مسعود ده نمکی کرونا گرفت ؛ سریال کرونایی ده‌نمکی به‌خاطر کرونا تعطیل شد![+عکس]

در پی ابتلای کارگردان و تعدادی از عوامل و بازیگران سریال آزادی مشروط به کرونا، تولید این پروژه تلویزیونی به صورت موقت تعطیل شد.

موضوع سریال جدید مسعود ده نمکی درباره کرونا است. در ادامه با خبر مسعود ده‌نمکی آزادی مشروط همراه فیگار بمانید.

سریال آزادی مشروط

کرونا مسعود ده‌نمکی

سریال آزادی مشروط
متوقف شدن سریال آزادی مشروط, کرونا مسعود ده‌نمکی, مسعود ده‌نمکی آزادی مشروط

متوقف شدن سریال آزادی مشروط

سریال جدید مسعود ده‌نمکی که موضوع آن درباره کروناست، در لوکیشن بیمارستان در حال تولید بود که به دلیل اوج‌گیری این ویروس در روزهای گذشته و فعالیت مستمر گروه در لوکیشن بیمارستان، تعدادی از عوامل و بازیگران سریال ازجمله مسعود ده‌نمکی تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه، به ویروس کرونا مبتلا شدند و هم‌اکنون تحت درمان هستند.

سریال ۳۰ قسمتی و طنز «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

سریال آزادی مشروط
کرونا مسعود ده‌نمکی, مسعود ده‌نمکی آزادی مشروط, بازیگران آزادی مشروط

بازیگران آزادی مشروط

در این سریال بازیگرانی چون پوراندخت مهیمن، لیلا بوشهری، هلیا امامی، بهنوش بختیاری، حدیثه تهرانی، مریم کاویانی، شهین تسلیمی، فاطمه شکری، ساقی زینتی، فریبا ترکاشوند، صهبا شرافتی، ژاله درستکار، نیوشا مدبر، غزاله اکرمی و حوریه مقدم و… به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال آزادی مشروط سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *