رفتار عجیب مهدی ترابی در بازی تراکتور ؛ خودخواهی به قیمت باخت! [+عکس]

سرخ‌پوشان پایتخت فرصت ایده‌آلی برای کسب نتیجه تساوی برابر تراکتور داشتند که ضربه پنالتی مهدی ترابی برای پرسپولیسی‌ها از دست رفت.

در حالی که یورگن لوکادیا در بازی‌های قبلی پرسپولیس پنالتی زن تیم بوده و پنالتی اش را هم گل کرده بود، مشخص نیست به چه دلیلی ترابی به او اجازه زدن پنالتی و ثبت پنجمین گل فصل این مهاجم را نداد؟!

پنالتی مهدی ترابی

  • مهدی ترابی پنالتی
پنالتی مهدی ترابی
مهدی ترابی پنالتی, پنالتی مهدی ترابی بازی تراکتور

پنالتی مهدی ترابی بازی تراکتور

به نقل از سایت های خبری:

داستان از این قرار است که در دقایق پایانی بازی، پرسپولیس صاحب پنالتی شد و مهدی ترابی شخصا با برداشتن توپ به بقیه بازیکنان از جمله لوکادیا نشان داد که می‌خواهد خودش این پنالتی را تبدیل به گل کند.

این درحالی است که لوکادیا پیش از این برای پرسپولیس در حضور ترابی پنالتی زده و ضربه اش تبدیل به گل هم شده بود. ضمن این که لوکادیا در مسیر آقای گلی نیاز به زدن این پنالتی داشت و از همه مهم‌تر از بقیه بازیکنان برای گلزنی و پیروزی بیشتر انگیزه داشت.

در ادامه میتوانید عکس مهدی ترابی در بازی تراکتور را مشاهده کنید:

پنالتی مهدی ترابی
پنالتی مهدی ترابی بازی تراکتور

ترابی تا پیش از حضور لوکادیا در پرسپولیس، پنالتی‌زن اول سرخ‌پوشان پایتخت بود و در 2 فصل اخیر توانسته 3 بار از روی نقطه پنالتی برای سرخ‌پوشان پایتخت گلزنی کند و امیدوار بود تا بتواند اولین گل خود در لیگ بیست‌ودوم را با گل کردن ضربه پنالتی به‌دست آمده برابر تراکتور به‌ثبت برساند اما درخشش محمدرضا اخباری مانع گلزنی مهدی ترابی شد و وینگر سرخ‌پوشان پایتخت ناکام در فروپاشی دروازه تراکتور بود.


اخبار بیشتر:


One thought on “رفتار عجیب مهدی ترابی در بازی تراکتور ؛ خودخواهی به قیمت باخت! [+عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *