تست هوش: با حرکت اول کدام موجود خواهد مرد!؟ [+عکس]

تست هوش معمای چالش برانگیز ؛ شما میتوانید در ادامه تست هوش جدید فیگار را مشاهده کنید. آیا میتوانید تست هوش امروز را حل کنید؟!

معمای تصویری چالش برانگیز

امروزه برای سنجش میزان بهره هوشی هر انسانی از انواع مختلفی تست هوش و آزمون هایی استفاده می‌شود. بدون تردید می‌توان گفت که همه آدم‌ها علاقه دارند که هوش بالایی داشته باشند و بتوانند مشکلات زندگی را به خوبی درک کرده و از قدرت تحلیل بالایی برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید:

55 تست هوش و تیزبینی هیجان‌انگیز [بهمراه جواب]

معمای تصویری چالش برانگیز

  • تست هوش تصویری
معمای تصویری چالش برانگیز
تست هوش تصویری, تست هوش جدید, تست هوش

تست هوش جدید

ذهن و مغز شما آماده روبرو شدن با یک چالش معمایی تصویری جدید است. ما هم منتظر پاسخ شما هستیم، پاسخ هایی که از طریق بخش نظرات می توانید با ما در میان بگذارید. . با توجه به معرفی هر یک از اشخاص معمای تصویری چالش برانگیز، سوال این است که با توجه به تصویر چه کسی با کوچکترین حرکت ابتدا خواهد مرد!؟  فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ را ارائه دهید.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش چالش برانگیز را تماشا کنید:

معمای تصویری چالش برانگیز
تست هوش تصویری, تست هوش جدید, تست هوش

هدف معمای تصویری امروز این است که مشخص شود چه کسی اول خواهد مرد. شما در معمای تصویری چالش برانگیز با سه فرد روبرو هستید که طراح معتقد است هیچ کدام انسان نیستند. یک گرگینه، یک خون آشام و یک زامبی!

.

.

تست هوش: کدام فرد در تصویر ادای نابینایان را در می‌آورد؟! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

آن که در معمای تصویری چالش برانگیز می میرد گرگینه است. کسی که در عرض چند ثانیه خواهد مرد، گرگینه است. چرا؟ خون آشام می تواند در هر زمان که بخواهد شبیه خفاش شده و پرواز کند. همچنین گلوله نمی تواند زامبی را به راحتی از پای در آورد. مگر انگه مغز او هدف گیری شود که هدف گیری تفنگ گرگینه به سوی سر او نیست!

معمای تصویری چالش برانگیز
تست تیزبینی, تست هوش به همراه جواب

تست هوش بیشتر:

تست هوش به همراه جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *