سوپر گل رامین رضاییان به خوشه طلایی + [فیلم دیدنی گل رضاییان]

سوپر گل رامین رضاییان به خوشه طلایی . کاشته دیدنی و سوپرگل رامین رضاییان به خوشه طلایی. در ادامه مطلب گل رامین رضاییان خوشه طلایی همراه فیگار باشید.

سوپرگلی که رامین رضاییان برای سپاهان مقابل خوشه طلایی از روی ضربه ایستگاهی زد بسیار دیدنی و جذاب بود.

سوپر گل رامین رضاییان به خوشه طلایی

فیلم دیدنی گل رضاییان

گل رامین رضاییان خوشه طلایی
گل رامین رضاییان خوشه طلایی

تیم های سپاهان و خوشه طلایی امروز جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود طلایی پوشان به پایان رسید. گل های این بازی را محمد کریمی، رامین رضاییان، شهریار مغانلو و محمد نژادمهدی برای سپاهان به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید:

[فیلم دیدنی گل رضاییان

فیلم سوپرگل زیبای رامین رضاییان از روی ضربه کاشته در دیدار تدارکاتی سپاهان مقابل خوشه طلایی ساوه را در دیلی فوتبال تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سوپر گل رامین رضاییان به خوشه طلایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *