دانلود فیلم Jackpot 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده

برای دانلود فیلم Jackpot 2024 (جکپات)، جدیدترین فیلم جان سینا با زیرنویس فارسی چسبیده به انتهای مطلب مراجعه کرده و روی لینک دانلود کلیک کنید.

جکپات! یک فیلم اکشن و کمدی محصول سال 2024 است که توسط «پل فیگ» کارگردانی شد. در این فیلم، «آکوافینا»، «جان سینا»، «آیدن مایری»، «دونالد الیز واتکینز»، «سم اصغری» و «سیمو لیو» بازی می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم Jackpot! 2024

داستان فیلم درباره «کیتی»، یک بازیگر است که در سال 2030 در کالیفرنیا برنده لاتاری می‌شود. طبق قانون، هر کسی که یک بلیت بازنده داشته باشد، می‌تواند او را قبل از غروب آفتاب بکشد و به صورت قانونی جایزه‌اش را مطالبه کند. «نوئل»، یک مامور حفاظت از برندگان لاتاری، به «کیتی» کمک می‌کند تا غروب زنده بماند و در ازای این کمک، سهمی از جایزه را دریافت کند.

در مارس 2023، اعلام شد که یک فیلم اکشن کمدی به نام Grand Death Lotto در استودیوهای «آمازون» در حال ساخت است. «پل فیگ» به عنوان کارگردان انتخاب گردید و فیلم‌نامه توسط «راب یسکوم» نوشته شد.

دانلود فیلم Jackpot 2024

تهیه‌کنندگان این فیلم «جو راث»، «جف کرشنباوم»، «فیگ» و «لورا» فیشر بودند. «جان سینا»، «آکوافینا» و «سیمو لیو» در نقش‌های اصلی انتخاب شدند. در همان ماه، «آیدن مایری»، «سین ویلیام اسکات»، «دالی دی لئون» و «دونالد الیز واتکینز» به بازیگران فیلم پیوستند. فیلم جکپات! در تاریخ 15 آگوست 2024 (25 مرداد 1403) توسط «Amazon MGM Studios» از طریق «پرایم ویدئو» منتشر شد.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم جکپات 2024 فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فیلم Jackpot 2024 با زیرنویس چسبیده

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Jackpot 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *