خرید سی پی CP کالاف دیوتی موبایل ارزان از اکسین گیم

نوشتار خرید سی پی CP کالاف دیوتی موبایل ارزان از اکسین گیم را از دست ندهید و همراه ما بمانید.

سی پی CP

کالاف دیوتی موبایل که در چندین سال اخیر یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی بوده و همه روزه و در تمام لحظات در حال پیشرفت بوده و خواهد بود. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان دغدغه بزرگ پلیر های این بازی از داخل ایران می باشد که این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد.

اول کمی در باره خود کالاف دیوتی صحبت کنیم. این بازی توسط شرکت Activision ساخته شده است و تا کنون بیش از 600 میلیون بار دانلود شده است و درآمد بسیار بالایی برای شرکت سازنده خود به همراه داشته است. کالاف به خاطر داشتن سابقه عالی در حوضه گیم های تفنگی و اکشن از سال 2003 زمانی که دست به کار ساختن بازی کالاف دیوتی موبایل در سال 2019 زد با استقبال خوبی مواجه شد و از همان ابتدا مورد قبول گیمر های موبایل قرار گرفت.

کالاف دیوتی موبایل یک بازی خفن با گرافیک بالا، تنظیمات جامع و قوی، سرور های قوی، دارای فضا ها و مپ های مختلف، چندین سبک مختلف جذاب برای بازی و و و و .

کالاف دیوتی موبایل

بتل رویال از محبوب ترین و خفن ترین و پر بازده ترین و جالب ترین سبک بازی در کالاف می باشد. در این نوع بازی شما در زمان فرود از هواپیما که به پایین پریده اید از بالا منطقه ای که می خواهید فرود بیایید را انتخاب می کنید برای جمع آوری اسلحه و تجهیزات و جلیقه که در طول بازی به کمک شما خواهند آمد در این نوع بازی شما باید در جای خود سریع باشید و در جایی باید مخفی شوید و منتظر دمشن باشید تا آن را بکشید و همیشه باید در تلاش باشید که را درون منطقه امن نگه دارید چون اگر خارج از آن منطقه باشید جان شما کم شده و خواهید مرد و اگر نتوانید اسلحه مناسبی پیدا کنید در طول بازی با مشکل رو به رو خواهید شد و در پایان جزو برترین ها نخواهید شد.

بمب هسته ای: برای دست یابی به این بمب که می توانید با داشتن آن در یک بازی یک جا 25 نفر را همزمان بکشید و به تنهایی فاتح بازی شوید و بدون زحمت پیروز میدان و بازی شوید. این بمب در زمانی که تیم شما خود را برای باخت آماده کرده است می تواند به تنهایی ورق را برگرداند. برای دست یابی به این بمب هسته ای شما باید لول بالای 20 داشته باشید و هرگز د رداخل آن بازی که در حال انجام است کشته نشده باشید.

سی پی کالاف دیوتی: سی پی اصطلاح و نام یک ارز رایج درون بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد که از آن برایخرید های درون برنامه برای صندوقچه ها، برای خرید اسکین ها، برای خرید وسیله های نقلیه، برای خرید تفنگ و و و . سی پی ار ارزش بسیار بالایی برخوردار است و تمام پلیر ها بازیکنان ایرانی خارجی تلاش های بسیاز زیادی برای دست یابی به آن انجام می دهند. پس بیایید چند روش رایگان آموزش کالاف دیوتی موبایل برای بدست آوردن سی پی رایگان را بررسی کنیم.

  1. Google Opinion Rewards: این اپلیکیشن یک برنامه قانونی و مجاز برای بدست آوردن یوسی می باشد که دارای 50 میلیون کاربر فعال می باشد و راه بدست آوردن سی پی در این برنامه شرکت در نظر سنجی های موجود در این اپ می باشد که شما با دادن پاسخ به سوال ها می توانید اعتبار گوگل پلی جمع آوری کنید و با استفاده از آن سی پی خریدادری کنید.
  2. Bonus Challenge: شما بازیکنان می توانید با شرکت در این چالش ها سکه هایی دریافت کنید و با تبدیل آن ها سی پی بدست آورید. باید یاد آوری کنیم که برای شرکت در این نوع چالش ها باید از قبل شما در حساب یا اکانت بازی خود سی پی کمی داشته باشید.
  3. Giveaway: یکی از راه های بدست آوردن رایگان یوسی ها شرکت کردن در Giveaway ها می باشد. که این Giveaway ها توسط یوتیوبر ها، پلیر های بزرگ و استریمر ها ساخته می شوند تا بازیکنان این بازی محبوب به صورت رایگان و قرعه کشی یوسی به دست آورند.
  4. شرکت کردن در روم ها و اتاق های جایزه دار: بعضی اوقات یوتیوبر ها، استریمر ها، تولید کنندگان محتوی و پلیر ها و بازیکنان بزرگ روم های جایزه داری برگزار می کنند که شما برای اطلاع داشتن از آن ها همه این افراد را از فضا های مجازی دنبال بکنید و خبردار این نوع مسابقات و روم ها باشید. برای بدست آوردن سی پی از این روم ها باید اسکواد برتر یا بازیکن برتر بازی شوید تا سی پی ها به شما تعلق یابد.

چند روش جالب دیگری برای این کار در دسترس عموم قرار گرفته است که هک کردن نام دارد:

کالاف دیوتی موبایل

  1. روش اول که ما آن را زیاد به شما پیشنهاد نمی کنیم، نصب مود هک شده بازی است که اولا خیلی خیلی سخت پیدا می شود و برای پیدا کردن آن باید تلاش خیلی زیادی انجام دهید تا نسخه سالم و درست آن را پیدا کنید دوما شدیدا امکان بن شدن و پر زدن اکانت وجود دارد چون زمانی که شما آنلاین می شوید بلافاصله اطلاعات حساب شما به عنوان متهاجم به سرور ارسال می شود و همان لحظه حساب شما بسته می شود و امکان بازگردانی آن کم و یا کلا امکان پذیر نیست چون در کشور ما با تحریم ها و فیلترینگ هایی رو به رو هستیم که کار ما را بسیار سخت می کند.
  2. روش دوم استفاده از چیت های کالاف دیوتی موبایل می باشد که می توانید از اینترنت پیدا کرده و دانلود کنید. چیت یک ابزار هک می باشد که به شما پلیر ها کمک می کند تا بتوانید از قابلیت های مختلفی برخوردار شوید مانند: تیر بی نهایت، هدف گیری دقیق، دید زدن دشمن از پشت دیوار و شناسایی آن از دور و گلوله زدن بدون لگد اسلحه.
  3. روش سوم Wall hacks یکی از پرکاربردترین هک ها در Call of Duty موبایل است. این هک قوی به بازیکنانی که از آن استفاده می کنند این اجازه را می دهد که از پشت دیوار های بازی تمامی دشمنان و بازیکنان دیگر را شناسایی کنید و مسیر حرکت آن ها را متوجه شوید. یکی دیگر از نکات مثبت این هک نشان دادن جان بازیکنان دیگر است که باز هم می توانید از پشت دیوار های بازی متوجه آن شوید این قابلیت زمانی به درد شما می خورد که جان حریف کم باشد و شما می توانید با استفاده از یکی نارنجک و بمب که سمت دشمن پرتاب می کنید آن را بکشید. Wall hack همراه با aim bot بهترین ترکیبی است که می توانید در کالاف دیوتی موبایل داشته باشید. همیشه تشخیص وال هک از هک های دیگر بسیار سخت و پیچیده تر بوده است. بنا براین وال هک یک انتخاب رایج بین تمامی بازیکنانی که از هک استفاده می کنند است که می توانید با استفاده از وال هک برتری جزیی و در بعضی اوقات زیادی داشته باشید.

به دلیل تحریم هایی که برعلیه ایران انجام شده و فیلترینگی که از داخل ایران در نظر گرفته شده است شما به راحتی نمی توانید سی پی های مورد نظر برای خود را خریداری کنید و با مشکلاتی مانند: تحریم بانک های ایرانی از طرف خارج، فیلترینگ سایت ها، نداشتن حساب بین المللی، سختی برای تبدیل پول و …. .

برای این کار ما سایت اکسین گیم را به شما عزیزان معرفی و توصیه می کنیم. که می توانید به راحتی میزان سی پی که می خواهید به نسبت بودجه خود تنظیم کنید و به راحتی خرید کنید و با اطمینان خاطر و خیال آسوده این کار را انجام دهید چون سایت اکسین گیم دارای نشان اعتماد، پشتیبانی قوی، پاسخ گوی 24 ساعته و آنلاین، پرداخت آنی و لحظه ای سفارش های شما، قیمت بسایر به صرفه و مناسب و … .

شما علاوه بر خرید سی پی کالاف دیوتی می توانید خرید یوسی پابجی موبایل از اکسین گیم را نیز تجربه کنید و در کمال آرامش سفارش خود را تحویل بگیرید و به بازی رفته و خرید خود را انجام دهید و سرعت پیشرفت اکانت خود را بالا ببرید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *