جزئیات شکایات طلاب حوزه علمیه از بازیگران زن سینما اعلام شد

خبرگزاری حوزه جزئیات شکایات طلاب حوزه علمیه از بازیگران زن سینما را منتشر کرد. در ادامه با جزئیات این شکایات همراه ما باشید.

خبرگزاری حوزه که بیشتر اخبار مذهبی و خبرهای مربوط به حوزه‌های علمیه را منتشر می‌کند، درباره جزئیات شکایت طلاب قم از بازیگران زن به دلیل بدحجابی اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان گذاشت. در ادامه همراه ما باشید.

جزئیات شکایات طلاب حوزه علمیه از بازیگران زن سینما اعلام شد

شکایت طلاب قم از بازیگران زن به دلیل بدحجابی, شکایت گروهی از طلاب قم از بازیگران زن سینما
شکایت طلاب قم از بازیگران زن به دلیل بدحجابی, شکایت گروهی از طلاب قم از بازیگران زن سینما

در پی شکایت گروهی از طلاب قم از بازیگران زن سینما خبرگزاری حوزه درباره جزئیات این شکایات نوشته:

براساس ماده 21 قانون جرایم رایانه‌ای و قانون مجازات اسلامی که استفاده ابزاری از زن در تصاویر نامشروع و غیرقانونی ممنوع است.

با جست‌و‌جویی کوچک در صفحات رسمی بسیاری از بازیگران زن سینما و تلویزیون، به وفور تصاویر مشابه را مشاهده می‌کنیم. در ادامه نوشتار جزئیات شکایات طلاب حوزه علمیه همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


در متن شکایت طلاب قم از بازیگران زن به دلیل بدحجابی گفته شده که توهین به مقدسات دینی و امر ضروری حجاب، معلوم بودن مقداری از سینه و گردن و استفاده از کلاه لبه دار و وسایل تزئینی، مثل گل سر به جای روسری، پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان، معلوم بودن برجستگی‌های بدن، پوشیدن شلوارک، شلوارهای پاره و ساپورت رنگ بدت، پوشیدن لباس آستین کوتاه، پوشیدن مانتوهای شیشه‌ای و انداختن عکس با افراد مکشوف دیده می‌شود.

شکایت طلاب قم از بازیگران زن به دلیل بدحجابی, شکایت گروهی از طلاب قم از بازیگران زن سینما

از بازیگرانی که شکایت شده، اسامی افرادی چون نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صبا کمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل و لیندا کیانی به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جزئیات شکایات طلاب حوزه علمیه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

سوالات متداول در رابطه با جزئیات شکایات طلاب حوزه علمیه

از کدام بازیگران زن صدا و سیما شکایت شده است؟

افرادی چون نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صبا کمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل و لیندا کیانی

علت شکایات طلاب حوزه علمیه چه بوده است؟

استفاده ابزاری از زن در تصاویر نامشروع و غیرقانونی، انتشار تصاویر با پوشش نامناسب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *