عاشقانه‌ترین فیلم ها و سریال های تینیجری تاریخ سینما + [2023]

در نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری قرار است به معرفی جدیدترین و محبوب‌ترین آثار مدرسه‌ای و تینیجری پرداخته شود.

جدیدترین فیلم ها و سریال های تینیجری

حتی اگر تجربه نوجوان بودن برای شما خیلی ساده‌تر از فیلم‌ها باشد، باز هم می‌توان خود را درگیر کاراکترها کرد. یعنی بدون مهمانی‌های شلوغ شبانه، بدون عشاقی که از دیوار خانه شما بالا بیایند، یا قلدرهایی که با کت جین و کادیلاک بپیچند در پارکینگ مدرسه، و یا استرس مراسم رقص آخر سال، علی رغم همه این موارد، انگار که آن‌ها را حس می‌کنید.

همین حس که می‌فهمید شما تنها نیستید و این مشکلات برای خیلی‌های دیگر اتفاق افتاده است؛ می‌تواند دیدن فیلم های تینیجری عاشقانه و فیلم های تینیجری کمدی را به تجربه‌ای بی‌نهایت لذت بخش، سرگرم کننده و در عین حال قابل درک تبدیل کند.

فیلم‌هایی که هر کدام در زمان خودشان، بسیار محبوب شدند و طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. و تاثیر بسزایی روی نوجوانان داشتند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری تاریخ سینما آشنا کنیم.

مقالات مکمل:

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های تینیجری 2022

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های تینیجری ترکی

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری

مدرسه یک فضای بسیار محبوب برای مخاطبان نوجوان است. غالب موضوع این فیلم‌ها و سریال‌ها روابط عاشقانه بین دانش‌آموزان و یا مشکلات مدرسه است. هر ساله فیلم ها و سریال های بسیاری با محوریت مدرسه و دبیرستان برای نوجوانان ساخته می‌شود. در این نوشتار فهرستی از جدیدترین و محبوب ترین فیلم ها و سریال های تینیجری تهیه شده است.

بهترین سریال‌های مدرسه‌ای و دبیرستانی چینی

بهترین سریال‌های کره‌ای مدرسه‌ای و دبیرستانی

House Party

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری

مهمانی خانگی فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی کالماتیک و فیلمنامه‌ای از جمال اولوری و استفان گلاور است که به عنوان بازسازی فیلم مهمانی خانگی (۱۹۹۰) عمل می‌کند.

در این فیلم توسین کول، جیکوب لاتیمور، کارن اوبیلوم و کید کادی نقش‌آفرینی می‌کنند و داستان آن دو مروج جوان مشتاق کلوب را دنبال می‌کند که به عنوان نظافتچی خانه کار می‌کنند و یک مهمانی را در آخرین محل کارشان (عمارت لبرون جیمز) جشن می‌گیرند.

Chang Can Dunk

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری

چانگ کان دانک یک فیلم ورزشی-درام آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جینگی شائو در اولین فیلم بلند خود با بازی بلوم لی، دکستر داردن، بن وانگ، زوئی رنی، چیس لیفلد و مردی ما است. این فیلم یک داستان کم سن و سال است که شامل بسکتبال دبیرستانی و عزم شخصیت اصلی برای غلبه بر انتظارات است.

شیائو مینگ “برنارد” چانگ دانش آموز دوم دبیرستانی نامحبوب است. او با دوست گروهش بو می‌گذرد، اما علاقه زیادی به بسکتبال دارد، که با او رقابتی مشترک با بازیکن ستاره مت اونیل، دوست سابقش در مدرسه ابتدایی دارد. یک روز، او با هم گروه جدیدش کریستی آشنا می‌شود، اما مت شروع به ضربه زدن به او می‌کند.

چانگ همچنان از جانب مت احساس خطر می‌کند، به خصوص زمانی که دوستانش او را در یک مهمانی خانه در زیرزمین حبس می‌کنند. او فرار می‌کند و در یک بازی قبلی بسکتبال با مت روبرو می‌شود و ادعا می‌کند که می‌تواند دانک کند، اما مت او را زمین می‌گذارد و زمانی که به یک استخر می افتد تحقیر می‌شود.

Missing 2023

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری

این فیلم در ژانر درام و معمایی در 20 ژانویه 2023 منتشر خواهد شد. ماجرای نوجوانی است که مادرش را گم کرده و در پی او است. مادر برای تعطیلات با دوست پسرش به خارج رفته بود که ناگهان ناپدید می‌شود. Nicholas D. Johnson و Will Merrick کارگردانان این فیلم هستند.

When You Finish Saving the World

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
جدیدترین فیلم های تینجیری 2023

جسی آیزنبرگ این کمدی-درام را درباره مادر و پسری جدا شده نوشته و کارگردانی کرده است که برای درک یکدیگر تلاش می‌کنند. زیگی (فین ولفهارد) برای تعداد زیادی از طرفداران موسیقی زنده اجرا می‌کند، در حالی که ایولین (جولیان مور) در کنار بازماندگان خشونت خانگی کار می‌کند. این فیلم در 20 ژانویه 2023 منتشر خواهد شد.

Teen Wolf: The Movie

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
جدیدترین فیلم های تینجیری 2023

این فیلم بازسازی سری موفق “گرگینه جوان” است که در سال 2017 به پایان رسید. در ادامه به معرفی سریال پرداخته شده است. اکثر بازیگران اصلی Teen Wolf دوباره در این فیلم حضور دارند. شرارت جدیدی که در بیکن هیلز پدیدار می‌شود، دوستان و متحدان قدیمی را دوباره گرد هم می‌آورد تا با یک دشمن مرگبار مبارزه کنند. این فیلم 23 ژانویه 2023 منتشر خواهد شد.

Stranger Things

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
جدیدترین سریال های تینیجری 2023

سریال چیز‌های عجیب یا Stranger Things یک سریال علمی تخیلی، ترسناک و فانتزی است که در سال 2017 و از شبکه‌ی اینترنتی نتفلیکس پخش شد و توانست هواداران زیادی را در کشور‌های متفاوت و سنین مختلف پیدا کند.

وقایع این سریال در دهه‌ 80 میلادی و در ایالت ایندیانا رخ می‌دهد. داستان اصلی سریال در رابطه با جهان‌های موازی، اتفاقات و موجودات ماوراءالطبیعه است. پس از ناپدید شدن یک پسر جوان، تحقیقات برای پیدا کردن او آغاز می‌شود. خانواده، دوستان و پلیس محلی همگی درگیر معمای گم شدن این پسر هستند. فصل پنجم این سریال هشت قسمت خواهد بود که هنوز زمان دقیق انتشار آن مشخص نشده است.

بهترین سریال های شبیه Stranger Things

All of Us Are Dead

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
جدیدترین سریال های تینیجری 2023

همه ما مرده‌ایم یک سریال کره‌ای زبان از نتفلیکس به نویسندگی چون سونگ ایل و کارگردانی لی جائه کیو و کیم نام سو است. این سریال بر اساس وبتون Now at Our School اثر Joo Dong-geun است. فصل دوم این سریال متشکل از دوازده قسمت است که در 28 ژانویه 2023 به صورت یکجا منتشر خواهد شد.

داستان این سریال عمدتا بر روی یک گروه از دانش آموزان دبیرستان هیوسان تمرکز دارد، که سعی می‌کنند از دست هیولاهای گوشتخوار دبیرستان خود جان سالم به در ببرند. در طول روایت این سریال صحنه‌های درام و غمناک و همچنین بعضی اوغات کمدی به غیر از خود داستان اصلی سریال که درباره زامبی‌ها است به چشم می‌خورد.

نقد فصل 1 سریال All of Us are Dead 2022

Five Feet Apart 2019

فیلم تینیجری 2021
محبوب ترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • کارگردان: جاستین بالدونی
  • بازیگران: کول میچل اسپراوس و هالی لو ریچاردسون

چه چیزی غمگین‌‌انگیزتر از بیماری نوجوان‌ها می‌تواند باشد؟ این فیلم رمانتیک که از روی کتابی به همین اسم ساخته شده است؛ داستان استلا و ویل را تعریف می‌کند، که هردو به بیماری حاد ریوی مبتلا هستند. و در بیمارستانی که هر دو بستری شدند، باهم اشنا می‌شوند. ولی داستان به اینجا ختم نمی‌شود. چرا که بخاطر شرایط نادر و حساس ویل، آن دو باید همیشه ۵ فوت یا ۱.۵ متر دور از هم باشند.

The Perks Of Being A Wallflower 2012

سریال تینیجری 2021
محبوب ترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • کارگردان: استیون شباسکی
  • بازیگران: لوگان لرمان، اما واتسون، ازرا میلر، نینا دوبرو و پل راد

چارلی از همون ابتدا خودش را از جمع بچه‌های دبیرستان جدا می‌کند. تا اینکه به صورت اتفاقی با یک گروه از بچه‌های معروف سال بالایی آشنا می‌شود. و همین باعث می‌شود زندگیش شکل جدیدی به خودش بگیرد. او در کنار آن‌ها مواردی را تجربه می‌کند، که هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کرد.

The Fault In Our Stars 2014

فیلم های تینیجری عاشقانه
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • کارگردان: جاش بون
  • بازیگران: شیلین وودلی، انسل الگورت، لورا درن، سام ترمل، نات وولف و ویلم دفو

اگر دنبال فیلم شاد می‌گردید این یکی مناسب شما نیست. این فیلم با بی‌رحمی هرچه تمام دست روی شکننده‌ترین نقاط قلب شما می‌گذارد و به عمیق‌ترین قسمت‌های روحتان نفوذ می‌کند.

هیزل گریس، نوجوان سرطانی کم و بیش نا امیدی است، که به اصرار مادرش در جلسات انگیزشی که در کلیسا برگذار می‌شود شرکت می‌کند. و انجا با گاس پسر خوشتیپ و خوش اخلاق که به تازگی یک پایش را به خاطر وضعیت بیماریش از دست داده است، آشنا می‌شود.

هیچ چیز عجیبی درباره این دونفر وجود ندارد. آنها نه بی نهایت پولدار هستند، نه بی دغدغه. با اخلاق‌های خوب و بد و منحصر به فرد خودشان هستند، که سعی می‌کنند جایگاه خود را در زندگیشان پیدا کنند.

The Edge Of Seventeen 2016

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری 2021
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • کارگردان: کلی فرمون کریگ
  • بازیگران: هیلی استاینفلد، هالی لو ریچاردسون، بلیک جنر، وودی هرلسون و کیرا سجویک

چیزی که در این فیلم بهتر از فیلم‌های نوجوانان بوده است، نمایش بی‌نقص اضطراب است. مشکلی که امروز سن و سال نمی‌شناسد و دامن گیر همه شده است. کارگردان فیلم توانسته است به بهترین شکل ممکن با شوخ طبعی به جا، از تلخی داستان کم کند و یک ملو درام بی نقص بسازد. این فیلم با وجود همه‌ی لحظه‌های شیرین تا به امروز یکی از موفق ترین‌ها، در به تصویر کشیدن افسردگی در بین نوجوانان بوده است.

Clueless 1995

بهترین فیلم های تینیجری
محبوب ترین فیلم های تینیجری
  • کارگردان: ایمی هکرلینگ
  • بازیگران: آلیسیا سیلورستون، نیکول بیلدربک و بریتانی مورفی

دوست داشتنی‌ترین شخصیت زن در فیلم‌ها و سریال‌های تینیجری

به تصویر کشیدن سبک لباس پوشیدن، تکیه کلام‌ها، دوستی‌ها و عشق‌‌های سال‌های ۹۰، این فیلم را از یکی از بهترین فیلم های نوجوانان تبدیل کرده است. بعد از چند نمونه بیمار افسرده و خجالتی، اینبار نوبت این دختر زیبا و پولدار و باهوش و محبوب و صد البته خودشیفته دبیرستانی یعنی شر هارویتس؛ با اطوار و حرکات خاص و لباس زرد چارخونه‌اش، بعید است که تابه حال چیزی ازاین شخصیت نشنیده باشید.

Lady Bird 2017

فیلم های تینیجری کمدی
محبوب ترین فیلم های تینیجری
  • کارگردان: گرتا گرویگ, بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • بازیگران: سورشا رونان: لاری میت کالف، تریسی لتس، لوکاس هجز و تیموتی شلمی

فیلم در مورد دختر جوانی به نام کریستین است، که به خودش لقب لیدی برد داده است. چون از اسم واقعی‌اش خوشش نمی‌آید. لیدی برد قصد دارد از شهر کوچکش فرار کند و به شهرهای رویایی بزرگ برود. تنها راهش، قبول شدن در یک دانشگاه خوب است، که کار آسونی نیست.

Ten Things I Hate About You 1999

بهترین سریال های تینیجری
فیلم های تینیجری عاشقانه
  • کارگردان: گیل جانگر
  • بازیگران: جولیا استایلز، هیث لجر، جوزف گوردون لویت، لاریسا اولینیک، لری میلر و اندرو کیگان

برداشت مدرن از داستان رام کردن زنی سرکش، نوشته شکسپیر از این بهتر نمی‌توانست باشد. پدر سخت‌گیر بیان کاو کت اجازه نمی‌دهد کسی نزدیک این دختر زیبا بیانکا بشود. حداقل نه قبل از اینکه خواهر منزوی و بد اخلاقش کت از دل کتاب‌ها بیرون بیایید و با یک پسر قرار عاشقانه بگذارد.

بهترین کی‌درام عاشقانه تینیجری مناسب برای روز ولنتاین

کامرون پسری که مصمم و پر اراده دنبال بدست آوردن دل بیانکا است و به پاتریک پول می‌دهد، تا به هر طریقی مخ کت را بزند. پاتریک این کار را به خاطر پول انجام می‌دهد، ولی خیلی زود پای احساسات واقعیش به جریان باز می‌شود. صحنه‌ایی که هیث لجر در سکوی تماشاچیان برای کت آهنگ می‌خواند، به یکی از بیاد ماندنی‌ترین صحنه‌ها در فیلم‌های نوجوانانه تاریخ ثبت شده است.

A Walk To Remember 2002

سریال های تینیجری نتفلیکس
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • کارگردان: آدام شنکمن, بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • بازیگران: شین وست، مندی مور و پیتر کایوتی

داستان این فیلم آنقدر ساده شیرین و معصومانه است، که نظیرش را خیلی کم می‌توان در فیلم‌های شلوغ و پر زرق و برق هالیوود پیدا کرد. داستان عشق بین جیمی و لاندن 18 ساله است. جیمی در مدرسه خیلی محبوب نیست و بارها دست مایه شوخی بقیه و یا حتی لاندن می‌شود. لاندن سال بالایی معروف مدرسه بعد از یک حادثه به عنوان تنبیه و به اجبار مدیر عضو گروه تئاتر مدرسه می‌شود. گروهی که جیمی هم در آن عضو است.

Sing Street 2016

سریال های تینیجری کمدی
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • کارگردان: جان کارنی, بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • بازیگران: لوسی بونتون، ماریا دویل کندی، آیدان گیلن، جک رینور، فردیا والش-پیلو و مارک مک‌کنا

این فیلم باعث می‌شود بخندید، گریه کنید و ملودی‌هایش را تا مدت‌ها زیر لب بخوانید. کازما یک پسر عشق اهنگ سازی است، که سعی می‌کند حتی صدای دعوای پدر مادرش را به موسیقی تبدیل کند. او به خاطر مشکلات مالی که برای خانواده‌اش پیش می‌آید، مجبور می‌شود از مدرسه خصوصی بیرون بیاید و به یک مدرسه کاتولیک برود.

اینجاست که اوضاع برای کازما سخت میشود و تصمیم می‌گیرد برای اینکه خودش را با زندگی جدیدش وقف بدهد و شرایط را کمی آسونتر کند، گروه موسیقی خودش را راه بیندازد.

The Breakfast Club 1985

سریال های تینیجری دبیرستانی
فیلم های تینیجری عاشقانه
  • کارگردان: جان هیوز
  • بازیگران: امیلیو استیوز، پال گلیسون، آنتونی مایکل هال، جود نلسن، مالی رینگوالد و آلای شیدی

پنج دانش آموز دبیرستانی که هر کدام شخصیت و اخلاق مخصوص خودشان را دارند و هر کدام به یک نحوی خلاف قوانین مدرسه عمل کرده اند در جلسه تنبیهی که آخر هفته ها از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر در کتابخانه مدرسه برگزار می‌شود باهم آشنا می‌شوند و اینجا است که داستان شروع میشود.

این فیلم درباره نوجوان‌هایی است که نشان می‌دهد حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند، ولی کسی را پیدا نمی‌کردند. باشگاه صبحانه به بنظر خیلی از فیلم دوست‌ها و منتقدان بهترین فیلم نوجوانانه تاریخ است.

Chilling Adventures of Sabrina

جدیدترین فیلم های تینجیری 2021
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • ژانر: ترسناک و فانتزی بر پایهٔ ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا اثر آرچی کامیکس
  • بازیگران: کرنان شیپکا، روس لینچ، لوسی دیویس، چنس پدرمو و میشل گومز

این سریال روایتی از شخصیتی به نام سابرینا (کیرنان شیپکا) را برای ما به تصویر می‌کشد. جادوگری که نه تنها قدرتی خاص را دارد بلکه درگیری های هویتی خاص یک نوجوان را هم در خود می‌بیند. این سریال جذاب و فانتزی که همزمان مسائل پر رمز و راز را با مسائل نوجوانانه ترکیب می‌کند، یکی از بهترین های این ژانر است که دیدنش را حتما به شما پیشنهاد می‌دهیم. از همراهی شما تا این بخش از نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری متشکریم.

Elite

جدیدترین سریال های تینیجری 2021
محبوب ترین سریال های تینیجری
  • بازیگران: ماریا پدراسا، ایتزان اسکامیا، میگل برناردو و ایستر اکسپوزیتو
  • توزیع‌کننده: نتفلیکس

این سریال یکی از سریال های تینیجری نتفلیکس است، که داستان آن بسیار خاص برای شما به تصویر کشیده می‌شود. در همین سایت، در صفحه نقد سریال الیت (Elite)، می‌توانید نقد آن را مطالعه بفرمایید.

گروهی نوجوان از طبقه اقتصادی و اجتماعی متفاوت را دریک دبیرستان خواهید دید. مسئله اما زمانی ایجاد می‌شود که قتلی اتفاق می‌افتد. این داستان جذاب که داستانی عجیب و ابتکارانه دارد را قطعا باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

Teen wolf

فیلم تینیجری 2021
محبوب ترین سریال های تینیجری
  • ژانر: درام نوجوان، کمدی-درام، فراطبیعی، اکشن و رمانتیک
  • بازیگران: تایلر پوزی، کریستال رید، دیلن اوبرایان و تایلر هوچلین

این سریال درباره پسری دبیرستانی است که یک شب درحالی که در جنگل است متوجه می‌شود که همانند یک انسان معمولی پیرامونش را حس نمی‌کند و خوی گرگینه دارد. اما این مسئله که متوجه نمی‌شود آیا او انسان است یا گرگینه و این تناقض او را بسیار اذیت می‌کند.

Cinderella

فیلم تینیجری 2021, سریال تینیجری 2021, فیلم های تینیجری عاشقانه
بهترین فیلم های تینجری 2021
  • کارگردان: کی کانن
  • بازیگران: Camila Cabello ،Billy Porter ،Nicholas Galitzine

گاهی اوقات داستان فیلم cinderella موعظه آمیز است، اما برای بینندگان جوانتر درس بهتری است از اینکه منتظر نمانند تا شاهزاده از کنارشان بگذرد. شما باید خوشبختی خود را بسازید. بنابراین، افرادی را که از شما حمایت می‌کنند دور خود جمع کنید و خود را در اولویت قرار دهید.

West Side Story

فیلم تینیجری 2021, سریال تینیجری 2021, فیلم های تینیجری عاشقانه
بهترین فیلم های تینجری 2021
  • کارگردان: استیون اسپیلبرگ
  • ستارگان: انسل الگورت، آریانا دبوسه، دیوید آلوارز

نوجوانان تونی و ماریا، با وجود اینکه هر دو عضو باندهای خیابانی رقیب هم بودند، یعنی جت‌ها و کوسه‌ها، در دهه 1950 در شهر نیویورک، عاشق یکدیگر می‌شوند. حدس می‌زنید که این عشق، چه ماجراهایی را در پی خواهد داشت.

A Week Away

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری 2021, جدیدترین سریال های تینیجری 2021
بهترین سریال های تینیجری 2021
  • کارگردان: رومان وایت
  • ستارگان: Bailee Madison ،Kevin Quinn ،Jahbril Cook

بهترین انیمه‌های دبیرستانی نتفلیکس

فیلم با فرار ویل از پلیس شروع می‌شود و این بار اقداماتش، او را در موقعیتی قرار می‌دهد، که در یک سالن نوجوانان قرار می‌گیرد. داستانی کاملا ماجرایی،‌ که از پلتفرم نتفلیکس به نمایش در آمده است.

Boogie

بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری 2021, جدیدترین سریال های تینیجری 2021
بهترین سریال های تینیجری 2021
  • کارگردان: ادی هوآنگ
  • ستارگان: تیلو تاکاهاشی، تایلور پایگی

آلفرد “بوگی” چین، یک پدیده بسکتبال در کوئینز، نیویورک، تلاش می‌کند تا فشار والدین سنتی آسیای شرقی خود را، برای گرفتن بورسیه تحصیلی به یک کالج نخبه برای تعقیب رویاهای NBA خود متعادل کند.

To All the Boys: Always and Forever

فیلم های تینیجری کمدی, بهترین سریال های تینیجری, بهترین فیلم های تینیجری
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • کارگردان: میشل فیموگناری
  • بازیگران: Lana Condor, Noah Centineo, Janel Parrish, Anna Cathcart, Ross Butler

قسمت جدید از این فیلم، به دلیل استقبال زیاد مخاطبان و علاقه‌مندان آن، ساخته و اکران شده است. این فیلم براساس رمانی با همین نام، نوشته شده است. داستان یک دختری را بیان می‌کند، که با نامه هایش، بارها و بارها مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند.

Acid Test

فیلم های تینیجری کمدی, بهترین سریال های تینیجری, بهترین فیلم های تینیجری
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • کارگردان: جنیفر والدو
  • ستارگان: Juliana Destefano ،Brian Thornton ،Mia Ruiz

Acid Test یک داستان شورش در دوران بلوغ است. داستان آن در سال 1992 می‌گذرد و بر اساس رویدادهای واقعی است. در رابطه با سقوط یک نوجوان لاتین به دوران بزرگسالی خود، از طریق خودیابی است.

The Exchange

سریال های تینیجری نتفلیکس, سریال های تینیجری کمدی
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • کارگردان: دان میزر
  • ستارگان: Ed Oxenbould ،Avan Jogia ،Justin Hartley

بهترین انیمه‌های مدرسه‌ای

یک نوجوان بی دست و پا به نام تیم، امیدوار است که با یک دانشجوی مبادلات خارجی فرانسوی دوست شود. اما متوجه می‌شود که دانشجوی مبادله ای شخصی نیست که تیم انتظارش را داشت.

Moxie

سریال های تینیجری نتفلیکس, سریال های تینیجری کمدی
فیلم های تینیجری کمدی
  • کارگردان: ایمی پولر
  • بازیگران: هادلی رابینسون، لورن تسای، جوزفین لانگفورد و پاتریک شوارتزنگر

موکسی در سال ۲۰۲۱، توسط ایمی پولر ساخته شده‌است. در بهترین فیلم 2021 کمدی با نام “موکسی” بازیگرانی همچون هادلی رابینسون و لورن تسای هنرنمایی می‌کنند.

داستان یک نوجوان شانزده ساله که بسیار خجالتی است و از وضعیت موجود در دبیرستانش به ستوه آماده، ماجرای کمدی این فیلم را تشکیل می‌دهد. او از گذشته‌ی عصیانگر مادرش الهام می‌گیرد و باعث ایجاد ماجرایی می‌شود که دبیرستانش را متحول می‌کند.

The Map of Tiny Perfect Things

سریال های تینیجری دبیرستانی, جدیدترین فیلم های تینجیری 2021
فیلم های تینیجری کمدی
  • کارگردان: یان ساموئل
  • بازیگران: Kathryn Newton ،Kyle Allen ،Jermaine Harris ،Anna Mikami ،Josh Hamilton

این فلیم اثر یان ساموئل است، که در سال 2021 ساخته و اکران شد. در ژانر کمدی، فانتزی و رمانتیک ساخته شده است و یک ساعت و 38 دقیقه‌ی آرام و رویایی را برایتان خلق می‌کند. فیلم نامه “The Map of Tiny Perfect Things” به روایت داستان عجیبی از زندگی دو نوجوان می‌پردازد. این دو نفر بارها و بارها یک روز را زندگی و سپس، سپری می‌کنند.

He’s All That

سریال های تینیجری دبیرستانی, جدیدترین فیلم های تینجیری 2021
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • کارگردان: مارک واترز
  • ستارگان: Addison Rae ،Tanner Buchanan ،Madison Pettis

“پجت ساویر” یک اینفلوئنسر اینستاگرام در سال آخر دبیرستان است. او با مادر مطلقه‌اش، یک پرستار محلی، زندگی می‌کند. او وانمود می‌کند که در یک آپارتمان لوکس زندگی می‌کند، تا شرایط زندگی واقعی خود را از فالوورها و حامیان مالی پنهان کند.

 

Douluo Continent

سریال تینیجری 2021, فیلم های تینیجری عاشقانه
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • ژانر: اکشن، فانتزی، ترسناک
  • ستارگان: ژان شیائو، یوآنی وو، کالوین چن

بهترین فیلم‌های ترسناک دبیرستانی

تانگ سان که مادرش را در سن بسیار پایین از دست داده بود، به همان اندازه که پدرش به او تکیه می‌کند، به پدرش تکیه کرد. نسبت به سنش دقیق و بالغ است. استعداد و شوخ طبعی فوق العاده‌ای دارد. او به آکادمی رودینگ فرستاده شد و ماجرا به این صورت آغاز می‌شود.

Reservation Dogs

بهترین سریال های تینیجری, بهترین فیلم های تینیجری
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • ژانر: کمدی، جنایی
  • سازنده: استرلین هارجو، تایکا ویتیتی
  • ستارگان: Devery Jacobs ،D’Pharaoh Woon ،TaiLane Factor

سریال کمدی درباره چهار نوجوان بومی آمریکایی است، که در یک منطقه رزرو شده در اوکلاهمای شرقی، زندگی می‌کنند.

Ginny & Georgia

فیلم های تینیجری کمدی, جدیدترین سریال های تینیجری 2021
سریال های تینیجری دبیرستانی
  • ژانر: کمدی، درام
  • سازنده: سارا لمپرت
  • ستارگان: Brianne Howey ،Antonia Gentry ،Diesel La Torraca

جینی میلر، یک نوجوان پانزده ساله عصبانی، اغلب احساس می‌کند که از مادر سی ساله‌اش، جورجیا میلرِ مقاومت ناپذیر و پویا، بالغ‌تر رفتار می‌کند.

Los Espabilados

سریال های تینیجری نتفلیکس, سریال های تینیجری کمدی
سریال های تینیجری دبیرستانی
  • ژانر: ماجرایی، خانوادگی، درام
  • سازنده: آلبرت اسپینوزا
  • ستارگان: Álvaro Requena ،Marco Sanz ،Sara Manzano

بهترین سریال‌های دبیرستانی تایلندی

داستان میکی لا آنجلو، گوادا، یرای، لوکاس و ساموئل را روایت می‌کند، گروهی از جوانان خارق‌العاده که در جستجوی جایگاه خود در جهان، از یک مرکز روان‌پزشکی فرار می‌کنند. این پسران علی‌رغم تشخیص‌های بالینی‌شان، با شوخ طبعی و شجاعت با زندگی روبرو می‌شوند. زیرا از نظر آن‌ها این جامعه است که بیمار است و نه آن‌ها.

The Irregulars

سریال های تینیجری دبیرستانی, جدیدترین فیلم های تینجیری 2021
بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری
  • ژانر: جنایی، درام، فانتزی
  • سازنده: تام بیدول
  • ستارگان: McKell David ،Thaddea Graham ،Jojo Macari

داستان این سریال در لندن ویکتوریایی می‌گذرد. داستان سریال گروهی از نوجوانان خیابانی را دنبال می‌کند، که برای حل جنایات دکتر واتسون و شریک تجاری مرموزش، شرلوک هلمز گریزان، وارد عمل می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

جدیدترین فیلم ها و سریال های تینیجری

سوالات متدوال

بهترین فیلم های نوجوانانه 2021 کدامند؟

فیلم نقشه چیزهای کوچک کامل از بهترین فیلم های 2021 تینیجری بود که امتیاز خوبی در سایت معتبر سینمایی imdb کسب کرده است.

بهترین سریال های تینیجری دبیرستانی 2021 کدام است؟

سریال تینیجری دبیرستانی The Irregulars از عناوین محبوب سریال های تینیجری 2021 است که نمره خوبی از مخاطبان خود گرفته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *