ببینید: شغل جدید سحر قریشی در دبی غوغا کرد! [+عکس]

شغل جدید سحر قریشی در دبی ؛ سحر قریشی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام از شغل جدید خود در دبی امارات رونمایی کرد در ادامه همراه ما بمانید.

شغل جدید سحر قریشی در دبی

سحر قریشی که حدود چند هفته است به دبی مهاجرت کرده است، در ویدیوهایی جدید نشان می دهد که وارد فضای تبلیغاتی شده است و مشغول تبلیغ کردن یک کلینیک است.

بیشتر بخوانید:

حمله جنجالی رائفی پور به سحر قریشی ؛ حامد بهداد: سحر تو باید بری تی بکشی! [+فیلم]

شغل جدید سحر قریشی در دبی

در این ویدیو که سحر قریشی با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است، بنظر می رسد او وارد حوزه تبلیغات شده و می خواهد پس از کناره گیری از بازیگری، به پشتوانه بیش از ۱۱ میلیون دنبال کننده اش، مشغول فعالیت های تبلیغاتی شود.

شغل جدید سحر قریشی در دبی
شغل سحر قریشی در دبی

شغل سحر قریشی دبی

به گزارش منابع خبری:

او پیش تر هم گفته بود که به زودی از شغل تازه اش در امارات رونمایی می کند و حالا به نظر می آید که سحر قریشی به واسطه 11 میلیون و 500 هزار دنبال کننده خود قصد فعالیت در حوزه تبلیغات را دارد.

در این میان برخی فعالان رسانه ای نیز مدعی اند که او به شکل موقت در امارات حضور دارد و ماندن اش در دبی صرفا یک بازی رسانه ای است تا توجه کاربران جلب شود!

در ادامه میتوانید فیلم شغل جدید سحر قریشی را مشاهده کنید:

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد و بعد از چند رابطه عاشقانه در نهایت با امیر تتلو در ترکیه ازدواج کرد. علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم.


اخبار بیشتر:

شغل سحر قریشی در دبی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *