بهترین فیلم های دارک وب و دیپ وب + [حقایق پنهان و موتورهای جست و جو]

بهترین فیلم های دیپ وب و دارک وب را در نوشتار جدید فیگار بشناسید. لینک دانلود فیلم های لو رفته از دارک وب در انتهای نوشتار پیوست شده است.

دارک وب بخش بسیار کوچکی از اینترنت است که از چشم اکثر افراد پنهان است، اما آیا این فضای تاریک و ناشناس برای خلافکاران است یا نگهبانی برای حفظ حریم شخصی کاربران؟

اگر از طرفداران هری پاتر هستید حتما نام کوچه ناکترن را به خاطر دارید که پر از مغازه‌هایی برای خرید و فروش وسایل خطرناک و غیرقانونی بود. افرادی هم که در این کوچه تاریک و مخوف پرسه می‌زدند، مشکوک و گاهی خطرناک بودند. قبل از ادامه صحبت پیرامون نوشتار بهترین فیلم دارک وب توجه شما را به مقاله حقایق پنهان هری پاتر جلب می‌کنیم.

چنین کوچه‌ای فقط در دنیای جادویی هری پاتر (تحلیل شخصیت های هری پاتر) وجود ندارد و نمونه واقعی آن را می‌توان در دنیای خودمان نیز پیدا کرد. جایی به اسم دارک‌وب که البته حضور فیزیکی ندارد و فقط در اینترنت یافت می‌شود. با نوشتار بهترین فیلم های دارک وب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود بهترین فیلم هکری از کانال تلگرام

بهترین فیلم های دارک وب

بهترین فیلم‌ های دیپ وب

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بهترین فیلم دارک وب خواهید خواند به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های رد روم, بهترین فیلم دیپ وب, بهترین فیلم های دارک وب, فیلم های ترسناک دارک وب
بهترین فیلم های دارک وب

در دارک وب شاید خبری از کمد ناپدید کننده دنیای هری پاتر نباشد اما می‌توان در آن اسلحه، مواد مخدر، اسکناس تقلبی، حساب‌های هک شده نتفلیکس، نرم افزارهایی برای هک کردن کامپیوتر دیگران، اطلاعات ورود به حساب‌های بانکی، سنگ اورانیوم، مدارک دانشگاهی جعلی یا حتی قاتل قراردادی پیدا کرد.

البته برخلاف کوچه ناکترن که کاربرد آن تنها برای مقاصد شرورانه است، دارک وب فقط جای فعالیت‌های غیرقانونی نیست. مثلا در دارک وب می‌توانید عضو کلوب شطرنج بشوید یا به شبکه اجتماعی BlackBook بپیوندید که نسخه دارک فیسبوک است و هیچ اطلاعاتی از کاربر جمع‌آوری نمی‌کند.

در ضمن، بسیاری از سازمان‌های معتبر نیز نسخه‌‎ای از وب‌سایت خود را در دارک وب میزبانی می‌کنند تا کاربرانی که به حریم شخصی خود اهمیت می‌دهند، به نوعی با شنل نامرئی به گشت‌و‌گذار در آن‌ها بپردازند. و البته همان‌طور که دسترسی به کوچه ناکترن به‌راحتی امکان‌پذیر نیست، دسترسی به دارک وب نیز روش‌ها و پروتکل‌های خاص خودش را دارد.

نام دارک وب از دارک نت (darknet) گرفته شده است که زیرساختارهایی برای جلوگیری از دسترسی عموم به اطلاعات خاص است. برای مثال، به هر اطلاعاتی که دسترسی به آن نیازمند خدمات یا اپلیکیشن خاصی است “دارک” می‌گویند.

دستور العمل کار کردن در دیپ وب

بهترین فیلم های رد روم, بهترین فیلم دیپ وب, بهترین فیلم های دارک وب, فیلم های ترسناک دارک وب
بهترین فیلم های رد روم

در مقدمه نوشتار بهترین فیلم های دیپ وب و دارک وب نگاهی هری پارتی به سوالات دارک وب چیست و دیپ وب چیست، داشتیم و اکنون قصد داریم نگاهی به روش کار کردن به دیپ نت و دارک نت بیاندازیم. باز کردن وب‌سایت‌های منتهی به onion. با مرورگر عادی و استفاده‌ نکردن از TOR از جمله کارهایی است که نباید در فضای دارک وب انجام دهید. یعنی استفاده از گوگل کروم آدرس آی‌پی دستگاه را افشا خواهد کرد.

هکرها به سیستم حمله خواهند کرد. برای اینکه طعمه‌ی هکرها نشوید هنگام گشت‌زدن در دارک‌ وب از مرورگر TOR استفاده کنید. نرم‌افزار TOR فعالیت‌ها و ارتباط‌ها را مخفی نگه می‌دارد و مطمئن است. این از حقایق پنهان دارک وب است.

فعال‌کردن اسکریپت‌ها مثل جاوا اسکریپت در وب‌سایت‌های onion. بسیار خطرناک است. این وب‌سایت‌ها می‌توانند با اجرای اسکریپت‌ها و بدون آگاهی کاربر، سیستم او را به انواع بدافزارهای مخرب آلوده کنند. برخی از این بدافزارها به نمایش مکرر پاپ‌آپ‌های آزاردهنده یا حتی امکان کنترل کامپیوتر از راه‌ دور منجر می‌شود. TOR به‌طور پیش‌فرض تمام ماکروها و اسکریپت‌ها را غیرفعال می‌کند.

فیلم های لو رفته از دارک وب, فیلم های لو رفته از رد روم, حقایق پنهان دارک وب, دارک وب چیست, فرق بین دارک وب و دیپ وب
بهترین فیلم های دارک وب

دارک‌‌وب بخشی از دیپ‌‌وب است و دیپ‌‌وب لزوما برای فعالیت‌های مخرب استفاده نمی‌شود. اما موتورهای جست‌وجو به آن دسترسی ندارند. به‌عنوان مثال، شبکه‌‌های داخلی سازمان‌ها، اداره‌ها، دانشگاه‌‌ها و دولت‌ها و نیز پایگاه‌ داده‌های تجاری بخشی از دیپ‌ وب هستند اما کار خلافی در این وب‌سایت‌ها انجام نمی‌شود. این فرق بین دارک وب و دیپ وب است.

بیشتر بخوانید:

10 شخصیت قدرتمند مارول و دی سی از نگاه هوش مصنوعی

ترسناک ترین ربات ها در انیمه ؛ معرفی 10 ربات ترسناک در انیمه

رد روم ؛ ورود ممنوع!

حقایق پنهان دارک وب

اتاق های قرمز دارک وب نوعی افسانه اینترنتی است که اشاره به سرویس‌ها یا سایت‌هایی در داک وب دارند که می‌توان در آن‌ها به شکنجه دیگران پرداخت. سعی کنید در گشت و گذارتان در دیپ نت روی بهترین فیلم های رد روم و فیلم های لو رفته از رد روم کلیک نکنید اما ما برای شما در انتهای این نوشتار لینک چند نمونه از این دست فیلم‌ها را گذاشته‌ایم. شاید بهترین فیلم دیپ وب درین بین باشد.

این اتاق به صورت آنلاین پخش می‌شود و بینندگان می‌توانند با پرداخت پول شکنجه‌هایی را روی کسی که در اتاق به صورت چشم‌بسته حضور دارد، ببینند. فیلم های ترسناک دارک وب در رد روم‌ها کلید می‌خورند. این دستورات و شکنجه‌ها تنها زمانی اعمال می‌شود که پرداخت پول با موفقیت صورت بگیرد. تمامی این موارد برای سرگرمی صورت می‌گیرد و از جهت اخلاقی مردود است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ماشین های پرنده در فیلم های علمی تخیلی

10 تکنولوژی استفاده نشده توسط بتمن

 

بهترین فیلم های دارک نت

بهترین فیلم های دارک وب

یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌ها برای آشنایی بیشتر با دارک وب، تماشا کردن مستندها و فیلم‌هایی است که درباره در زمره بهترین فیلم های دارک نت به شمار روند. در انتهای نوشتار چند فیلم لو رفته از دارک نت را می‌توانید مشاهده کنید. این فیلم‌ها می‌توانند در زمره فیلم های ترسناک دارک وب به شمار روند.

بعد از سال‌های اولیه دهه جدید میلادی و روی کار آمدن بیشتر دارک وب در رسانه‌ها، علاقه به فیلم های دارک وب و دیپ وب هم بیشتر شده و فیلم های مختلفی درباره آن‌ها ساخته شده که بیشترشان فیلم های مستند دارک وب هستند. در این بخش قصد داریم برخی از فیلم هایی که ماجرای آن‌ها مربوط به دارک وب یا دیپ وب هستند را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سایت ها برای شبیه سازی صدا از طریق هوش مصنوعی

قدرتمندترین تکنولوژی در دنیای دی سی

Deep Web‌

بهترین فیلم ها با موضوع دارک وب
بهترین فیلم ها با موضوع دارک وب

در بین فیلم‌های موجود تماشای مستند دیپ وب (Deep Web‌) به کارگردانی الکس وینتر انتخاب خوبی است. این مستند در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و درباره ماجرای اولین بازار سیاه دارک وب به نام سیلک‌رود، بیت کوین و سیاست‌های مربوط به دارک وب توضیح می‌دهد. در مورد سیک‌رود پادکست مفصلی هم تالیف شده که از چنل بی می‌توانید آن را پیگیری کنید.

مستند دیپ وب ظهور اینترنت غیرمتمرکز، رمزنگاری شده، خطرناک و خارج از دسترس قانون را با مصاحبه با اندی گرینبرگ، نویسنده سایت Wired، و امیر تاکی، توسعه‌دهنده پروژه بیت‌ کوین، بررسی می‌کند. همچنین روایت این مستند بر عهده کیانو ریوز (بازیگر اصلی ماتریکس) بوده است.

اگر داستان ظهور و افول سیلک‌رود این امپراتوری اینترنتی مواد مخدر برایتان جذاب است می‌توانید فیلم Silk Road به کارگردانی تیلر راسل را نیز تماشا کنید که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

بخشی از این فیلم بر مبنای واقعیت و بخش دیگر برای اضافه کردن چاشنی هیجان به فیلمی در سبک تریلر است. کارگردان این فیلم سعی کرده به مخاطب تصویری انسانی‌تر از گرداننده این وب‌سایت دارک وب ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

10 تا از تکنولوژی محور ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

10 تا از تکنولوژی محور ترین شخصیت های دی سی 

Inside the Dark Web

فیلم های لو رفته از دارک وب, فیلم های لو رفته از رد روم
بهترین فیلم های دارک وب

مستند دیگری به نام Inside the Dark Web به کارگردانی مایکل ردفورد که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. این مستند به بررسی موضوع شنود اینترنتی و جمع‌آوری داده‌های شخصی کاربران می‌پردازد.

در این مستند، تیم برنرز لی مردی که به عنوان مخترع اینترنت شناخته می‌شود، معتقد است خطرات حریم شخصی اینترنت با گذر زمان بیشتر می‌شود. او در این مستند تاکید می‌کند خطرات نظارت اینترنتی از جانب انسان‌هایی نیست که رفتار کاربران را زیر نظر دارند، بلکه از جانب کامپیوترها و الگوریتم‌هایی است که در آن‌ها موجود هستند.

تمرکز این مستند بعد از نظارت دولتی به نهادهای تجاری و کسب‌وکارهای بزرگ معطوف می‌شود که تا جایی که می‌توانند از سابقه جستجو، ترافیک اینترنتی، عادت‌ها و علائق کاربران، اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند و متناسب با منافع خود یا از آن‌ها استفاده کرده یا آن‌ها را به شرکت‌های متفرقه می‌فروشند.

بیشتر بخوانید:

14 ارتباط مهم بتمن با دنیای تکنولوژی

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

Dark Web

داستان این فیلم درباره گروه مرموزی است که زنان جوان را ربوده و حق شکار آن‌ها را به میلیاردرهای تشنه خون می‌فروشند. آن‌ها این شکار را از طریق دارک وب به دنیا پخش می‌کنند. با نوشتار بهترین فیلم های دیپ وب و دارک وب همراه ما باشید.

Unfriended: Dark Web

بهترین فیلم ها در مورد دارک وب
بهترین فیلم ها در مورد دارک وب

فیلم Unfriended: Dark Web یک عنوان ترسناک و دنباله‌ای برای فیلم Unfriendied سال 2014 است. سبک فیلم به گونه‌ای است که اتفاقات آن بر روی صفحه نمایش کامپیوتر رخ می‌دهد. داستان درباره شخصی است که یک لپ تاپ جدید پیدا می‌کند اما بعدا متوجه می‌شود که مالک قبلی لپ تاپ نه تنها او را زیر نظر دارد، بلکه هر کاری برای به دست آوردن او انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

10 هوش مصنوعی برتر در دنیای سینمایی مارول

10 جهان تکنولوژی محور که امکان دارد اتفاق بیافتند

 

Down the Deep Dark Web

حقایق پنهان دارک وب, دارک وب چیست, فرق بین دارک وب و دیپ وب
بهترین فیلم های دارک وب

این مستند به سبک گونزو است و یک ژورنالیست شما را به ورای تمام چیزهایی که فکر می‌کردید از خطرات دار وب می‌دانید، می‌برد. در این مستند مصاحبه‌هایی با هکرها، کریپتو آنارشیست‌ها و سایفرپانک‌ها که طرفداران رمزنگاری هستند، انجام شده است و سعی می‌کند چراغی را در دنیای تاریک دارک وب برای کاربر روشن کند.

Silk Road: Drugs, Death and the Dark Web

بهترین فیلم ها در رابطه با دارک وب
بهترین فیلم ها در رابطه با دارک وب

این مستند درباره سایت جاده ابریشم (سیلک رود) است که به عنوان آمارون مواد مخدر شناخته می‌شد و در سال 2011 در دارک وب تاسیس شد. این سایت توسط شخص باهوش اختیارگرایی تحت نام مستعارDread Pirate Roberts ایجاد شده بود که به کاربران اجازه خرید و فروش مواد مخدر را با استفاده از بیت کوین می‌داد.

بیشتر بخوانید:

معرفی و تحلیل بهترین فیلم ها در مورد هوش مصنوعی

Inside the Dark Web

بهترین فیلم با موضوع دارک وب
بهترین فیلم با موضوع دارک وب

این مستند درباره پاییدین و نظارت بر اینترنت توسط کشورها و شرکت‌های بزرگ است. در بخش اول این فیلم به GCHQ (ستاد ارتباطات دولت) بریتانیا پرداخته می‌شود که هدفش حفظ امنیت بریتانیا در دنیای مدرن ارتباطات است.

لازم به ذکر است وجود چنین مرکزی توسط ادوارد اسنودن افشا شده بود. در بخش دیگر مستند هم به کسب اطلاعات شما توسط کسب و کارهای بزرگ برای ارائه تبلیغات پرداخته می‌شود.

Dark Net

بهترین سریال ها با موضوع دارک وب
بهترین سریال ها با موضوع دارک وب

این سریال در 16 اپیزود سعی دارد دورترین نقاط اینترنت و افرادی که اغلب از آن استفاده می‌کنند را کاوش می‌کند و نگاهی آشکار و احتیاط آمیز به داخل یک دنیای سایبری گسترده ارائه می‌دهد.

دارک وب چیست؟

بهترین فیلم های رد روم, بهترین فیلم دیپ وب, بهترین فیلم های دارک وب, فیلم های ترسناک دارک وب
بهترین فیلم های دارک وب

بخش اولیه این نوشتار نگاهی شاعرانه به چیستی دارک وب داشت و اکنون و در بخش نهایی نوشتار بهترین فیلم های دیپ وب و دارک وب سعی داریم به صورت تخصصی به بحث دارک وب بپردازیم.

دارک وب در ایران و بیشتر نقاط جهان معمولا با دیپ وب اشتباه گرفته می‌شود. بنابراین اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره شود این است که دارک‌وب با دیپ‌ وب تفاوت دارد و در واقع دارک‌وب بخشی کوچکی از دیپ‌ وب است. با نوشتار بهترین فیلم های دیپ وب و دارک وب همراه ما باشید.

برای شناخت بهتر دارک‌وب بهتر است که بیشتر با دیپ‌وب (Deep Web) آشنا شویم. دیپ‌‌وب یا وب پنهان که وب عمیق نیز خوانده می‌شود، بخش‌هایی از شبکه جهانی وب است که محتویاتش به دلایل مختلفی توسط موتورهای جستجوی استاندارد که ما با آنها آشنا هستیم نشان داده نمی‌شوند.

کسی نمی‌تواند آنها را پیدا کند. تمام اطلاعات غیرقابل رهگیری وب سایت‌های ایمیل و دیتابیس‌ها قسمتی از دیپ وب هستند. اصطلاح دیپ‌ وب در سال 1994 به‌کار برده شد و به وب‌سایت‌هایی که توسط هیچ موتور جستجویی ثبت نشده بودند اشاره می‌کرد.

نقطه مقابل دیپ‌ وب، سرفیس‌وب (Surface Web) است و محتویات آن توسط کاربران عادی و از طریق موتورهای جستجوی استاندارد مانند گوگل قابل دسترسی است.

از روش‌های مختلفی برای جلوگیری از لیست شدن صفحات وب توسط موتورهای جستجو استفاده می‌شود که به طور کلی و خلاصه می‌توان به محدود کردن دسترسی با روش‌های تکنیکی، کدگذاری محتوای غیرمتنی، وب‌های خصوصی که نیاز به ثبت‌نام دارند، محتوای اسکریپت شده، استفاده از آدرس سرور آنیون (Onion) که در لغت به معنی پیاز است (اشاره به لایه لایه بودن و استفاده از چندین لایه و واسطه برای ناشناس ماندن در راه دسترسی به وب مقصد)، محتوای لینک نشده و چند روش دیگر اشاره کرد.

فیلم های لو رفته از دارک نت

 

لینک دانلود فیلم اول

لینک دانلود فیلم دوم

لینک دانلود فیلم سوم

لینک دانلود فیلم چهارم

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های دارک وب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *