پخش زنده بدون سانسور هلند اکوادور 4 آذر در جام جهانی 2022 قطر

دو تیم هلند و اکوادور روز جمعه ۴ آذر ساعت ۱۹:۳۰ در جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم می‌روند. پخش زنده بازی هلند اکوادور 4 آذر 1401 را درادامه ببینید.

خلاصه بازی هلند و اکوادور ؛ صعود به روز آخر کشید! [+فیلم]

پخش زنده بازی هلند اکوادور 4 آذر 1401
پخش زنده بازی هلند و اکوادور

پخش زنده بازی هلند اکوادور 4 آذر 1401

  • پخش زنده بازی هلند اکوادور

بازی تیم های ملی فوتبال هلند و اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲ ، ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۴ آذر در ورزشگاه خلیفه برگزار می شود.  فیگار امکان تماشای زنده فوتبال جام جهانی 2022 قطر را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی هلند و اکوادور امشب را آنلاین تماشا کنید. ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبالهلند اکوادور را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی هلند و اکوادور 4 آذر 1401

پخش زنده بازی هلند اکوادور 4 آذر 1401

پخش زنده بازی هلند اکوادور 4 آذر 1401

پخش زنده بازی هلند و اکوادور 4 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

هلند سه بار تا یک قدمی جام جهانی راه یافته ولی هر بار شکست خورده و نتوانسته قهرمان شود. اولین بار در سال ۱۹۷۴ تیم ملی هلند با توتال فوتبال معروف شد و به فینال رسید ولی برابر آلمان غربی میزبان شکست خورد. نسل طلایی هلند “توتال فوتبال” را به نمایش می‌گذاشتند؛ روشی که در آن مدافع‌ها حمله و مهاجم‌ها دفاع می‌کردند.

تیم ملی فوتبال اکوادور تاکنون سه بار در جام جهانی شرکت کرده و یک بار موفق به صعود از گروه خود شده است. این تیم اکنون برای چهارمین بار در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضر خواهد بود. اکوادور اولین‌بار در سال ۲۰۰۲ در جام جهانی حضور داشت که در همان دور گروهی از رقابت‌ها کنار رفت.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده اکوادور و هلند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *