انیمه های برتر ابرقهرمانی در تمام دوران

ابرقهرمان‌ها اغلب در آثار غربی دیده می‌شوند. با این حال، در سال‌های گذشته تعدادی زیادی از بهترین انیمه های ابرقهرمانی در ژاپن ساختته شده‌اند.

انیمه‌ها همیشه تنوع بسیار زیادی دارند. بهترین انیمه های قهرمانی نیز از همین رویه پیروی می‌کنند. گاه در کلاس‌های درس مدرسه جریان دارند و گاه در جهانی فانتزی یا حتی دروان کهن ژاپن؛ گزینه‌های بی پایانی وجود دارد تا بهترین انیمه های قهرمانی در آن شکل بگیرند و به همین دلیل است که طی سال‌های اخیر بهترین انیمه های قهرمانی مشهور شده‌اند.

ژانر ابرقهرمانی یکی از پرطرفدارترین ژانرهای سینما می‌باشد که در دهه اخیر توجه زیادی به آن شده است. در این مقاله قصد داریم تا انیمه های برتر ابرقهرمانی در تمام دوران و بهترین انیمه های ابرقهرمانی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین انیمه های سریالی

محبوب ترین انیمه های سریالی نتفلیکس

 انیمه های برتر ابرقهرمانی در تمام دوران

  • مهم‌ترین انیمه‌ هایی که باید ببینید

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های ابرقهرمانی  را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
بهترین انیمه های ابرقهرمانی

ژانر ابرقهرمانی در غرب یکی از محبوب‌ترین ژانرها به شمار می‌رود. از مارول تا دی‌سی، همه فیلم‌ها و سریال‌های محبوب زیادی را تولید می‌کنند. اما این روند باعث شد تا نظر سازندگان انیمه‌های ژاپنی نیز به ژانر ابرقهرمانی جلب شده و تصمیم به ساخت آثاری در این ژانر بگیرند. حتی برخی از پرفروش ترین مانگا های تاریخ جدید نیز با الهام از غرب، در ژانر ابرقهرمانی ساخته می‌شوند.

Ultraman

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
بهترین انیمه های ابرقهرمانی

انیمه Ultraman یک انیمه کلاسیک دهه 1980 است که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده‌ است. همچنین همکاری Ultraman با مارول آغاز شده است و طیف وسیعی از طرفداران جدید را به همراه داشته است. این انیمه داستان قهرمانی را روایت می‌کند که توسط یک بیگانه به نام اولترامن تسخیر می‌شود. سپس او باید با هیولاهای بیگانه برای نجات زمین مبارزه کند. این انیمه بهترین انیمه ابرقهرمانی فضایی محسوب می‌شود.

با وجود قدیمی بودن انیمه اولترامن، با این حال این انیمه جزو انیمه‌هایی است که می‌تواند بهترین انیمه ابرقهرمانی نام بگیرد و زمان بسیار زیادی با همین عنوان شناخته می‌شد. به زودی فصل جدید این انیمه نیز به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2022 در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

بهترین انیمه های ترسناک تمام دوران

Hurricane Polymar

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
بهترین انیمه های ابرقهرمانی

طوفان پلیمار یک انیمیشن ژاپنی و سریال OVA است که توسط Tatsunoko Productions تولید شد. این نمایش توسط Tatsuo Yoshida ساخته شد که بسیاری از سریال های Tatsunoko را تهیه کرده بود.

طوفان پلیمار هویت مخفی تاکشی یوروی است. او لباس خاصی می‌پوشد که او را قادر می‌سازد با جرم و جنایت مبارزه کند. این لباس از پلاستیک حافظه دار ساخته شده است که به او امکان را می‌دهد هر شکلی را به خود بگیرد، از جمله شکل دادن به پوشنده آن در 5 وسیله نقلیه مختلف.

محبوب ترین اپنینگ های انیمه

Heroman

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
بهترین انیمه های ابرقهرمانی

Heroman یکی دیگر از برترین انیمه های ابرقهرمانی است که با همکاری با مارول ساخته شده است. این انیمه با همکاری استن لی و اوتا تامون در اوایل دهه 2010 میلادی ساخته شده است. داستان این انیمه درباره شخصی خیالی به نام جوی جونز است. جوی یک تعمیرکار بد شانس است که در ادامه و به صورت اتفاقی تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شود.

شاید انیمه Heroman برترین انیمه قهرمانی نباشد؛ با این حال،  یکی از بهترین نویسنده های کمیک غربی به همراه فردی شرقی بر یک انیمه کار کرده‌اند. این اتفاق باعث شده است تا شاهد اثری باشیم که مرز بین دنیای شرق و غرب می‌باشد و بدون شک جزو برترین انیمه های قهرمانی محسوب می‌شود.

معروف ترین یاندره ها در انیمه

Astro Boy

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
بهترین انیمه های ابرقهرمانی

داستان انیمه Astro Boy درباره پروفسور تنها است که پس از مرگ پسرش، با خلق پسری رباتیک به تصویری از پسرش فکر می‌کند. اما پس از مدتی متوجه می‌شود که این رباط هرگز نمی‌تواند جای پسرش را پر کند تا اینکه این ربات ربوده می‌شود و به سیرک روبات در آمریکا منتقل خواهد شد.

بهترین انیمه های مدرسه ای 2023 و تمام دوران

Zetman

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
برترین انیمه ابرقهرمانی

انیمه Zetman یکی از متفاوت‌ترین موارد در لیست برترین انیمه های ابرقهرمانی است. نحوه روایت داستان انیمه Zetman به صورت معکوس است. این انیمه با برخورد میان دو دوست آغاز می‌شود. سپس، می‌توانیم شاهد داستانی باشیم که آن دو دوست را به نقطه نهایی می‌رساند.

انیمه Zetman جزو آثار ابرقهرمانی بسیار تاریک محسوب می‌شود. حتی هنگام مقایسه با مارول و دی‌سی نیز متوجه خواهیم شد که این انیمه به آثار ابرقهرمانی بسیار تاریک آن‌ها شباهت دارد. البته که این انیمه همچنان رترین انیمه قهرمانی می‌باشد.

بهترین انیمه های فانتزی تمام دوران

Samurai Flamenco

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
بهترین انیمه های ابرقهرمانی

Samurai Flamenco نیز جزو ساختارشکن‌ترین و همزمان برترین انیمه های ابرقهرمانی است. این اثر نیز در اوایل دهه 2010 میلادی ساخته شده و بسیار دست کم گرفته شده است. داستان این انیمه در رابطه با مرید به نام ماسایوشی هازاما است که قصد دارد تبدیل به یک ابرقهرمان شود. او قدرت‌های ماروایی ندارد اما تلاش خود را می‌کند تا بهترین حالت را ارائه دهد.

با توجه به یک انیمه ساختارشکن ژانر ابرقهرمانی، Samurai Flamenco نگاه جالبی به این ژانر دارد. البته که این انیمه کمی کوتاه به نظر می‌رسد. با این حال، ارزش تماشا کردن را دارد و شما می‌توانید آن را برترین انیمه ابرقهرمانی بنامید.

بهترین انیمه های سریالی 2023

Punch Line

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
برترین انیمه های ابرقهرمانی

Punch Line نام یک انیمه کمدی است که می‌تواند برترین انیمه ابرقهرمانی نام بگیرد. یوتا ایریداتسو توسط یک ابرقهرمان نجات یافته است. سپس، او متوجه روح یک گربه می‌شود که اگر تعداد زیادی از لباس‌های زیر را مشاهده کند، این قدرت را به دست خواهد آورد تا دنیا را نابود کند.

این یک فرض کمدی و کمی عجیب برای بهترین انیمه ابرقهرمانی است. با این حال، نمرات و رتبه‌بندی‌ها نشان می‌دهند که این انیمه لیاقت یک بار تماشا را دارد. همچنین لازم به ذکر است که این انیمه تنها در 12 قسمت ساخته شده است و شما می‌توانید در زمانی بسیار کوتاه به مشاهده‌ آن بپردازید.

شخصیت مورد علاقه شما در انیمه شیطان کش در مورد شما چه می گوید؟

Cyborg 009: The Cyborg Soldier

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
بهترین انیمه های ابرقهرمانی

انیمه Cyborg 009: The Cyborg Soldier داستان 9 سایبورگ قدرتمند با قدرت‌های مختلف را روایت می‌کند. آن‌ها قصد دارند با با شروری که روح سیاه نام دارد مقابله کنند. هرکدام از سایبورگ‌های ذکر شده قدرتی متفاوت دارند. لازم به ذکر است که آن‌ها از شخصیت‌های مشهور کمیک‌ها همانند مردان ایکس و یا انتقام جویان الهام گرفته‌اند.

این انیمه در اوایل دهه 2000 آغاز به پخش کرد و تاکنون افراد زیادی آن را بهترین انیمه قهرمانی خطاب کرده‌اند. سبک هنری این انیمه بسیار جذاب است. همچنین لازم به ذکر است که پایان این انیمه، جزو بهترین پایان‌هایی است که در میان دیگر انیمه‌ها دیده می‌شود.

جذاب ترین انیمه های فانتزی 2022

Tiger & Bunny

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
بهترین انیمه های قهرمانی

انیمه Tiger and Bunny یک انیمه کلاسیک کالت بود که در زمان پخش بسیار مورد تحسین قرار گرفت اما آنطور که باید دیده نشد. با این حال، این انیمه جزو برترین انیمه قهرمانی مهم محسوب می‌شود. این انیمه در سال 2011 منتشر شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

تصور اینکه Tiger and Bunny پس از 10 سال از پخش فصل اول، بالاخره برای فصل دوم باز میگردد سخت است. خوشبختانه اعلام پخش فصل دوم به عنوان یکی از بهترین انیمه های سریالی 2022، توجه بسیاری را جلب کرد. طرفداران Tiger and Bunny فقط میتوانند امیدوار باشند کیفیت این انیمه در فصل دوم همانند فصل اول بماند.

بهترین انیمه های شوجو (Shoujo)

My Hero Academia

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
برترین انیمه های قهرمانی

انیمه My Hero Academia یکی از متفاوت‌ترین انیمه‌های ابرقهرمانی محسوب می‌شود. داستان این انیمه در جهانی فانتزی است که تمام مردم قدرتی ماورایی به نام Quirk را دارا هستند. با این حال،‌ میدوریا ایزوکو این قدرت را ندارد و شانسی برای ابرقهرمان شدن برای او نیست. البته این اتفاق تا زمانی است که یک ابرقهرمان خیلی مشهور، تصمیم می‌گیرد تا میدوریا ایزوکو را جانشین خود کرده و به او قدرت Quirk را اهدا کند.

شاید داستان زمینه My Hero Academia مستقیماً از یکی از بهترین کمیک های تاریخ الهام گرفته باشد؛ با این حال، تفاوت‌های زیادی در این انیمه وجود دارند که آن را کاملاً منحصر به فرد می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که سازنده این انیمه بدون شرم و کاملاً واضح بیان می‌کند که برای ساخت آن از کمیک‌های غربی الهام گرفته است. با این حال، ما می‌توانیم لقب بهترین انیمه قهرمانی را به این انیمه دهیم.

بهترین انیمه های شناخته نشده

One-Punch Man

بهترین انیمه های ابرقهرمانی
برترین انیمه قهرمانی

One-Punch Man بهترین انیمه ابرقهرمانی تاکنون است. این انیمه در سال 2015 منتشر شد و در آن زمان تبدیل به محبوب‌ترین انیمه شد. نه تنها انیمیشن این انیمه بسیار با دقت و زیبا صورت گرفته است، بلکه پیش زمینه داستان آن نیز بسیار جذاب است.

سایتما شخصیت اصلی این انیمه، و مردی است که می‌تواند به سادگی و تنها با یک مشت به هر دشمنی غلبه کند. تماشای سایتمای قدرتمند و همچنین رشد شخصیتی او، انیمه One-Punch Man را تبدیل به برترین انیمه قهرمانی کرده است. همچنین شما می‌توانید نوشتار چرا سایتاما قوی ترین شخصیت انیمه است را در فیگار مطالعه نمایید.

برترین گیتاریست ها در انیمه

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های ابرقهرمانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *