افشاگری علی کریمی مکس امینی را به چالش کشید + [فیلم مصاحبه]

علی کریمی مکس امینی در قابی از جنس مصاحبه. مشرق نیوز با تیتر واکنش توئیتری‌ها به مصاحبه علی کریمی به این موضوع می‌پردازد.

علی کریمی فوتبالیست مشهور کشورمان سال‌ها سابقه بازی در تیم ملی ایران و باشگاه‌های بزرگ همچون بایرن مونیخ را در کارنامه دارد. در ادامه شما همراهان عزیز می‌توانید فیلم کامل مصاحبه علی کریمی با مکس امینی را که سایت شبونه در سایت خود گذاشته ببینید.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

علی کریمی مکس امینی

فیلم مصاحبه مکس امینی با علی کریمی را تماشا کنید:

ستاره سابق فوتبال ایران می‌گوید تهدیدهایی که بعد از حمایتش از اعتراضات اخیر در ایران متوجه او و خانواده‌اش شده است، در مقابل هزینه‌هایی که زنان و جوانان در خیابان‌های ایران می‌دهند به حساب نمی‌آید.

کاربران ایرانی در واکنش به گفتگوی علی کریمی با مکس امینی (کمدین)، به لحن و بیان علی کریمی اشاره کردند و آن را مهمترین سند بازیچه بودن کریمی در اهداف تجزیه طلبانه و آشوبگری در ایران عنوان کردند.

علی کریمی و مکس امینی

علی کریمی معتقد است جریان حال حاضر ایران هنوز ادامه دارد. گفته می‌شود که در حال حاضر در دبی به سر می‌برد قبل از اینکه به دبی مهاجرت کند همه اموال خود را در ایران فروخته و سپس مهاجرت کرده است چرا که مراجع قضایی حکم توقیف اموال او را در کشور داده بودند که چیزی نصیب آنها نشد.

کاربران به اواخر ویدیو مصاحبه اشاره کردند که نشان می‌داد فیلمبرداری این گفت و گو به غروب کشیده و مدعی شدند که آنقدر با علی کریمی تمرین و هماهنگ کرده‌اند که این مصاحبه ساعت‌ها طول کشیده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *