تست تیزبینی: اگر میتوانید زیر 3 ثانیه دکتر واقعی را پیدا کنید! [+عکس]

در تست هوش دکتر واقعی آزمایشگاه یا تست تیزبینی دکتر واقعی آزمایشگاه ، باید دکتر واقعی را در تصویر پیدا کنید. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

تست هوش دکتر واقعی آزمایشگاه

تست هوش یا تست تیزبینی طرفدار زیادی دارد. لذا ما سعی کردیم تست های هوش یا تست بینایی های خاص را پیدا کنیم و در سایت فیگار در اختیارتان بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

55 تست هوش و تیزبینی هیجان‌انگیز [بهمراه جواب]

 

در تست هوش دکتر واقعی آزمایشگاه

  • تست هوش جدید
تست هوش دکتر واقعی آزمایشگاه
تست هوش دکتر واقعی

تست هوش تصویری

با کمک آزمون و بازی های مختلف فکری می توانید مغز خود را هم تمرین دهید و هم میزان قدرت و کارآمدی آن را آزمایش کنید. آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه از جمله آزمون هایی است که می تواند شما را به یک چالش اساسی دعوت کند.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش دکتر واقعی را تماشا کنید:

تست هوش دکتر واقعی آزمایشگاه
تست هوش جدید

فقط باهوش ترین فرد می تواند آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه  را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کنید. به هر حال آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه یک بازی فکری سخت است، بنابراین ذهن خود را متمرکز کنید و منطق خود را روشن کنید! در تصویر شما یک آزمایشگاه داروسازی را مشاهده می کنید.

.

.

تست هوش: کدام فرد در تصویر یک پلیس مخفی است؟! [+عکس]

 

.

.

پاسخ تست هوش:

به تصویر خوب نگاه کنید. همان طور که اشاره شد تنها یک نشانه می تواند به شما کمک کند. به آرم آزمایشگاه دقت کندید. اکنون به آرمی که روی لباس دکترها وجود دارد نیز نگاه کنید. آرم لباس دکتر سمت راست با آرم آزمایشگاه و دکتر سمت چپ متفاوت است. دکتر سمت راستی، دکتر اصلی این آزمایشگاه نیست.

تست هوش دکتر واقعی آزمایشگاه
تست هوش به همراه جواب

تست هوش بیشتر:

تست هوش به همراه جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *