همنواز

افشاگری رضا جاودانی در برنامه عادل فردوسی پور

افشاگری رضا جاودانی در برنامه‌ای با حضور «عادل فردوسی پور»، درباره ابعاد جدیدی از فساد گسترده در فوتبال ایران بود که حقایق عجیبی را برملا کرد.

عادل فردوسی‌ پور ، در برنامه‌ای با حضور «رضا جاودانی»، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پرده‌ای از فساد گسترده در فوتبال ایران را کنار زد. این افشاگری‌ها واکنش‌های گسترده‌ای را در میان مردم و اهالی فوتبال به دنبال داشت. بسیاری خواستار برخورد قاطع با مفسدان و تطهیر فوتبال ایران از این لکه ننگ شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


افشاگری رضا جاودانی در برنامه عادل فردوسی پور

«رضا جاودانی» در گفتگو با «عادل فردوسی‌پور» ابعاد جدیدی از فساد در فوتبال ایران را فاش کرد. او گفت:

به عوامل یک برنامه تلویزیونی یک ساعت رولکس 600 میلیونی داده شده است. به یک مجری صداوسیما یک ماشین داده‌اند که اکنون گم شده و به تهیه‌کننده یک برنامه فوتبالی یک واحد تجاری داده‌اند. در ساخت ورزشگاه، هفتاد میلیارد تومان رشوه به یک مسئول سازمان لیگ پرداخت شده که از طریق اقوام نزدیک چند داور به داوران پول داده شده است.

«رضا جاودانی» در ادامه افشاگری خود گفته بود که در پرونده فساد فوتبال ایران، شش میلیارد تومان به یک جادوگر پرداخت شده و 750 سکه به دستور «محمد ربیعی»، مربی سابق مس رفسنجان، بین افراد مختلف توزیع شده است.

همچنین به یک مجری معروف صداوسیما ماشین داده‌اند که گم شده است. بخشی از پول گم شده در مس رفسنجان برای تأمین پارتنرهای غیرمشروع در شمال صرف شد. «رضا جاودانی» تأکید کرد که از کسانی که گفته‌اند او بازداشت شده، شکایت خواهد کرد.

«رضا جاودانی» افزود که صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد؛ اما چندین صفحه به نام او ساخته شده است. همچنین او از صداقت «فردوسی‌پور» تقدیر کرد و گفت که او همیشه در مورد مسائل پشت پرده شفاف بوده و گفت که برنامه 97 را از «فردوسی‌پور» گرفتند و فسادها از سال 98 شروع شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی افشاگری رضا جاودانی در برنامه عادل فردوسی پور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *