دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4) با زیرنویس فارسی چسبیده

برای دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 4 (Despicable Me 4) با زیرنویس فارسی چسبیده به انتهای مطلب مراجعه کرده و روی لینک دانلود کلیک کنید.

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، قسمت چهارم انیمیشن من نفرت انگیز منتشر شد. این فرانچایز انیمیشنی که از سال 2010 آغاز شده است، توانسته در دنیای انیمیشن حرفی برای زدن داشته باشد. حالا که قسمت جدید من نفرت انگیز منتشر شده، علاقه‌مندان می‌توانند به انتهای این مطلب مراجعه کرده و به دانلود این انیمیشن از کانال تلگرامی فیگار بپردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 4

خلاصه داستان:

ـماکسیم لو مال« و همسرش «والنتینا» پس از فرار از زندان به دنبال انتقام از «گرو» و خانواده‌اش هستند. آنها برای محافظت از خود به مکان دیگری نقل مکان می‌کنند، جایی که با همسایه‌های جدید آشنا می‌شوند. برای از بین بردن اختلافات، «گرو» و مینیون‌ها به طور مجدد متحد می‌شوند تا با دشمن خود مقابله کنند.

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 4

انیمیشن من نفرت انگیز نمرات متوسطی از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کرده است. این انیمیشن از وب‌سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.3 از 10، از وب‌سایت راتن تومتوز نمره 56 از 100 و وب‌سایت متاکریتیک نمره 52 از 100 را دریافت کرده است.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود انیمیشن Despicable Me 4 فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 4

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن من نفرت انگیز 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *