ریزش قیمت بیت کوین ؛ ریزش سنگین در بازار رمز ارزها تا چه زمانی ادامه دارد؟

دیروز قیمت بیت کوین تا محدوده 20,100 دلار کاهش پیدا کرد و البته با حمایت خریداران مواجه شد و به صورت مختصری بازیابی قیمت شد.

شدت ریزش بازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران این حوزه را مات و مبهوت و البته نگران کرده است. در ادامه با خبر ریزش بیت کوین تا کی ادامه دارد همراه فیگار بمانید.

قیمت بیت کوین

ریزش قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین
بیت کوین تا کجا ریزش خواهد کرد, ریزش بیت کوین تا کی ادامه دارد

به نقل از سایت techtrends.news ریزش سنگین قیمت بیتکوین در روزهای اخیر موجب شد تا بسیاری از تحلیلگران به دنبال یافتن کف قیمتی BTC باشند. این در حالی است که اوج قیمتی بیت کوین در دسامبر (آذر) 2017 در محدوده 19,۷۹۸ دلار قرار داشت و بسیاری از تحلیلگران معتقدند که قیمت در چرخه قیمتی فعلی بیت‌کوین نباید از ATH چرخه صعودی قبلی بازار پایین‌تر آید.

بیت کوین اکنون حمایت بسیار مهم 30 هزار دلار را از دست داده و همینطور به ریزش ادامه می‌دهد. عده‌ای تصور می‌کنند این بهترین زمان برای خرید بیت‌کوین  است، اما به عقیده برخی دیگر نخستین ارز دیجیتال رمزنگاری شده اعدادی به مراتب پایین‌تر را هم خواهد دید! برخی تحلیلگران از اعداد ترسناکی صحبت می‌کنند! البته این اعداد برای سرمایه گذاران کنونی بیت کوین دلهره‌آور است، اما در سوی دیگر فرصتی بی‌نظیر برای افرادی که می‌خواهد وارد بازار ارز دیجیتال شوند، به شمار می‌رود.

بیت کوین تا کجا ریزش خواهد کرد ؟

با ورود بیت کوین به محدوده 20 هزار دلار، قیمت آن در حال نزدیک شدن به یکی از مهم‌ترین شاخص‌های آنچین، یعنی قیمت تحقق یافته (Realized Price ) است. این شاخص میانگین ارزش تمام UTXO ها را با در نظر گرفتن ارزش آن‌ها در زمان پیدایش (آخرین جابجایی کوین) نشان می‌دهد.

نکته بسیار مهم در تحلیل تکنیکال بیت کوین اینجاست که شکست سطح 35 هزار دلار باعث شد قیمت از کانال صعودی خود در یک سال گذشته خارج شود. بعد از این اتفاق روند نزولی در میان‌مدت محتمل‌ترین گزینه به نظر رسید، اما در نهایت این سناریو تبدیل به واقعیت شد.

قیمت لحظه ای بیت کوین ندرتا به شاخص قیمت تحقق یافته (که در حال حاضر 19,232 دلار را نشان می‌دهد) می‌رسد و این اتفاق معمولا در عمیق‌ترین و آخرین مراحل بازارهای نزولی مشاهده می‌شود. در مارچ 2020 (اسفند 1398) و پایان بازار نزولی 2018، آخرین مواردی بودند که این شاخص لمس شد.

یک تحلیل گر مطرح و معروف پیش بینی میکند که با توجه به تشکیل الگوی سر و شانه در نمودار روزانه بیت کوین و حمایت‌های پیشین بیت کوین، محدوده 8,000 تا 10,000 را میتوان به عنوان کف نهایی بیت‌کوین دانست!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قیمت بیت کوین  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *