همنواز

برنده جوکر 2 کیست؟ کدام شرکت‌کننده در فصل اول سری دوم برنده شد؟

رئالیتی شو جوکر 2 یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اخیرا در پلتفرم فیلیمو است که به تازگی برنده جوکر 2 در قسمت آخر مشخص شد.

اگر از طرفداران جوکر هستید، حتما می‌دانید که قوانین و چالش‌های این برنامه چقدر جذاب و هیجان‌انگیز بوده‌اند. در این فصل، جمعی از چهره‌های محبوب و شناخته‌شده از عرصه‌های مختلف مانند هنر، ورزش، موسیقی و… در فضایی متفاوت و چالش‌برانگیز روبروی یکدیگر قرار گرفتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برنده جوکر 2 کیست؟

در فصل اول مجموعه جوکر 2 «نیما شعبان‌نژاد»، «هادی کاظمی»، «جواد رضویان»، «نصرالله رادش»، «امیرحسین رستمی»، «بهرنگ علوی» و «محمدرضا علیمردانی» به عنوان شرکت‌کننده حضور داشتند. در طول این فصل هر شرکت‌کننده با استفاده از شوخی‌ها، داستان‌های بامزه، تقلید شخصیت‌ها و هر ترفندی که بلد بود، حریفان خود را به خنده وادار می‌کرد، اما چه کسی در انتها برنده شد؟

برنده جوکر 2
رئالیتی شو جوکر 2

قسمت پنجم و آخر جوکر 2 که امروز (13 تیر 1403) منتشر شد، آخرین چالش‌های فصل اول را به تصویر کشید. در انتها «نصرالله رادش» توانست برنده فصل اول جوکر 2 باشد. این برنامه از نگاه مخاطبان بسیار جذاب بود و باید انتظار ساخت و انتشار فصل دوم از دوره دوم این مجموعه را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه جوکر 2 چیست؟ آیا این مجموعه را دنبال می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *