تاریخ پخش فصل دوم سریال Bad Sisters مشخص شد

اپل تی‌وی+ تاریخ پخش فصل دوم سریال Bad Sisters را اعلام کرد. این فصل در تاریخ 13 نوامبر 2024 (23 آبان 1403) آغاز خواهد شد و تا 25 دسامبر (5 دی 1403) ادامه خواهد داشت.

هر هفته یک قسمت از این سریال پخش خواهد شد. فصل دوم این سریال، زندگی خواهران گروی را دنبال می‌کند که توسط «شارون هورگان»، «آن-ماری داف»، «اوا برتایستل»، «سارا گرین» و «ایو هیوسون» بازی می‌شوند.

دو سال پس از مرگ «تصادفی» همسر «گریس»، خواهران گروی ممکن است به زندگی عادی خود ادامه داده باشند، اما زمانی که حقایق گذشته دوباره آشکار می‌شوند، این چند خواهر مجبور می‌شوند به گذشته بازگردند و به دنبال رازها و دروغ‌ها بگردند. همچنین، آن‌ها باید تصمیم بگیرند که به چه کسی اعتماد کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل دوم سریال Bad Sisters مشخص شد

بازیگران فصل دوم سریال خواهران بد شامل «فیونا شاو»، «اوون مک‌دونل»، «تادئا گراهام»، «باری وارد»، «مایکل اسمایلی»، «سایس کوئین»، «داریل مک‌کورمک»، «یاسمین اکرام»، «جانجو اونیل»، «پیتر کلافی»، «دایردره مولینز»، «لورکان کرانیچ»، «لیز فیتزگیبن» و «جاستین میچل» می‌شوند.

فصل اول سریال خواهران بد جایزه بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در جوایز تلویزیونی BAFTA دریافت کرد. این سریال همچنین جایزه Peabody و چهار نامزدی جایزه امی، از جمله اولین نامزدی بازیگری زن اصلی برای «هورگان» و بازیگری، نویسندگی و کارگردی برجسته برای یک سریال درام، دریافت کرد. خواهران بد همچنین توسط WGA، جوایز انتخاب منتقدان، انجمن تلویزیونی سلطنتی و جوایز فیلم و تلویزیون ایرلند شناخته شده است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Bad Sisters

با توجه به موفقیت فصل اول و استقبال منتقدان و مخاطبان، انتظار می‌رود که فصل دوم سریال خواهران بد نیز با موفقیت همراه باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل ابتدایی سریال Bad Sisters چیست؟ آیا فصل اول این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *