تست تیزبینی: اگر شمع را در تصویر پیدا کردید یک نابغه هستید! [+پاسخ]

ما امروز در فیگار تست هوش جدید برای شما عزیزان قرار دادیم. اگر فکر می کنید بسیار باهوش و تیزبین هستید شمع را در این تصویر پیدا کنید؟

این تصویرها بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا درک مغز شما از تصاویر و اشیاء را نشان می دهد. این تست های هوش و تست های تیزبینی به شما کمک میکنند تا سطح هوش و تیزبینی خود را بسنجید.

تست تیزبینی: اگر شمع را در تصویر پیدا کردید یک نابغه هستید! [+پاسخ]

  • تست تیزبینی جدید شمع
تست هوش
تست ضریب هوشی

ما اغلب از تست‌های هوش به عنوان راهی برای رسیدن به میزان ضریب هوشی استفاده می‌کنیم تا بدانیم در چه کارهایی می‌توانیم اثربخشی بالایی داشته باشیم و در چه کارهایی نقاط ضعف داریم. در واقع، تست‌های هوش ابزاری برای سنجش توانایی‌ها و پتانسیل‌های فکری و استدلالی افراد هستند.

برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید زیرا نمی توانید پاسخ درست را براحتی پیدا کنید. درست و با دقت به تصویر نگاه کنید. پاسخ درست روبروی شماست؟ ما در ادامه مطلب پاسخ این تست تیزبینی را برای شما قرار دادیم که میتوانید آن را تماشا کنید:

.

.

.

.

پاسخ تست هوش

خیلی از افراد وقتی این تصویر را می بینند، گیج می شوند. افراد کمی می توانند شمع را در عرض ۲۰ ثانیه پیدا کنند. به تصویر زیر نگاه کنید. شمع اینجاست!

بیشتر بخوانید:

اولین نفری باشید که جواب این معما را می‌دهد. نظرات خود را در بخش کامنت‌های فیگار راجب این تست هوش با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *