رقص جواد خیابانی در کریسمس ؛ فیلم رقص جواد خیابانی دیدن ندارد !

فیلم کامل رقص جواد خیابانی در کریسمس 2022 به سبک سام درخشانی این روزها حرف تازه‌ی دیگری را در حوزه حاشیه زده است. با نوشتار جواد خیایانی رقص همراه فیگار بمانید.

جواد خیابانی متولد 27 آبان 1345 در کرج، گزارشگر است. وی فارغ التحصیل دکترای آسیب شناسی ورزشی و دو فوق لیسانس مدیریت رسانه و مدیریت استراتژیک و دو لیسانس مهندسی متالورژی و کارشناسی تربیت بدنی است.

رقص جواد خیابانی در کریسمس

فیلم رقص جواد خیابانی دیدن ندارد

رقص جواد خیابانی در کریسمس, جواد خیایانی رقص, فیلم رقص جواد خیابانی
رقص جواد خیابانی در کریسمس, جواد خیایانی رقص, فیلم رقص جواد خیابانی

جواد خیابانی اصالتا اهل تبریز و ترک زبان ولی ساکن کرج است. کاربران اینستاگرام با ویدیویی که سام درخشانی منتشر کرد این بار با جواد خیابانی شوخی کردند و این ویدیو از جواد خیابانی را در ادامه می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن اسنپ چت در ورژن جدید جلوه‌های ویژه تصویری جالبی را ارائه داده است که در فضای مجازی با برخی از سلبریتی‌ها شوخی‌های جنجال آفرینی صورت بگیرد. چندی پیش سام درخشانی با استفاده از این اپلیکیشن ویدیویی از رقص خود را به اشتراک گذاشت که با شلوار کوتاه و شکم برآمده سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود. اما تاکید می‌کنیم این اوضاع از حاشیه تا خبر باعث شد که فیلم رقص جواد خیابانی دیدن ندارد را در تیتر این خبر بگذاریم که دنبال دیدن فیلم یا دانلود فیلم رقص جواد خیابانی در کریسمس نباشید.

جواد خیابانی رقص کریسمس

رقص جواد خیابانی در کریسمس, جواد خیایانی رقص, فیلم رقص جواد خیابانی
رقص جواد خیابانی در کریسمس, جواد خیایانی رقص, فیلم رقص جواد خیابانی

همسر جواد خیابانی بهناز خیابانی است که در سال 1373 با یکدیگر ازدواج کرده اند و دارای یک دختر به نام نگار خیابانی هستند که در سال 1375 در کرج به دنیا آمد. گفتنیست جواد خیابانی یکی از مجریان و گزارشگران محبوب کشورمان بوده که به دلیل سبک گزارشگری و گاف‌هایی که در حین گزارش هایش می‌دهد به سوژه های شبکه‌های اجتماعی تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در سال 1360 بعد از طی دوران مدرسه راهنمایی در هنرستان شهید بهشتی کرج ثبت نام کرد و در طی 3 سال اول تحصیل در این هنرستان که در محله فرح دشت کرج قرار داشت به عنوان شاگرد اول هنرستان انتخاب شد. اما در سال چهارم به خاطر حضور فراوان در مسابقات ورزشی مدارس کاملا از درس عقب افتاد و حتی معدل دیپلم خود را تا نمره 15 تنزل داد.

بیشتر بخوانید:

او در سال 1364 در کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک شرکت کرد اما نتیجه خوبی نگرفت و در رشته فوق دیپلم ریخته گری در آموزشکده انقلاب اسلامی لویزان پذیرفته شد. وقتی نتایج کنکور اعلام شد او از تهران دور بود زیرا برای کار به بندر عباس رفته بود و به عنوان باربر در اسکله بندر عباس و مدتی هم در منطقه چابهار کار می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقص جواد خیابانی در کریسمس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *