عوامل سریال Extrapolations محصول اپل تی‌وی

سرویس اپل تی‌وی پلاس بازیگرانی برجسته و بزرگی را برای حضور در سریال Extrapolations گردهم آورده است. با نوشتار عوامل سریال Extrapolations با فیگار بمانید.

مریل استریپ، کیت هرینگتون، متیو ریس، جما چان، طاهر رحیم، دیوید شویمر، سیه‌نا میلر، دیوید دیگز و ادارش گوراو در سریال آنتولوژی Extrapolations محصول اپل تی‌وی پلاس ایفای نقش خواهند کرد.

عوامل سریال Extrapolations

محصول اپل تی‌وی

این سریال هم‌اکنون در حال تولید است و اسکات زد. برنس (نویسنده فیلمهای Contagion و Side Effects و The Bourne Ultimatum) به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده اجرایی در آن حضور دارد.

این سریال در طی هشت قسمت به هم مرتبط، به بررسی چگونگی تاثیر تغییرات قریب الوقوع سیاره زمین بر عشق، ایمان، کار و خانواده در زندگی انسانها میپردازد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عوامل و بازیگران سریال Extrapolations سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *