12 بهترین فیلم اکشن 2022 (تا کنون)

این فیلم ها ممکن است همیشه پیروز های سینمایی نباشند، اما شما می دانید که از یک فیلم اکشن چه انتظاری دارید واین فیلم ها شما را ناامید نمی کنند.

موضوعاتی از قبیل : ماجراهای عجیب و غریب، شیرین کاری های جسورانه، و قهرمانان خوش اخلاق و درستکار – باعث پرفروش شدن یک فیلم و جذب مردم به سینماها  می شود.در زیر مجموعه‌ای از 12 فیلم اکشن مورد علاقه ما در سال 2022 (تا کنون) را مشاهده خواهید کرد شامل داستان‌های ابرقهرمانی، کمدی‌های دوستانه، و اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی هستند.

فیلم مرد خاکستری (The Gray Man 2022)

فیلم The Gray Man محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Anthony Russo در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم مرد خاکستری بازیگرانی چون Aishwarya Sonar، Alfre Woodard، Ana de Armas، Billy Bob Thornton، Callan Mulvey، Chris Evans، Deobia Oparei، Dhanush، Jessica Henwick، Jimmy Jean-Louis و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان حول محور یک مامور ویژه سازمان سیا می‌چرخد که پس از کشف یک سری اسرار تاریک مجبور به فرار می‌شود. مقامات متعاقباً یک قاتل بسیار ماهر را استخدام می‌کنند تا این فرد را بکشد…

فیلم دنیای ژوراسیک 3 سلطه (Jurassic World Dominion 2022)

فیلم Jurassic World Dominion محصول کشور مالت و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Colin Trevorrow در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم دنیای ژوراسیک 3 سلطه بازیگرانی چون BD Wong، Bryce Dallas Howard، Caleb Hearon، Campbell Scott، Chris Pratt، Daniella Pineda، DeWanda Wise، Dichen Lachman، Freya Parker، Isabella Sermon و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان چهار سال پس از حادثه املاک لاک‌وود ، دایناسورها اکنون در کنار انسان‌ها در سراسر جهان زندگی می‌کنند و شکار می‌کنند. این تعادل شکننده آینده را تغییر می‌دهد و یک بار برای همیشه تعیین می‌کند که آیا انسان‌ها قرار است سلاطین زمین باقی بمانند یا خیر.

فیلم سینمایی

فیلم طعمه (Prey 2022)

فیلم Prey محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ترسناک می‌باشد و به کارگردانی Dan Trachtenberg در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم طعمه بازیگرانی چون Amber Midthunder، Dakota Beavers، Dane DiLiegro، Geronimo Vela، Harlan Blayne Kytwayhat، Julian Black Antelope، Mike Paterson، Nelson Leis، Stefany Mathias، Stormee Kipp و… به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم طعمه بر اساس شخصیت های مجموعه فیلم های شکارچی ساخته جیم توماس و جان توماس ساخته شده است. فیلم طعمه در سال ۲۰۲۲ از هولو پخش شده است.

داستان نارو، یکی از ماهرترین جنگجویان زن قبیله کومانچ، تلاش می کند تا قبلیه اش را در برابر هیولای فضایی بسیار قدرتمندی حفظ کند و…

فیلم قطار سریع السیر (Bullet Train 2022)

فیلم Bullet Train محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی David Leitch در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم قطار سریع السیر بازیگرانی چون Aaron Taylor-Johnson، Andrea Muñoz، Andrew Koji، Bad Bunny، Brad Pitt، Brian Tyree Henry، Harrison Xu، Hiroyuki Sanada، Joey King، Johanna Watts و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان لیدی باگ قاتل آموزش دیده می خواهد زندگی را رها کند اما توسط سرپرستش ماریا بیتل او را به عقب می کشاند تا کیفی را در قطار گلوله ای که از توکیو به سمت موریوکا در حرکت است جمع آوری کند . پس از سوار شدن به کشتی، او و سایر قاتلان رقیب در کشتی متوجه می شوند که اهداف آنها همه به هم مرتبط است.

دانلود فیلم

فیلم هیولا (Beast 2022)

فیلم Beast محصول کشور ایسلند و در ژانر  فیلم ترسناک ، درام می‌باشد و به کارگردانی Baltasar Kormákur در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم هیولا بازیگرانی چون Anzor Alem، Chris Gxalaba، Chris Langa، Daniel Hadebe، Idris Elba، Iyana Halley، Kazi Khuboni، Leah Jeffries، Liyabuya Gongo، Martin Munro و… به ایفای نقش پرداخته اند.

دستان یک پدر و دو دختر نوجوانش تا به خود می آیند خود را شکار شده توسط شکار میبینند و هدف اصلی آنها اثبات خود بوده ولی حالا…

فیلم سونیک 2 خارپشت (Sonic the Hedgehog 2 2022)

فیلم Sonic the Hedgehog 2 محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی Jeff Fowler در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم سونیک 2 خارپشت بازیگرانی چون Adam Pally، Ben Schwartz، Brad Kalilimoku، Colleen O’Shaughnessey، Donna Jay Fulks، Idris Elba، James Marsden، Jim Carrey، Johnson Phan، Krista Alvarez و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم سونیک 2 خارپشت هنگامی که دکتر روباتنیک شیطان صفت و دستیارش ناکلز برای جستجوی زمردی قدرتمند به زمین سفر می کنند سونیک به متحد جدیدی به نام تیلز می پیوندد و سفری را آغاز می کند تا زمرد را قبل از اینکه به اشتباه بیفتد پیدا کند.

فیلم مردی از تورنتو (The Man from Toronto 2022)

فیلم The Man from Toronto محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Patrick Hughes در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم مردی از تورنتو بازیگرانی چون Darrin Baker، Dorly Jean-Louis، Ellen Barkin، Jasmine Mathews، Jason MacDonald، Jencarlos Canela، Kaley Cuoco، Kate Drummond، Kevin Hart، Lela Loren و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان مرگبار ترین قاتل جهان و دست و پا چلفتی ترین فرد نیویوک جایشان با یکدیگر عوض می شود…

فیلم صاعقه سیاه (Blacklight 2022)

فیلم Blacklight محصول کشور استرالیا و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Mark Williams در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم صاعقه سیاه بازیگرانی چون Aidan Quinn، Andrew Shaw، Anthony J. Sharpe، Cam Faull، Caroline Brazier، Claire van der Boom، Emmy Raver-Lampman، Gabriella Sengos، Georgia Flood، Jasper Bagg و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان تراویس بلاک، مامور دولتی مرموزی است که در از میان برداشتن کارگزارانی تخصص دارد که هویت آن ها لو رفته است. او در رده خود متوجه یک توطئه مرگبار می شود که ریشه در بالاترین رده های قدرت دارد.

فیلم جدید

فیلم شیفت روز (Day Shift 2022)

فیلم Day Shift محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی J.J. Perry در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم شیفت روز بازیگرانی چون Angel Nair، Danielle Kennedy، Dave Franco، Eric Lange، Gloria Bishop، J.C. Wendel، Jamie Foxx، Karla Souza، Keith Jefferson، Massi Furlan و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان باد جابلونسکی پدری است که برای فراهم کردن زندگی بهتر برای دخترش دست به هر کاری می زند. او نظافت چی استخر عمومی شهر است اما این شغل تنها پوششی برای شغل واقعی او است که…

فیلم پروژه آدام The Adam Project 2022

فیلم The Adam Project محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Shawn Levy در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم پروژه آدام بازیگرانی چون Alex Mallari Jr.، Ben Wilkinson، Braxton Bjerken، Catherine Keener، Charles Chi Soo Kim، Donald Sales، Ellie Harvie، Esther Ming Li، Isaiah Haegert، Jennifer Garner و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان بعد از آنکه آدام رید، خلبان جنگنده مسافر زمان، اتفاقی هواپیمایش را در سال 2022 فرود می آورد، با خود دوازده ساله اش همراه می شود تا ماموریت نجات آینده را بر عهده بگیرد.

فیلم قیام ، غرش ، انقلاب  (RRR 2022)

فیلم هندی محصول کشور هند و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی S.S. Rajamouli در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم قیام ، غرش ، انقلاب بازیگرانی چون Ahmareen Anjum، Ajay Devgn، Alia Bhatt، Alison Doody، Chandra Sekhar، Edward Sonnenblick، Makrand Deshpande، Mark Bennington، N.T. Rama Rao Jr.، Olivia Morris و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم در سال 1920 اتفاق می افتد زمانی که دولت استعمارگر انگلیس بیشترین ظلم را به مردم میکند در این میان دو شخصیت کاملا برجسته بنام راجو که نماد اتش و بیم که نماد اب هست وجود دارند این دو در رسیدن اهداف مختلفی که دارند با هم اشنا میشوند و اشنایی شان سبب ایجاد یکی از زیباترین و قوی ترین دوستی های زمانه ی شان میشود ولی خودشان هم نمیدانند که اهدافشان کاملا خلاف میل یکدیگر هست و ممکن است دوستی بزرگشان تبدیل به دشمنی شود و…

فیلم بتمن (The Batman 2022)

فیلم The Batman محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Matt Reeves در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم بتمن بازیگرانی چون Alex Ferns، Andy Serkis، Archie Barnes، Barry Keoghan، Colin Farrell، Con O’Neill، Gil Perez-Abraham، Janine Harouni، Jayme Lawson، Jeffrey Wright و… به ایفای نقش پرداخته اند. بتمن یا به فارسی مرد خفاشی یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که تاکنون در فیلم، مجموعه تلویزیونی و انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدئویی بی‌شماری حضور یافته‌است.

داستان ریدلر، قاتلی سریالی، زنجیره ای از شواهدی مبهم را پس از ارتکاب قتل شخصیت های برجسته سیاسی به جا می گذارد و بتمن مسیری پرمخاطره را به لایه های زیرین شهر گاتهام برای فاش کردن هویت او آغاز می کند. درحالیکه شواهد، بتمن را متوجه نقش خانواده خود در این مسئله می کند و نیت قاتل آشکار می شود، او هم اکنون باید روابطی جدید شکل دهد و در برابر سواستفاده از قدرت و فساد نهادینه شده در شهر بایستد.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *