تریلر بازی Little Nightmares 3 منتشر شد

در جریان مراسم گیمزکام، استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games)، با انتشار تریلر بازی Little Nightmares 3 از این بازی رونمایی کرد.

بازی Little Nightmares III با تریلر جدید خود در گیمزکام (Gamescom 2024) به نمایش گذاشته شد. این بازی سومین قسمت از مجموعه بازی‌های Little Nightmares است و بازیکنان در آن نقش «لو» و «آلون» بازی خواهند کرد که در تلاش برای فرار از «هیچ‌جا» هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تریلر بازی Little Nightmares 3 منتشر شد

داستان بازی در «مارپیچ»، مجموعه‌ای از مناطق تحریف‌شده در «هیچ‌جا» اتفاق می‌افتد. بازیکنان باید با همکاری یکدیگر در دنیایی خطرناک مملو از توهمات زنده بمانند و از چنگال تهدید بزرگ‌تری که در سایه‌ها کمین کرده، فرار کنند.

Little Nightmares III اولین بازی در این مجموعه است که امکان همکاری آنلاین 2 بازیکن را ارائه می‌دهد. تریلر بازی کابوس های کوچک 3 برخی از مکانیک‌های همکاری را نشان می‌دهد که هنگام بازی کردن در حالت همکاری یا به تنهایی با کنترل شخصیت دیگر توسط هوش مصنوعی مفید خواهد بود.

«لو» و «آلون»، دو شخصیت قابل بازی، هم بهترین دوست همدیگر هستند و هم بسیار مکمل یکدیگر. هر کدام از آن‌ها یک وسیله نمادین دارند که به خودشان در بازی کمک می‌کند.

همکاری برای پیشرفت در بازی بسیار مهم خواهد بود. به عنوان مثال، در تریلر بازی Little Nightmares III می‌بینیم که «لو» می‌تواند با کمان خود دشمنان کوچک‌تر را سرنگون کند، در حالی که «آلون» باید آن‌ها را روی زمین با آچار تمام کند. همچنین می‌توانید در پایان تریلر، «لو» را ببینید که از کمان خود برای نجات «آلون» از نگاه سنگ‌شکن کودک هیولا استفاده می‌کند.

با توجه به تریلر منتشر شده، بازی Little Nightmares III به نظر می‌رسد که یک تجربه هیجان‌انگیز و ترسناک خواهد بود که بازیکنان را به دنیایی تاریک و مرموز خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه بازی‌های کابوس‌های کوچک چیست؟ شما کدامیک از نسخه‌های زیر را بازی کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Blog-Playstation


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *