آپدیت مرج اتریوم با موفقیت انجام شد ؛ خداحافظی با ماینرها! [+عکس]

آپدیت مرج اتریوم یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ رمزارزها محسوب می‌شود و پس‌ از این ادغام، اتریوم 2 (Ethereum 2.0) به وجود می‌آید.

با تولد اتریوم 2.0 ماینرها برای استخراج اتریوم دیگر نیازی به سیستم‌های کامپیوتری با گرافیک گران قیمت نخواهند داشت. در ادامه میتوانید با خبر تاریخ مرج اتریوم همراه فیگار بمانید.

آپدیت مرج اتریوم

  • مرج اتریوم
آپدیت مرج اتریوم
مرج اتریوم, مرج اتریوم چیست, تاریخ مرج اتریوم

مرج اتریوم چیست ؟

به گزارش فیگار:

آپدیت مرج یا ادغام اتریوم که این شبکه را از گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام انتقال می‌دهد، بعد از سال‌ها برنامه‌ریزی و توسعه اجرا شد. با این به‌روز رسانی، انرژی مصرفی شبکه اتریوم به میزان ۹۹٪ کاهش می‌یابد. این به معنای پایان کار ماینرها برای استخراج ETH است.

این نکته، آن هم در زمانی که بازار کریپتو به دلیل مصرف انرژی بسیار زیاد، با انتقادات بسیاری مواجه شده، یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

در ادامه میتوانید عکس اتریوم را مشاهده کنید:

آپدیت مرج اتریوم
مرج اتریوم, مرج اتریوم چیست, تاریخ مرج اتریوم

در این رویداد، شبکه گواه اثبات کار اتریوم که با نام لایه اجرا از آن یاد می‌شود، با شبکه بیکن چین (لایه اجماع) ادغام شده است. فعالان حوزه بلاکچین برای این روز لحظه شماری می‌کردند تا شاهد این دستاورد مهم باشند.  به بیان ساده، با وجود این الگوریتم، مصرف انرژی مربوط به استخراج اتریوم به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند و این روش جدید دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود.

زمانی که بیت کوین و اتر ارزش یک پنی داشتند، استخراج آنها نیز ارزان‌تر بود. اما با افزایش ارزش ارزهای دیجیتال، د رواقع نوعی رقابت در بازار ایجاد شد. ماینرها هم مجبور شدند منابع خود را برای به دست آوردن کوین‌های بیشتر ارتقا داده و از منابع بیشتری استفاده کنند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *