پخش زنده بازی اکوادور سنگال 8 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

برای تماشای فوتبال زنده اکوادور سنگال ، شما می توانید این بازی را زنده در همین صفحه دنبال کنید. پخش زنده بازی اکوادور سنگال 8 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی اکوادور سنگال 8 آذر 1401

  • پخش زنده بازی اکوادور و سنگال
پخش زنده بازی اکوادور سنگال 8 آذر 1401
پخش زنده بازی اکوادور و سنگال

دو تیم سنگال و اکوادور روز سه شنبه ۸ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. در پایان زنده بازی اکوادور سنگال، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که فوتبال زنده اکوادور و سنگال را آنلاین ببینند. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال اکوادور و سنگال را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی اکوادور سنگال 7 آذر 1401

پخش زنده بازی اکوادور و سنگال 7 آذر 1401

پخش زنده بازی اکوادور سنگال 7 آذر 1401

پخش زنده بازی اکوادور و سنگال 7 آذر 1401

یکی از مدعیان صعود از گروه A رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم سنگال است؛ تیمی که به لطف ستاره‌هایش امیدوار است بتواند خاطرات خوش گذشته را تکرار کند و یک بار دیگر حداقل به مرحله یک‌چهارم نهایی بزرگترین تورنمنت فوتبال در دنیا برسد.

تیم ملی فوتبال اکوادور تاکنون سه بار در جام جهانی شرکت کرده و یک بار موفق به صعود از گروه خود شده است. این تیم اکنون برای چهارمین بار در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضر خواهد بود. اکوادور اولین‌بار در سال ۲۰۰۲ در جام جهانی حضور داشت که در همان دور گروهی از رقابت‌ها کنار رفت. با این حال چهار سال بعد اکوادوری‌ها به دور دوم جام جهانی راه یافتند ولی در این مرحله مقابل انگلیس شکست خوردند و بهترین عملکرد خودشان را در جام جهانی ثبت کردند.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی اکوادور و سنگال


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *