مردان والیبال هم فینالیست شدند ؛ تیم ملی ب والیبال ایران به فینال صعود کرد

مردان والیبال هم فینالیست شدند. تیم ملی ب والیبال ایران نیز در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست آذربایجان شد تا به فینال برسد.

تیم ملی ب والیبال مردان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

مردان والیبال هم فینالیست شدند

صعود تیم ملی ب والیبال به فینال مسابقات کشور های اسلامی

فینالیست شدن تیم ملی ب والیبال ایران در مسابقات کشور های اسلامی
فینالیست شدن تیم ملی ب والیبال ایران در مسابقات کشور های اسلامی

شاگردان عظیم جزیده در این مسابقه با اقتدار و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 11 به پیروزی رسیدند تا راهی دیدار نهایی شوند.

تیم‌های ترکیه و کامرون در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال مردان به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این مسابقه حریف تیم ملی ب ایران در دیدار نهایی شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران نیز امروز در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم 56 ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود.

تیم ملی ب والیبال در فینال مسابقات کشور های اسلامی

دیدارهای رده‌بندی و نهایی مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی فردا (دوشنبه 24 مرداد) با چهار دیدار در قونیه پیگیری خواهد شد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مردان والیبال هم فینالیست شدند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *