ازدواج عثمان دمبله ؛ بازیکن فوتبال فرانسوی مسلمان داماد شد

در خبر ازدواج عثمان دمبله همراه ما باشید. طبق اخبار بازیکن فوتبال فرانسوی مسلمان که برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند، داماد شده است.

عثمان دمبله بازیکن مسلمان ۲۴ ساله بارسلونا روز شادی را پشت سر گذاشت. دمبله که در آستانه تمدید قرارداد با بارسلوناست، امروز لباس دامادی بر تن کرد و در حضور نزدیکانش جشن ازدواج خود را برگزار کرد. در ادامه خبر ازدواج عثمان دمبله همراه ما باشید.

ازدواج عثمان دمبله

بازیکن فوتبال فرانسوی مسلمان داماد شد

عثمان دمبله داماد شد, عثمان دمبله بازیکن مسلمان
عثمان دمبله داماد شد, عثمان دمبله بازیکن مسلمان

دمبله حرفه خود را در رن، پیش از پیوستنش به بروسیا دورتموند در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد. او با دورتموند به قهرمانی در جام حذفی آلمان رسید و در فینال این جام گلزنی کرد. دمبله سال بعد با مبلغ اولیه ۱۰۵ میلیون یورو به بارسلونا پیوست که دومین بازیکن فوتبال گران‌قیمت جهان به همراه پل پوگبا شد.


بیشتر بخوانید: 


او در اولین فصل حضورش با بارسلونا (فصل ۱۸–۲۰۱۷) قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شد. در رده ملی پس از ۲۰ بازی و به ثمر رساندن ۵ گل در سطح جوانان فرانسه، استعداد دمبله توجهات را به خود جلب کرد.

در ۱۹ سالگی به تیم ملی بزرگسالان فرانسه دعوت شد و در سال ۲۰۱۶ اولین بازی ملی‌اش را تجربه کرد. عثمان به عنوان یکی از اعضای تیم فرانسه به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رفت و قهرمانی در این جام را جشن گرفت. عثمان دمبله داماد شد و روز گذشته شادی خود را به اشتراک گذاشت.

عثمان دمبله داماد شد, عثمان دمبله بازیکن مسلمان

بیشتر بخوانید: 

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ازدواج عثمان دمبله سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *