همنواز

تریلر فصل 5 سریال What we do in the Shadows منتشر شد !

فصل پنجم What we do in the Shadows یکی از مهم‌ترین سریال‌های 2023 می‌باشد که چندی پیش، شبکه FX تریلر فصل 5 سریال What we do in the Shadows را منتشر کرد.

پس از اینکه اعلام شد فصل پنجم این سریال سال 2023 به انتشار می‌رسد، چندی پیش تریلر فصل پنجم What we do in the Shadows تحت عنوان تریلر پنجمین فصل What we do in the Shadows توسط شبکه FX پخش شد.

تریلر رسمی فصل 5 در سایه ها چیکار میکنی نشان می‌دهد که فصل پنج این سریال محبوب، در چه تاریخی نیز منتشر می‌شود.

تریلر فصل 5 سریال What we do in the Shadows منتشر شد

تریلر فصل پنجم What we do in the Shadows

What We Do in the Shadows یک مجموعه تلویزیونی کمدی ترسناک آمریکایی است که توسط جمین کلمنت ساخته شده و در 27 مارس 2019 از شبکه FX پخش شد. دومین مجموعه تلویزیونی این فرنچایز بر اساس فیلمی به همین نام در نیوزیلند در سال 2014 نوشته کلمنت و تایکا وایتیتی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان

این مجموعه چهار هم اتاقی خون آشام در استاتن آیلند را دنبال می‌کند و کیوان نواک، مت بری، ناتاسیا دمتریو، هاروی گیلن و بازیگران اصلی آن هستند. تاکنون چهار فصل از این سریال به انتشار رسیده است و فصل پنجم این سریال از 22 تیز ماه به صورت هفتگی پخش می‌شود. این سریال، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت (مخصوصاً برای بازیگران و نویسندگی آن) و نامزد 17 جایزه امی، از جمله سریال های کمدی برجسته در سال 2020 و 2022 شد.

تریلر فصل 5 سریال What we do in the Shadows
What we do in the Shadows

تریلر پنجمین فصل What we do in the Shadows

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل 5 آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم را ببینید:

آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم عمدتا در استاتن آیلند، نیویورک سیتی است و زندگی سه خون آشام سنتی، ناندور، لازلو و ناجا را دنبال می‌کند. این سریال حول محور تعامل خون آشام‌ها با دنیای مدرن و دیگر موجودات ماوراءالطبیعی می‌چرخد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *