوام بالایی دارند. این موس، محصولی است که بعد از ساعت‌ها استفاده از آن، باز هم خسته نمی‌شوید. قابلیتی نیز وجود دارد که می‌توانید باله‌ای اضافی به سمت چپ موس اضافه کنید تا انگشت کوچکتان جایی برای استراحت داشته باشد. در ادامه نوشتار قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401 همراه ما باشید.

Corsair Ironclaw RGB

قیمت موس گیمینگ
قیمت امروز موس گیمینگ, قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401
  • مقدار دی‌پی‌آی (DPI): تا ۱۸۰۰۰
  • مقدار آی‌پی‌اس (IPS): ۴۰۰+
  • اتصال: سیمی
  • مخصوص دست: راست
  • تعداد دکمه‌ها: 7
  • وزن: 105 گرم

قیمت امروز موس گیمینگ Corsair Ironclaw RGB:

حدود ۲,۵۳۰,۰۰۰ تومان

اگر دستان بزرگی دارید و استفاده از موس‌های کوچک برای شما خسته کننده است، به راحتی از این موس استفاده کنید. ساختار آن به گونه‌ایست که افرادی با دستان بزرگ به راحتی از آن استفاده کنند.


ضمن آشنایی با قیمت بهترین موس های گیمینگ فروردین 1401 می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مشاهده نمایید:


با توجه به قیمت امروز موس گیمینگ می‌توان گفت که این موس از قیمت مناسبی برخوردار است. موس گیمینگ امروز قیمت بالایی با کف سه تا چهار میلیون دارد. اما این موس بین ۲,۶۷۰,۰۰۰ تا ۳,۸۸۰,۰۰۰ نوسان قیمت دارد؛ که هزینه مناسبی است. با توجه به عملکردی که دارد، موس مناسبی برای گیم محسوب می‌شود.

دقت و سرعت، یعنی شاخصه‌های DPI و IPS این موس به قدر کافی بالاست. تا حدی که حرکت کوچک موس در لبه‌های موس‌پد در نمایشگر اجرا می‌شود. در ادامه نوشتار قیمت روز موس گیمینگ فروردین 1401 همراه ما بمانید.
بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قیمت بهترین موس های گیمینگ 21 فروردین 1401 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *