خالق سریال Love, Death & Robots در حال ساخت یک انیمیشن جدید است

به تازگی اعلام شد که خالق سریال Love Death & Robots (عشق، مرگ و ربات‌ها)، یعنی تیم میلر (Tim Miller) در حال ساخت یک انیمیشن جدید است.

«پرایم ویدئو» در حال ترکیب بازی‌های ویدئویی و انیمیشن برای یکی از بزرگترین پروژه‌های خود در فضای انیمیشن بزرگسالان تا به امروز است. به گفته منابع، این سرویس استریمینگ با «تیم میلر» و استودیوی «بلور»، تیم خلاق پشت سریال تحسین‌شده «نتفلیکس» یعنی Love, Death & Robots، برای تولید یک آنتولوژی انیمیشنی مخصوص بزرگسالان دیگر با عنوان Secret Level همکاری کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیم میلر انیمیشن جدیدی می‌سازد

مانند Love, Death & Robots که قسمت‌های آن بر اساس داستان‌های کوتاه ساخته شده‌اند، آنتولوژی بازی‌های ویدئویی Secret Level که توسط «میلر» خلق و تهیه شده است، شامل داستان‌های کوتاه اصلی خواهد بود که در دنیای بازی‌های ویدئویی محبوب قرار دارند.

جزئیات زیادی در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که بازی‌های New World از «آمازون گیمز»، Spelunky و عناوین پلی‌استیشن در میان بازی‌ها و فرانچایزهایی هستند که در این سریال حضور خواهند داشت. این مجموعه احتمالاً به زودی معرفی خواهد شد و احتمالاً در مراسم افتتاحیه شب Gamescom رونمایی می‌شود.

تیم میلر

Secret Level توسط استودیوهای «Amazon MGM» و «Blur Studio» تولید می‌شود. «دیو ویلسون» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان ناظر این پروژه فعالیت دارد.

استودیوی «Blur» که توسط «میلر» در سال 1995 تأسیس شده است، به عنوان استودیویی برای همکاری انیماتورها و هنرمندان و کنترل سرنوشت خلاقانه خود، در حال تولید محتوا در زمینه‌های سینماتیک بازی‌ها، تبلیغات، فیلم‌های سینمایی و موارد دیگر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال انیمیشنی جدید «تیم میلر» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *