همنواز

لایو اکشن درام انیمه پوکمون تایید شد!

به تازگی لایو اکشن درام انیمه پوکمون تایید شد. در ادامه این مطلب ما به جزئیات این لایو اکشن جدید انیمه محبوب پوکمون می‌پردازیم.

پوکمون اولین سریال درام لایو اکشن خود را در پاییز امسال منتشر می کند. همانطور که در IGN توضیح داده شد، تلویزیون توکیو اخیراً همکاری آینده خود را با این فرنچایز نمادین از طریق X اعلام کرد. این درام با عنوان “جیب خود را با ماجراجویی پر کنید” زندگی یک کارگر جوان در توکیوی امروزی را روایت می کند که او بازی های پوکمون محبوب دوران کودکی خود را دوباره کشف می کند.

لایو اکشن درام انیمه پوکمون

این درام با محیط واقع گرایانه اش که به جای دنیایی که در بازی ها و انیمه ها نمایش داده می شود، با دنیای واقعی موازی می شود، از دیگر آثار در مجموعه پوکمون جدا می شود. این سریال قرار است در 19 اکتبر در ژاپن به نمایش درآید، اما هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی پوکمون قصد دارد این سریال را در سطح بین المللی عرضه کند یا خیر.

لایو اکشن درام انیمه Pokemon
لایو اکشن درام انیمه Pokemon

لایو اکشن درام انیمه Pokemon

در این درام، Nanase Nishino، یک عاشق خودخوانده پوکمون که قبلاً در اقتباس لایو اکشن Hideaki Anno از Shin Kamen Rider ظاهر شده بود، بازی می کند. نیشینو مادوکا آکاگی، زن جوانی را به تصویر می کشد که به توکیو نقل مکان می کند تا برای شرکت رویایی خود کار کند.

با این حال، آکاگی به زودی متوجه می‌شود که زندگی حرفه‌ای با چالش‌هایی همراه است. یک روز، او بسته‌ای از مادرش دریافت می‌کند که معلوم می‌شود کپی دوران کودکی او از Pokémon Red است. آکاگی از این بازی استفاده می کند تا بار دیگر خود را در دنیای بی دغدغه پوکمون غوطه ور کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *