افشاگری:‌ رامبد شکرابی حدیث فولادوند را بخشید + [علت جدایی این زوج]

رامبد شکرابی حدیث فولادوند را بخشید و به این ترتیب دل حدیث فولادوند را لرزاند. شکرابی پس از طلاق با حدیث با انتشار پستی در فضای مجازی همه را شوکه کرد.

رامبد شکرابی زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۵۱ بازیگر فیلم اهل ایران است. شکرابی بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با فیلم ترانزیت ساخته علی سجادی حسینی آغاز کرد. رامبد در این سال‌ها در تلویزیون هم فعالیت داشته‌است. او بازیگری در تلویزیون را از سال ۱۳۷۵ با مجموعه تلویزیونی تنگنا شروع کرد.

رامبد شکرابی حدیث فولادوند را بخشید

رامبد شکرابی بازیگر سینما و تلویزیون پس از طلاق دادن حدیث فولادوند گفت:

بخند ببخش و فراموش کن!

رامبد شکرابی حدیث فولادوند را بخشید
رامبد شکرابی حدیث فولادوند را بخشید

اما گناه حدیث فولادوند چه بود ؟ حدیث فولادوند و رامبد شکرابی زوج بازیگر از یکدیگر جدا شدند. پرستو صالحی با انتشار یک استوری این موضوع را اعلام کرد. حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی در شمال ایران و در شهر ساری زندگی می‌کردند. حدیث فولادوند یک بوتیک لباس‌های مجلسی زنانه هم در این شهر دارد.

علت جدایی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند بعد از طلاق ضمن آنفالو کردن رامبد شکرابی تمامی عکس‌های مشترک‌شان را از صفحه‌ی خود پاک کرده است. همچنین با انتشار ویدیویی نوشته بود:

شروع دوباره…

خانم پرستو صالحی با انتشار تصویری از حدیث فولادوند در استوری اینستاگرام خود خبر جدایی این بازیگر را از رامبد شکرابی رسانه‌ای کرد روز گذشته پرستوصالحی در اینستاگرامش عکس حدیث فولادوند را استوری کرد و نوشت:

خواهرم و رفیق من ایمان دارم در فصل تازه زندگیت خواهید درخشید همچنان زیبا پر قدرت و جسور گاهی تنهایی یک شروع دوباره است.

علت جدایی حدیث فولادوند
علت جدایی حدیث فولادوند

خبر جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی بلافاصله در رسانه‌های کشورمان به تیتر اول تبدیل شد و بسیاری از هواداران حدیث فولادوند به اینستاگرام ایشان رفته و علت جدایی از همسرش را کامنت کردند.

حدیث فولادوند تا کنون بازی‌های قابل قبولی ارائه داده و باعث مطرح شدن وی بین مخاطبان تلویزیون و سینما شده‌است. فولادوند در اوایل بازیگری در سینما بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی ظاهر می‌شد و داشت به ستارهٔ آن روزها تبدیل می‌شد.

با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما، بر سر زبان‌ها افتاد. اما با بازی در فیلم شاخه گلی برای عروس مسیر بازیگری را تغییر داد و در فیلمهای کمدی دیگری مثل کلاهی برای باران، چشمک، افراطی‌ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن حضور پیدا کرد. گویا خودش عرصه طنز را ترجیح داد. اما در تلویزیون روند گذشته را ادامه داد و در فیلمهای تلویزیونی و تله فیلم‌های زیادی که مظمون اجتماعی داشتند ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “افشاگری:‌ رامبد شکرابی حدیث فولادوند را بخشید + [علت جدایی این زوج]

  1. سلام و درود
    آدمایی که کم میارن و بعد ۱۲سال زندگی ، راحت جدا میشن رو الگو معرفی نکنید
    اینها ضعیفن….

    طلاق، بدترین حلاله خداست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *