ورشکستگی صرافی کوکوین ؛ آیا ورشکستگی صرافی کوکوین صحت دارد؟

ورشکستگی صرافی کوکوین. صحت دارد؟  آیا صرافی KUCOIN ورشکست شده است یا خیر؟ در ادامه مطلب صرافی کوکوین ورشستگی همراه فیگار باشید.

به تازگی تمامی شایعات مبنی بر توقف برداشت ها در پلتفرم خود به دلیل زیان های سنگین از سقوط لونا را رد کرده است.

ورشکستگی صرافی کوکوین

آیا ورشکستگی صرافی کوکوین صحت دارد؟

صرافی KUCOIN, صرافی کوکوین ورشستگی
صرافی KUCOIN, صرافی کوکوین ورشستگی

جانی لیو، مدیرعامل این پلتفرم در رابطه با اخبار مربوط به ورشکستگی صرافی کوکوین در یک پست توییتری گفت: «مراقب ایجاد کنندگان ترس و استرس در بازار باشید. نمی‌دانم چه کسانی در حال شایعه پراکنی هستند و یا هدفشان از این کارها چیست اما کوکوین هیچ ارتباطی با لونا، بابل، 3AC و … ندارد.» لیو به این موضوع هم اشاره کرده است که کوکوین اخیرا در اردیبهشت ماه ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده اند و با وجود سقوط شدید بازار، جزو معدود پلتفرم های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال هستند.

بیشتر بخوانید:

 آیا ورشکستگی کوکوین صحت دارد؟

صرافی KUCOIN, صرافی کوکوین ورشستگی
صرافی KUCOIN, صرافی کوکوین ورشستگی

لیو در ادامه نیز تهدید کرد که در صورت ادامه یافتن این شایعات و ایجاد ترس و استرس بیشتر در میان کاربران به اقدامات قانونی علیه این اشخاص روی خواهد آورد. وی در این باره گفت: «شفافیت همیشه یکی از اصلی ترین اهداف ما بوده است. ما به زودی گزارش بازبینی خود در سال 2022 را منتشر خواهیم کرد تا کاربران و مردم بیشتر درباره عملیات های ما بدانند. در رابطه با آن دسته از افرادی نیز که در حال ایجاد شایعه پراکنی هستند، کوکوین حق قانونی دارد که علیه آنها اقدام کند.»

اخیرا سم بنکمن فرید (SBF) مدیر عامل صرافی بزرگ FTX، که طبق گزارش قبلی میهن بلاکچین، پلتفرم‌های بلاکفای و ویجر را از بحران مالی نجات داد، در مصاحبه با مجله فوربز اظهار داشت «بعضی صرافی‌های رده سوم در حال حاضر ورشکستگی خود را مسکوت نگه داشته‌اند». گزارش فوربز برای این ادعا صرافی‌هایی مانند AAX، بیلانس (Billance) و هات‌بیت را مثال می‌زند و اضافه می‌کند ۶۰۰ صرافی کمتر شناخته شده مانند آن‌ها در سراسر جهان وجود دارد که تحت نظارت قانون‌گذاران نیستند و ممکن است با بحران مالی مواجه باشند.

 آیا ورشکستگی کوکوین صحت دارد؟

صرافی KUCOIN, صرافی کوکوین ورشستگی
صرافی KUCOIN, صرافی کوکوین ورشستگی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ورشکستگی صرافی کوکوین  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *