فاش شدن رابطه‌ی نامشروع مهراد جم با دنیا جهانبخت! [+عکس]

تولد پسر مهراد جم ؛ مهراد جم خواننده ایرانی با انتشار یک عکس از پسرش در اینستاگرام تولد یک سالگی او را تبریک گفت. در ادامه همراه ما بمانید.

تولد پسر مهراد جم

همه‌ی طفداران مهراد جم قطعا می‌دانند که قبل‌تر این خواننده ایرانی یچه دار شدنش از دنیا جهانبخت را منکر شده بود. دنیا جهان بخت چهره مشهور اینستاگرامی که حواشی زیادی تاکنون داشته است و از طریق صفحه اش توانسته است به معروفیت برسد از مهراد جم خواننده جوان صاحب پسر زیبایی به نام ارتام شد. در ادامه میتوانید با خبر مهراد جم و آرتام همراه فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

ببینید: ترانه مهراد جم برای پسرش آرتام ؛ واکنش دنیا جهانبخت چه بود؟! [+فیلم]

تولد پسر مهراد جم

این خواننده همچنین در پاسخ به یکی از کاربران که نوشته بود «تا دیروز که بچت نبود» نوشت: میشه بگید کجا حرفی از من شنیدید که نبوده؟!

تولد پسر مهراد جم
تبریک تولد پسر مهراد جم

تبریک تولد پسر مهراد جم

به گزارش منابع خبری:

کاربران در واکنش به این تبریک تولد اینستاگرامی نوشتند، مهراد جم هم پسرش را گردن گرفت اما سردار آزمون هنوز نمیخواد قبول کنه باید هزینه های بچه اش را بدهد.

مهراد جم خواننده جوان که بعد از ارتباط و ازدواج با دنیا جهان بخت او را در حالیکه در ماه های اخر بارداری بود ترک کرد و به ایران بازگشت. مهراد تاکنون نسبت به تولد فرزندش هیچ واکنشی نداشته است. اما آرتام جم که بعد از یکسال از به دنیا امدنش به شدت شبیه آقای خواننده شده است نهایتا دل پدرش را برد و باعث شد تولد یکسالگی اش را تبریک بگوید.

در ادامه میتوانید استوری مهراد جم را مشاهده کنید:

تولد پسر مهراد جم
پسر مهراد جم و دنیا جهانبخت

مهراد جم متولد 14 مرداد 1376 در آبادان ، خواننده و آهنگساز نوظهور است. از هنرمندان تازه به دوران رسیده می باشد که از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند که بشدت هم هوادار پیدا کرده است. نام اصلی اش «محسن سعیدی کیا» می باشد که بعد از شروع فعالیت خود در عرصه ترانه سرایی نام هنری (مهراد جم) را انتخاب کرد تا راحتر در یاد بماند.


اخبار بیشتر:

تولد یک سالگی پسر مهراد جم و دنیا جهانبخت


2 thoughts on “فاش شدن رابطه‌ی نامشروع مهراد جم با دنیا جهانبخت! [+عکس]

  1. مردی که زنشو حامله ول کنه و گورشو گُم کنه همون بهتر که بمیره … حالا بعد از یکسال و چند ماه یادت افتاده تبریک تولد بفرستی ؟؟؟ 🖐 خااااک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *