ببینید: عکس عروس داریوش ارجمند لو رفت! +[کنایه تند حامد بهداد به داریوش ارجمند]

عکس عروس داریوش ارجمند بازیگر ایرانی در مراسم عروسی، داخل فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

به تازگی تصویری از عروس داریوش ارجمند با لباس عروسی منتشر شده است که بسیار پربازدید شد. در ادامه مطلب با خبر تصویر عروس داریوش ارجمند همراه ما بمانید.

عکس عروس داریوش ارجمند

عکس جدید عروس داریوش ارجمند

به گزارش منابع خبری:

تصویری جدید و جالب از لباس عروس شیک یاسمینا باهر عروس داریوش ارجمند بازیگر معروف، منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشت. در ادامه می‌توانید عکس یاسمینا باهر عروس داریوش ارجمند را مشاهده کنید:

عکس عروس داریوش ارجمند
عکس عروس داریوش ارجمند

بیشتر بخوانید:

تیکه سنگین محسن کیایی به داریوش ارجمند تا ماجرای کاهش وزن شدید وی!

 

کنایه تند حامد بهداد داریوش ارجمند

داریوش ارجمند درباره مادر شدن زنان اشاره کرد:

یک خانم باید 250 کیلوگرم وزنه بزند تا به‌جای اینکه بهترین مادر دنیا شوند، بهترین وزنه‌بردار جهان شود.

انتقاد شدید حامد بهداد از داریوش ارجمند

داریوش ارجمند سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود:

خدا زن را برای وزنه‌برداری نیافریده و زنی که وزنه می‌زند دیگر زن نیست. وزنه‌زدن زنان باعث افتادگی رحم و ازدست‌دادن قدرت باروری آن‌ها می‌شود. زن باید مادر شود. حسین رضازاده ۲۷۷ کیلوگرم وزنه زده است و یک خانم باید ۲۵۰ کیلوگرم وزنه بزند تا به جای اینکه بهترین مادر دنیا شود، بهترین وزنه‌بردار جهان شود.

داریوش ارجمند حامد بهداد

پس از خبر کسب اولین مدال طلای زنان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا توسط الهام حسینی، حامد بهداد در استوری پیج شخصی‌اش در نقد اظهارات پیشین داریوش ارجمند درباره ورزش بانوان حرف‌های تندی زد:

این زنان همان بودند که آقای داریوش ارجمند در مصاحبه‌اش نگران تخمدانشان بود. آن هم با خودشیرینی و استدلالی دون شان هنرمند. بازیگری بدون کلاس کاری که با گنده گویی و خودنمایی درباره همه چیز نظر می‌دهد و هر حرف نامربوطی را به دهان میراند. از چنین پیشکسوتی شرمم می‌آید.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *