پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا 6 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

دو تیم ژاپن و کاستاریکا روز یکشنبه ۶ آذر ساعت ۱۳:۳۰ در جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401

  • پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا
پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401
پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا

بازی زنده ژاپن و کاستاریکا امشب از فیگار. شما می توانید به صورت زنده گزارش بازی ژاپن و کاستاریکا را از فیگار مشاهده کنید. تماشای زنده فوتبال اروپا از فیگار این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا امشب را آنلاین تماشا کنید. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال ژاپن و کاستاریکا را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401

پخش زنده بازی ژاپن کاستاریکا 6 آذر 1401

پخش زنده بازی ژاپن و کاستاریکا 6 آذر 1401

پخش زنده بازی ژاپن کاستاریکا 6 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم ملی فوتبال کاستاریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ششمین حضورش در این رقابت‌ها را تجربه خواهد کرد، تیمی که در حال حاضر در رده‌بندی فیفا جایگاه سی‌ویکم جهانی را به خود اختصاص داده است. اولین حضور این تیم آمریکای شمالی در رقابت‌های جام جهانی به سال ۱۹۹۰ بازمی‌گردد که موفق شدند در اولین حضورشان تا مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند.

تیم ملی ژاپن از سال ۱۹۹۸ به پای ثابت مسابقات جام‌های جهانی تبدیل شده و در آخرین جام جهانی ۳۲ تیمی نیز حضور دارد. سامورایی آبی در گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف دو قهرمان دوره‌های گذشته رقابت‌ها یعنی اسپانیا و آلمان می‌رود.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده کاستاریکا ژاپن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *