ستاره معصومی همسر مهدی قائدی ؛ لحظه ای از حواشی دور نمی ماند

همیشه خبرهای داغ، حول بازیگران و افراد مشهور می‌گردند. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی نیز، یکی از افراد حاشیه ساز دنیای مجازی است. با ما، همراه باشید.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن سابق تیم استقلال تهران است. او با فعالیت‌هایش در دنیای مجازی به شهرت رسیده است. شهرتی که بعد از ازدواجش با این بازیکن سرشناس، به اوج خود رسید.

مهدی قائدی که بعد از تصادف وحشتناکش، سر زبان‌ها افتاد و درگیر حواشی‌های بسیاری شد، حالا به لطف همسرش ستاره معصومی نیز، تیتر اول سایت‌های خبری قرار گرفته و همچنان با حواشی‌های پیش‌آمده، دست به گریبان است.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

 لحظه ای از حواشی دور نمی ماند

سن همسر مهدی قائدی
سن همسر مهدی قائدی

ستاره معصومی از لحظه‌ای که ازدواجشان توسط مهدی قائدی، با انتشار عکس‌های مختلف رسما اعلام شد، ثانیه‌ای از حاشیه‌ها دور نماند. انگار که به نوعی خود ستاره نیز، از این حواشی لذت می‌برد و بیش از پیش، خود را در آن، غرق می‌کند.

حواشی که به طبع به ضرر مهدی قائدی بازیکن سرشناس و فعالیت‌های حرفه‌ایش تمام می‌شود. از همان لحظه‌ای که خبر ازدواج مهدی قائدی با ستاره معصومی، در فضای مجازی مثل بمب صدا کرد، شایعات شروع به شکل‌گیری کرد.

برخی با بررسی و مشاهده عکس‌های دونفره آن‌ها معتقد بودند که ستاره چند سالی بزرگتر از مهدی است و از همان‌جا این زوج تازه ازدواج کرده درگیر مسائل حاشیه‌ای شدند.

بیوگرافی همسر مهدی قائدی ستاره معصومی

بیوگرافی همسر مهدی قائدی ستاره معصومی
بیوگرافی همسر مهدی قائدی ستاره معصومی

مهدی قائدی زاده 14 آذر سال 1377 و اهل بوشهر است. رسانه‌های بسیاری ادعا کرده‌اند که ستاره معصومی، متولد سال 1370 بوده و خب در واقع، هفت سالی از مهدی قائدی، بزرگ‌تر است.

عشق، سن و سال نمی‌شناسد و شاید به خاطر همین هم بود که سن همسر مهدی قائدی به همان سرعت که به حاشیه تبدیل شد، از میان رفت.

ستاره قبل از ازدواج با مهدی قائدی در صنعت مدلینگ فعالیت داشت. او به شدت عاشق سگ‌ها است و این را به نوعی می‌توان از عکس و فیلم‌های او برداشت کرد.

دلیل افت مهدی قائدی

دلیل افت مهدی قائدی
دلیل افت مهدی قائدی

مهدی قائدی که از ستارگان جوان دنیای استقلال به شمار می‌رود، توانست با بازی‌های درست و تکنیک‌های منحصربه‌فردش، جایگاه بسیار ویژه‌ای را در تیم و دل طرفدارانش، کسب کند.

قطعا این بازیکن نیز مثل تمام استعدادان سرزمینمان، سودای موفقیت دارد و برای آن، قطعا تلاش می‌کند. رفتن از استقلال و پیوستن به تیم اماراتی یکی از تلاش‌های مهدی قائدی برای رسیدن به موفقیت بیشتر است.

متاسفانه مهدی با رفتن از ایران، انگار آنظور که انتظار می‌رفت، به پیشرفت نرسیده و طرفداران دو آتیشه‌اش دلیل این افت ورزشی را تنها همسرش، یعنی ستاره معصومی می‌دانند.

چرا که پیش‌تر ستاره معصومی دخالت‌های خود را در کار‌های باشگاهی و زندگی حرفه‌ای مهدی شروع کرده و برخی دلیل رفتن قائدی از ایران را، اصرارهای نادرست ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می‌دانند.

مشاوری که راه غلط را نشان می‌دهد. اما مدرکی که این فرضیه را ثابت کند هنوز در دست، نیست و با منتشر شدن عاشقانه‌های این دو در فضای مجازی، به نظر می‌رسد حالشان در کنار هم خوب است و دلیل افت این بازیکن، شاید چیز دیگری باشد.

کشف حجاب همسر مهدی قائدی

کشف حجاب همسر مهدی قائدی
کشف حجاب همسر مهدی قائدی

ستاره بعد از ازدواجش با مهدی قائدی گویا که رویای بلاگر شدن در سر می‌پروراند. او که از تمام لحظات عاشقانه نظیر عروسی لاکچری‌اش، مسافرت‌های خراجی، رستوران‌گردی‌های لوکس و غیره‌اش در صفحه‌اش عکس و فیلم منتشر می‌کند به شدت بر زبان‌ها افتاده است.

بعد از پیوستن مهدی قائدی به تیم اماراتی، این زوج از ایران رفته و در همان لحظات اولیه مهاجرت عکسی از خود منتشر کردند که ستاره را بدن حجاب عرف جامعه ایران نشان می‌داد.

دوباره شایعات و حاشیه‌ها شروع شد و این‌بار عکس‌های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با مضمون تازه به دوران رسیده دست به دست چرخید. نام او همچنان با انتشار عکس و فلیم‌های مختلف از تفریحات لاکچری‌اش بر سر زبان‌ها است.

فحاشی تتلو به ستاره معصومی

فحاشی تتلو به ستاره معصومی
فحاشی تتلو به ستاره معصومی

همه چیز از کنسرت تتلو شروع شد. تتلو که از خیلی قبل‌ترها با فحاشی کردن به افراد معروف ایرانی، جذب فالوور می‌کند، ازاین راه به درآمد دلاری رسیده است.

سوژه جدید تتلو نیز همسر مهدی قائدی، ستاره معصومی است. این فحاشی‌ها آنقدر زننده و رکیک است، که ستاره معصومی همسر مهدی قائدی را ترغیب می‌کند هرچه سریع‌تر برای شکایت از تتلو، اقدام کند.

طلاق مهدی قائدی از همسرش

طلاق مهدی قائدی از همسرش
طلاق مهدی قائدی از همسرش

برخی از رسانه‌ها با تیتر طلاق مهدی قائدی از همسرش ادعا کردند که آن‌ها از یک‌دیگر جدا شده و به زودی به ایران باز خواهند گشت. برخی علت جدایی مهدی قائدی از ستاره معصومی را همین فحاشی‌های تتلو می‌دانند.

که این ادعا از پایه و اساس غلط است و آنطور که پیدا است، این زوج مشهور و عاشق رابطه‌شان با هم خوب است و لحظات شیرینی را در کنار هم تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ستاره معصومی همسر مهدی قائدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *