مراسم یادبود زهره فکور صبور ؛ به همراه عکس مراسم یادبود زهره فکور صبور

پس از مرگ اندوهگین زهره فکور، اکنون مراسم یادبود زهره فکور صبور برگزار شده است. با ما باشید تا مراسم بزرگداشت زهره فکور صبور را بررسی نماییم.

مراسم تشییع و مراسم تدفین زهره فکور صبور پیکر زهره فکور صبور صبح روز پنجشنبه 1400/12/12، با حضور خانواده آن مرحومه و جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد. در مراسم بزرگداشت زهره فکور صبور اقراد زیادی از جمله مجید صالحی، بهشاد شریفیان، شهنام شهابی، داریوش سلیمی، شیوا خسرو مهر، فرناز امینی، پریناز کنگاوری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

بازیگر جایگزین زهره فکور صبور

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان +[تصاویر و زمان پخش سریال]

سنگ قبر زهره فکور صبور

مراسم یادبود زهره فکور صبور

به همراه عکس مراسم یادبود زهره فکور صبور

مراسم یادبود زهره فکور صبور
مراسم بزرگداشت زهره فکور صبور, مراسم خاکسپاری زهره فکور صبور

لازم به ذکر است که زهره فکور صبور مرگ غیر معقولی داشت و مشکوک به خودکشی می‌باشد. شاید بد نباشد تا در کنار مراسم تدفین زهره فکور صبور نگاهی به خبر دستور دستگیری امین فردین بیاندازید. امین فردین کسی است که تخمین زده می‌شود دلیل خودکشی او باشد و عکس مراسم یادبود زهره فکور صبور نیز تنها به دلیل او وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

مراسم یادبود زهره فکور صبور
مراسم خاکسپاری زهره فکور صبور, عکس مراسم یادبود زهره فکور صبور

شما می‌توانید عکس مراسم یادبود زهره فکور صبور را مشاهده نمایید. مراسم خاکسپاری زهره فکور صبور پر شور بزگرار شد و همانطور که بالاتر ذکر کردیم، افراد زیادی در مراسم خاکسپاری زهره فکور صبور شرکت کردند. در بالا نیز عکس مراسم تدفین زهره فکور صبور قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم یادبود زهره فکور صبور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *