بیوگرافی پیمان ادیداس بلاگر مرحوم + [علت فوت ناگهانی او]

پیمان ادیداس به دلیل نامشخص و ناگهانی فوت شده بود. از سوی دوستان و رفقای نزدیکش در فضای مجازی اعلام شد که بر اثر ایست قلبی فوت شده است.

«پیمان کوچکی» ملقب به پیمان آدیداس متولد 13 خرداد 1375 در همدان است. او 23 خرداد از دنیا رفت. او اصالتا همدانی محسوب می‌شود و از ترک‌زبانان همدان است. آدیداس با یک خواننده رپ به نام ویدا ازدواج کرده و همسرش را بانی موفقیت‌هایش می‌داند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بیوگرافی ویدا همسر پیمان ادیداس

بنا به گفته‌ها، «پیمان» چند سالی بود که ویدئوها و کلیپ‌های طنز تلخ و گاهی غمگین را در فضای مجازی منتشر می‌کرد. او از زمان فعالیت در اینستاگرام خیلی زود به چهره مشهور تبدیل شد. «پیمان آدیداس» بر اثر ایست قلبی درگذشت. درباره اینکه علت ایست قلبی چه بوده و آیا این پسر جوان به بیماری زمینه‌ای مبتلا شده یا خیر، اطلاعات زیادی در دسترس نیست و فقط از سوی دوستان و رفقای نزدیکش در فضای مجازی اعلام شده که بر اثر ایست قلبی فوت شده است.

ویدا همسر پیمان ادیداس

«پیمان کوچکی» تا دوران ابتدایی در شهر کبودراهنک‌ همدان زندگی می‌کرد و سپس به همراه خانواده، به ساوه نقل مکان کرد و دوران راهنمایی را در ساوه گذراند. وضع مالی خانواده‌اش خوب نبود و دوران کودکی را با سختی و مشقت گذارند. از همان بچگی کار می‌کرد و‌ کمک خرج مادرش بود بعد از راهنمایی از خانوداه جدا شد و به شهرک ولیعصر تهران رفت و در تهران مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ویدیوها و مرگ پیمان ادیداس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *