دانلود سریال The Frog با زیرنویس چسبیده فارسی

برای دانلود سریال The Frog ، به پایان این نوشتار بروید و با کلیک روی لینک دانلود، این اثر کره‌ای را دانلود کرده و به تماشای این اثر زیبا بنشینید.

سریال کره ای قورباغه محصول نتفلیکس با بازیگران برجسته‌ای که به آن جلوه‌ای ترسناک و هیجان‌انگیز بخشیده‌اند، به یکی از جدیدترین درام‌های هیجان‌انگیز کره‌ای سال 2024 تبدیل شده است. این سریال که فقط هشت قسمت دارد , هر قسمت با هیجان و تاثیر بیشتری نسبت به قسمت قبل پیش می‌رود و این امر را مدیون تلاش‌های بازیگران و عوامل تولید خود است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود سریال The Frog با زیرنویس چسبیده فارسی

قورباغه دومین پروژه کارگردانی «مو وان-ایل» پس از موفقیت سریال دنیای متأهل (The World of the Married) است که با حضور «کیم هی-ائه»، «پارک هه-جون» و «هان سو-هی» به یکی از پربیننده‌ترین درام‌های کره‌ای تبدیل شد.

این کارگردان برجسته با همکاری «سون هو-یونگ»، داستانی غیرمعمول را به تصویر می‌کشد که با لحنی عجیب تماشاگران را در لبه صندلی نگه می‌دارد.

دانلود سریال The Frog

سریال The Frog داستان چگونگی ورود یک مهمان مشکوک به زندگی عادی مردم در اوج تابستان را به تصویر می‌کشد. این سریال در تاریخ 23 اوت 2024 (2 شهریور 1403) از طریق نتفلیکس منتشر شد.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود سریال The Frog فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود سریال کره ای قورباغه با زیرنویس فارسی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *