آموزش دریافت اراده (Will) بی‌نهایت در بازی Black Myth: Wukong ؛ راز پولدارشدن در افسانه سیاه: ووکونگ

آموزش دریافت اراده (Will) بی‌نهایت در بازی Black Myth: Wukong که مانند پول است، به شما کمک می‌کند در طی مراحل آن عملکرد خود را ارتقاء دهید.

در بازی Black Myth: Wukong چون «سان ووکونگ» یا شخصیت اصلی چندان به ثروت دنیوی و پول علاقه‌ای ندارد (همانطور که در داستان سفر به غرب هم دیده می‌شود)، توسعه‌دهنده بازی، یعنی «Game Science»، مجبور شد تا راهی جدید برای مدیریت پیشرفت و ارزهای بازی پیدا کند. آن‌ها از سری بازی‌های سولز (Souls) از شرکت «FromSoftware» الهام برداری کرده‌اند، اما تفاوت‌های معناداری در میان آن‌ها وجود دارد.

هر چیزی که باید در مورد بازی Black Myth: Wukong بدانید + داستان کامل بازی و توضیح تمام پایان‌ها


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


دریافت Will بی‌نهایت در بازی Black Myth: Wukong

نکته جالب این است که در Black Myth: Wukong تنها یک ارز اصلی وجود دارد و شما وقتی می‌میرید هیچ مقداری از آن را از دست نمی‌دهید. این ارز با نام Will (اراده) شناخته می‌شود و شما می‌توانید آن را از طریق انجام دادن مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف در بازی به دست آورید. حالا چطور می‌توانید بیشترین مقدار از این ارز را به دست آورید؟

چگونه می‌توان در Black Myth: Wukong اراده (Will) زیادی کسب کرد؟

بازی Black Myth: Wukong
پولدارشدن در بازی Black Myth: Wukong

راهکار این است که شما در Black Myth: Wukong می‌توانید با انجام هر کاری از جمله کشتن دشمنان تا نابود کردن کوزه‌ها مقداری اراده به دست آورید، اما اگر بخواهید مقدار زیادی ویل به دست آورید، یک راه خوب وجود دارد.

توصیه ما این است که یک Shrine (معبد) پیدا کنید که در نزدیکی آن تعداد زیادی دشمنان کوچک Yaoguai وجود داشته باشند. همه آن‌ها را شکست دهید تا اراده‌شان را بگیرید و سپس با استراحت در معبد، آن‌ها را دوباره زنده کنید.

بازی Black Myth: Wukong
اراده بی نهایت در Black Myth: Wukong

اگر اینکار را بکنید وضعیت بهتر هم می‌شود، زیرا دشمنان گاهی اوقات مقدار کمی طلا به نام Tiny Pieces of Gold نیز رها می‌کنند که می‌توانید آن را با کاوش در مراحل بازی پیدا کنید و این طلاها را در هر معبد قدیمی بفروشید و در ازای آن اراده دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب دریافت اراده بی‌نهایت در Black Myth: Wukong چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *