برنامه شاد جدید 1400 ؛ عدم پایان محدودیت ها و تداوم برگزاری کلاس های مجازی

برنامه شاد جدید 1400 طراحی شد. طبق خبرها نسخه جدید شاد رونمایی شد و آنطور که پیداست کلاس‌های مجازی ادامه پیدا خواهند کرد. محدودیت‌ها نیز برقرار هستند.

نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزان، برنامه شاد جدید 1400 در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش، با حضور علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رونمایی شد.

برنامه شاد جدید 1400

عدم پایان محدودیت ها و تداوم برگزاری کلاس های مجازی

نسخه جدید شاد 30 شهریور 1400, آخرین نسخه برنامه شاد
نسخه جدید شاد 30 شهریور 1400, آخرین نسخه برنامه شاد

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش، علی باقرزاده در مراسم رونمایی اظهار کرد:

شبکه آموزشی دانش‌آموزان که به اختصار “شاد” گفته می‌شود، راه‌حلی بود که وزارت آموزش و پرورش با همکاری شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شورای عالی فضای مجازی و بخش‌های مختلف دولت در پاسخ به شیوع کرونا و تعطیلی اجباری مدارس برای کاربران داشت.


بیشتر بخوانید:


نسخه جدید شاد رونمایی شد

نسخه جدید شاد 30 شهریور 1400, آخرین نسخه برنامه شاد
نسخه جدید شاد 30 شهریور 1400, آخرین نسخه برنامه شاد, دانلود برنامه شاد جدید

باقرزاده در ادامه مراسم رونمایی از شاد ادامه داد: “سامانه شاد نظارت‌پذیر است و تمام سطوح آموزش و پرورش به فرایند حضور و محتواهایی که در این سامانه بارگذاری می‌شود، نظارت کنند. سال گذشته همه مدیران و معلمان و بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان، در زیست بومی برای تحقق شعار “آموزش تعطیل شدنی نیست”، حضور پیدا کردند و ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون در “کلاس‌گروه” فعالیت داشتند. در ادامه با نوشتار نسخه جدید شاد 30 شهریور 1400 با فیگار بمانید.

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، در این مراسم اظهار کرد: “شبکه شاد نسبت به سال گذشته، پیشرفت‌هایی داشته و خدمات متنوعی به آن اضافه شده است علاوه بر آن، کیفیت سرویس‌دهی این پلتفرم، افزایش یافته است. پایداری سرویس نیز افزایش یافته و از لحاظ کیفیت، سرعت و ارائه خدمات، شبکه شاد در وضعیت بهتری قرار گرفته است.”

اخوان اضافه کرد:

در دوره کرونا آموزش و پرورش یکی از مجموعه‌های پیشتاز در ارائه آموزش‌های مجازی بوده و تحول بزرگ در آموزش کشور را رقم زده است.


بیشتر بخوانید:


به گزارش فارس، شبکه “شاد” در ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ برای اولین بار معرفی شد. در آن زمان کلاس‌های درس متناسب با مدارس در شاد ایجاد شد و ارسال و دریافت محتوا روی آن انجام می‌گرفت. آن زمان “شاد” با امکانات حداقلی کار خود را آغاز کرد. اما نسخه دوم شاد که فاز دوم هم نامیده می‌شود در ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ یعنی در آستانه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صورت گرفت.

در این نسخه، دسته‌بندی محتواها و کانال‌ها، ایجاد بخش‌های مختلف مانند پرورشی، تربیت‌بدنی و …، پشتیبانی برخط کاربران، ایجاد تماس صوتی و تصویری، امکان حضور و غیاب و امثال آن‌ها فراهم شد. نسخه سوم هم بهمن ماه ۱۳۹۹ به‌روزرسانی شد، که برنامه ویژه دانش‌آموزان نابینا، به‌روزرسانی نسخه وب، آزمون ساز، ویس گروهی و شادنما ایجاد شد.

نسخه جدید شاد 30 شهریور 1400, آخرین نسخه برنامه شاد
نسخه جدید شاد 30 شهریور 1400, آخرین نسخه برنامه شاد, دانلود برنامه شاد جدید

بیشتر بخوانید:

دانلود برنامه شاد جدید

در ادامه نوشتار , دانلود برنامه شاد جدید می‌توانید فایل دانلود را در اختیار داشته باشید. همچنین طبق آخرین اخبار شاد در سال تحصیلی جدید برای کلیه مشترکین همراه اول و برای کلیه کاربران کاملا رایگان است. برای دانلود شاد جدید با لینک مستقیم از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود برنامه شاد جدید با لینک مستقیم برای اندروید

لینک ورود به نسخه وب اپلیکیشن شاد جدید

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برنامه شاد جدید 1400 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *