محمد صادقی که 25 تیرماه دستگیر شده بود با وثیقه آزاد شد + اولین تصویر محمد صادقی پس از آزادی

محمد صادقی، بازیگر معروف ایرانی که فیلم لحظه بازداشت او در فضای مجازی بسیار خبرساز شده است، حال خبر رسیده که محمد صادقی آزاد شده است.

محمد صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون، با پرداخت وثیقه از زندان آزاد شد.

محمد صادقی به «تشویق فساد و فحشا» و «ترغیب به اعمال خشونت آمیز» متهم شد. همچنین فیلم لحظه دستگیری محمد صادقی در فضای مجازی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشته که در ادامه به ویدئوی منتشر شده از فیلم تهدید پلیس صادقی خواهیم پرداخت.

اولین تصویر محمد صادقی پس از آزادی

محمد صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون، پس از ۲۸ روز بازداشت، چند روز پیش با قید وثیقه موقت، آزاد شد. او در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش در حالی که مادرش را در آغوش گرفته بود، منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید اولین تصویر محمد صادقی پس از آزادی را ببینید:

اولین تصویر محمد صادقی پس از آزادی
جرم محمد صادقی مشخص شد

جرم محمد صادقی

جرم محمد صادقی چه بود؟

یکی از نزدیکان محمد صادقی، بازیگر، که مدتی پیش بازداشت شد اعلام کرد شعبه دو دادسرای امنیت اخلاقی ناحیه ۳۸ تهران، این بازیگر را برای «تشویق مردم به فساد و فحشا» و «ترغیب و تحریک افراد به اعمال خشونت آمیز» تفهیم اتهام کرده است.

جرم محمد صادقی مشخص شد
جرم محمد صادقی مشخص شد

فیلم تهدید پلیس صادقی

بگذارید اینطور بگوییم که نقش امیرعلی در سریال بی‌همگان با یک ویدئو شهر را بهم ریخت. همه چیز از تیتر فیلم تهدید پلیس صادقی استارت خورد. محمد صادقی بازیگر صبح بلند می‌شود و هر چه از دهانش در می‌اید به ماموران می‌گوید و حتی آن‌ها را تهدید به مرگ می‌کند.

محمد صادقی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون که بیش از همه با نقش «امیرعلی» در سریال بی‌ همگان شناخته می‌شود، چند روز قبل در اینستاگرام خود ویدئوهایی منتشر کرد که منجر به بازداشت او شد.

قبل‌تر تصاویر نامتعارف و آرایش صورت بازیگر بی همگان با ناخن‌های لاک زده شده بسیار مورد توجه قرار گرفته بود. اما اینبار با تهدید کردن ماموران به قتل باعث شد تا وی را دستگیر کنند؛ در ادامه ویدئوی تهدید کردن ماموران توسط محمد صادقی و فیلم لحظه دستگیری محمد صادقی توسط ماموران را بهمراه عکس‌هایی که رژ لب زده و جلوی آینه از خود عکس گرفته، ببینید.

ویدیو : اظهارات محسن افشانی برای محمد صادقی

جرم محمد صادقی مشخص شد
واکنش محسن افشانی به فیلم تهدید پلیس صادقی, جرم محمد صادقی مشخص شد

پشت پرده فیلم لحظه دستگیری محمد صادقی

محمد صادقی بازیگر تازه کار و البته زود بازنشسته کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد کرده بود. قبل از دیدن فیلم دستگیر شدن بازیگر بی همگان توسط ماموران شما را دعوت به دیدن فیلم تهدید پلیس صادقی ، فیلمی که علت این دستگیری شد، می‌کنیم:


در این ویدیو که با واکنش‌های منفی گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، محمد صادقی با ناخن‌های لاک زده و گوشواره‌های زنانه، نیروهای پلیس فراجا را به دلیل انجام وظایف محوله تهدید به قتل می‌کند.

دیلی فوتبال اینطور نوشته است که:

فیلم تهدید پلیس به قتل توسط محمد صادقی بازیگر زن نمای تلویزیون که در اینستاگرام منتشر شد.

جرم محمد صادقی مشخص شد
جرم محمد صادقی مشخص شد

برخی رسانه‌ها می‌گویند:

بعد از حضور ماموران او با حضور در بالکن منزل تهدید به خودکشی کرده است اما در نهایت خود را تسلیم ماموران می‌کند.

فیلم لحظه دستگیر شدن محمد صادقی را باهم ببینیم:


تسنیم نوشته است که:

محمد صادقی؛ بازیگری که دیروز با انتشار فیلمی از خود مأموران پلیس را تهدید کرده بود، توسط مأموران اطلاعات تهران در خانه‌اش که در شرق تهران واقع است، دستگیر شد.

براساس این خبر صادقی که ۳۸ سال دارد متوجه حضور ماموران شده بود قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرت کند که با حضور عوامل آتش‌نشانی و مقام قضایی از تصمیم خود منصرف و دستگیر شد.

فیلم جدیدی از این دستگیر شدن محمد صادقی را ببینید:


اولین تصویر محمدصادقی پس از بازداشت را باهم ببینیم:

جرم محمد صادقی مشخص شد

عکس نامشروع محمد صادقی

انتشار عکس محمد صادقی بازیگر بی همگان با تیپ و آرایش زنانه در حال رژلب زدن و گوشواره از ساعاتی پیش بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران مواجه شده است.

محمد صادقی که به تازگی در سریال بی‌همگان در نقش امیرعلی بازی کرده بود، در پست جدید خود در صفحه اینستاگرامش عکسی در حال رژلب زدن منتشر کرده و نوشته:

ما سانسور نمی‌خواهیم.

عکس محمد صادقی با دامن

عکس محمد صادقی با دامن
عکس محمد صادقی با دامن

صفحه اینستاگرام محمد صادقی

در ادامه تصویری از آرایش کردن محمد صادقی را مشاهده می‌کنید:

عکس نامشروع محمد صادقی
آرایش کردن محمد صادقی

این عکس ساعتی قبل از صفحه اینستاگرام محمد صادقی پاک شد. اما هنوز بازتاب آن در بین کاربران فضای مجازی از جمله اینستاگرام و توئیتر در حال پخش دن است و بازخوردهای منفی زیادی را دریافت کرده است.

در ادامه عکسی متفاوت از محمد صادقی را می‌بینید:

عکس محمد صادقی بازیگر بی همگان

ویدئوی سگ بازی محمد صادقی را ببینید:


بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص جرم محمد صادقی مشخص شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


8 thoughts on “محمد صادقی که 25 تیرماه دستگیر شده بود با وثیقه آزاد شد + اولین تصویر محمد صادقی پس از آزادی

  1. کاری به اعمال نفرت انگیزت ندارم
    تو یه مطربی .برای ما نقش بازی میکنی و ما بعد مدتی فراموشت میکنیم .همونطور که گنده تر از تو ها رو فراموش کردیم
    اما لااقل برای خودت نقش بازی نکن!!!! و فیلمهایی که بهش اعتقاد نداری بازی نکن

    یکی مثل مازیار لرستانی سالها با همه مشکلات و نجیبانه زندگی میکنه تا فرصتی برای تغییر شرایطش و بهبودیش پیدا کنه تا باز نجیبانه و آبرومندانه زندگی کنه و یکی هم مثل تو متعفن جز فساد خودش و بقیه به چیزی فکر نمیکنه

    الحق که شیطان سگان دست آموز خوبی رو انتخاب میکنه…

    1. ساحل شما به چی حقی به دیگران این همه توهین وفحاشی میکنی؟!!!! اولا زندگی شخصی ایشان بتو وامثال تو چی ربطی داره ؟ بعدشم خب کمی به اون کله ات اگه مغز داره فشار میاوردی حتما میفهمیدی که هیچ کسی دلش نمیخواد از مردی به زن ویا برعکس تبدیل بشه مگر اینکه بنده خدا اختلال جنسیتی داشته باشه که دست خودش نیست ومیخواد واقعی زندگی کنه.اگه کسی با واقعیت خودش زندگی کنه تو باید بهش فحاشی کنی؟!!!! این نشون میده در خانواده ای بزرگ شدی که همش تحقیر دیدی ولذا در فضای مجازی داری خودتو تسکین میدی!!!!!!! تو مشکل روانی اساسی داری و برو خودتو به روانشناسی نشون بده حتما.
      متاسفانه فیگار هم فحاشی های شمارو چاپ کرده !!!!!!!!!!!

      1. بدبخت، تو خودت داری با فحاشی به یکی دیگه فحاشی می‌کنی، الحق که یکی مثل محمدصادق هستی با اختلال شدید روانی و نیاز به درمان داری
        ثانیا کارهای محمدصادقی روانی تا زمانی شخصی است که در فضای مجازی و جامعه، توسط خودش پخش نشه، میفهمی؟

  2. این ملت را تهدید میکرد و میخواست چاقو قمه روی مردمی بکشد که تذکر بدهند روسریت را سر کن حالا همان بلا را که گفت سرش بیاورید . بخدا اگر دستم به این شیطان کامل و ابلیس میرسید با رنده ناخنش را کوتاه میکردم که جوانها را تحریک نکند و برای مردم خط و نشان کارد و قمه نکشد .این خود حیوان وحشی هست .اشد مجازات اشد مجازات

  3. تهدید پلیس نشان دهنده بی اطلاعی از قوانین هست ولی واقعیت جامعه ما را گفتن میشد با ادبیات بهتری گفت که مثلا این روش ها و اقدامات پلیس و گشت ارشاد نتیجه عکس میدهد . بازیگر باید برای مردم الگو باشد و این تهدید کردن پلیس لازم نبود

  4. واقعا چرا یک بچه نشیمنگاهی مثل این رو صدا و سیمای جمهوری اسلامی بیاره بالا و بولد کنه و نقش یک پهلوان و جوانمرد رو هم بازی کنه،چیزی که فرسنگ ها ازش دوره…
    یک ساله این موجود داره جوون های مملکت رو تحریک می‌کنه به جنگ داخلی.
    تورو خدا اینا رو با عزت صادر کنید اروپا و آمریکا ،بینم مردش هستن اونجا زندگی مثل ایران داشته باشند!

  5. بدبختانه این انسان که من هرگز نامش را هم نشنیده بودم، خودش گفت که ویدیو را که با تهدید و خشونت کلامی همراه بود، سرصبح پرمیکرده که از خواب بیدار شده بوده و هنوز هم گویا سر و صورتش را نشسته بوده و بقول مردم ” چپ پهلو بلند شده بوده ” . روش این مبارزه اگر درست بود، مردمان جنگلی گذشته هزاران سال زودتر به تمدن میرسیدند نه اینکه دست هزاران سال طول کشیده بوده تا به کشاورزس و گاوداری و چوپانی برسند و تازه نزدیک 8هزار سال است که خطنوشتن را آموخته اند…. به گمانم برخی از زندگی در فشارهای گوناگون در ایران خسته و مانده شده و دست با کارهای غیر متعارف میزنند. این شخص به درمان نیاز دارد، اگرچه ممکن است اراده ای به درمان شدن نداشته باشد که کار سخت میشود. ابیته باید اینگونه افراد برای اینکه به خود و دیگران آسیب نزند احت درمان باشد . در کشورهای اروپایی اینگونه افراد بین 1 تا 3 سال در درمانگاههای دربسته به حکم دادگاه زیر درمان قرار میگیرند.
    روانشناس بالینی

  6. به سبب اشتباهاتی در نوشتن حروف، این نوشته را دوباره دادم که توجه بفرمایید . ببخشید از زحمت دادن !

    بدبختانه این انسان که من هرگز نامش را هم نشنیده بودم، خودش گفت که ویدیو را که با تهدید و خشونت کلامی همراه بود، سرصبح پرمیکرده که از خواب بیدار شده بوده و هنوز هم گویا سر و صورتش را نشسته بود و بقول مردم ” چپ پهلو بلند شده بوده ” . روش این مبارزه اگر درست بوده، مردمان جنگلی گذشته هزاران سال زودتر به تمدن میرسیدند نه اینکه پس از هزاران سال به کشاورزی و گاوداری و چوپانی برسند و تازه نزدیک 8هزار سال است که خطنوشتن را آموخته اند…. به گمانم برخی از زندگی در فشارهای گوناگون در ایران خسته و مانده شده و دست به کارهای غیر متعارف میزنند. این شخص به درمان نیاز دارد، اگرچه ممکن است که خودش با این هیجان و سرسختی که در وی دیده میشود، اراده ای به درمان شدن نداشته باشد که کار سخت میشود. باید اینگونه افراد را برای اینکه به خود و دیگران آسیب نزنند، در جایی آسوده و در درمانگاه ، زیر نظر روانشناسان و روانپزشکان درمان کرد . در کشورهای اروپایی اینگونه افراد بین 1 تا 3 سال در درمانگاههای دربسته به حکم دادگاه، زیر درمان قرار میگیرند.
    ساسان.ا
    روانشناس بالینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *