رئیس سابق نینتندو به تعریف فعلی متاورس فیس بوک اعتقادی ندارد

رجی فیز-امی «تعریف فعلی» چشم‌انداز متاورس فیس بوک را زیر سوال برد. با خبر رئیس سابق نینتندو به تعریف فعلی متاورس فیس بوک اعتقادی ندارد همراه فیگار بمانید.

وی در صحبت با بلومبرگ، افکارخود را در مورد وضعیت فعلی به اصطلاح متاورس (چگونه وارد متاورس شویم ؛ نحوه ثبت نام و ساخت آواتار) به اشتراک گذاشت و در مورد اینکه چرا فکر نمی‌کند فیس‌بوک در حال حاضر در مسیر درستی قرار دارد، بحث کرد.

رئیس سابق نینتندو به تعریف فعلی متاورس فیس بوک اعتقادی ندارد

تعریف فعلی متاورس فیس بوک
تعریف فعلی متاورس فیس بوک

او گفت: فیس‌بوک خود یک شرکت نوآور نیست. چرا که آن‌ها یا چیزهای جالبی مانند Oculus و Instagram خریده‌اند و به دست آورده‌اند یا به سرعت دنبال ایده‌های مردم بوده‌اند. فکر نمی‌کنم تعریف فعلی آن‌ها موفق باشد

در عوض، فیز-امی فکرمی‌کند این آینده دیجیتالی (آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022) که خیلی‌ها به سمت آن می‌روند، توسط «شرکت‌های کوچک‌تری که واقعاً نوآور هستند» و شرکت‌هایی مانند اپیک گیمز که کارهای «واقعاً قانع‌کننده» انجام می‌دهند، هدایت خواهد شد.

رجی فیز-امی همچنین درمورد اینکه چطور پس از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، خریدهای بیشتری توسط شرکت‌های بازی در راه است و اینکه چگونه صنعت بازی هنوز از نظر تنوع فاصله زیادی با آرمان‌های خود دارد، صحبت کرد.

این یک صنعت جهانی است که ۳میلیارد نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر قرارمی‌دهد؛ این یک تجارت ۲۰۰ میلیارد دلاری است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تعریف فعلی متاورس فیس بوک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *