همنواز

دسترسی هوش مصنوعی ChatGPT به گوگل درایو اضافه شد

شایعات مربوط به پشتیبانی هوش مصنوعی ChatGPT از «گوگل درایو» به حقیقت پیوست؛ اما این ویژگی در حال حاضر برای همه کاربران در دسترس نخواهد بود.

در حالی که هوش مصنوعی چت جی بی تی به‌صورت رایگان برای کاربران در دسترس است، نسخه پولی آن مزایای قابل توجهی را برای کاربران ارائه می‌دهد. یکی از این مزایا، امکان اتصال به برنامه‌های دیگر است. به نظر می‌رسد که در حال حاضر، اتصال به Google Drive و OneDrive دو مورد از گزینه‌های موجود برای ارتقای تجربه بهتری و بهینه‌تر کاربر در ChatGPT هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دسترسی هوش مصنوعی ChatGPT به گوگل درایو اضافه شد

کریستی هاینس یک کاربر در ایکس (توییتر سابق)، تأیید کرد که ادغام گوگل درایو در ChatGPT فعال شده؛ اما به نظر می‌رسد که این قابلیت به طور گسترده در دسترس نباشد. با این به‌روزرسانی، کاربران سازمانی می‌توانند هنگام اضافه کردن فایل‌ها از فضای ذخیره‌سازی ابری، به Google Drive و OneDrive دسترسی پیدا کنند.

هوش مصنوعی ChatGPT

هنوز مشخص نیست که آیا توسعه‌دهندگان ChatGPT قصد دارند پشتیبانی کامل از گوگل درایو را در آینده ارائه دهند یا خیر؛ زیرا این شرکت هنوز به طور رسمی این قابلیت را معرفی نکرده است.

این خبر پس از آن منتشر می‌شود که گوگل در رویداد I/O خود، با معرفی یک پنل کاربری جدید برای تسهیل استفاده از Workspace، بر قابلیت‌های هوش مصنوعی جمنای خود تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دسترسی هوش مصنوعی ChatGPT به گوگل درایو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: lowyat


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *