دانلود فیلم The Killer 2024 با زیرنویس چسبیده فارسی

لینک دانلود فیلم The Killer در پایان این نوشتار و در لینک کانال تلگرامی فیگار گذاشته شده است که می‌توانید با عضویت در آن، فیلم را دانلود کنید.

فیلم قاتل به کارگردانی «جان وو»، کارگردان مشهور ژانر اکشن، یکی از جدیدترین آثار او است که به تازگی روی پلتفرم استریمینگ Peacock در دسترس قرار گرفت. این فیلم که بازسازی نسخه اصلی قاتل محصول سال 1989 است، با بازی «ناتالی امانوئل» و «عمر سی» به عنوان بازیگران اصلی، توانسته با تغییراتی در روایت و سبک، همچنان روح و امضای کارگردانی «وو» را حفظ کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم The Killer 2024 با زیرنویس چسبیده فارسی

نسخه جدید فیلم قاتل با حفظ برخی از عناصر اصلی داستان از جمله فضاهای خیانت و حفاظت، اما با تغییر جنسیت شخصیت اصلی و حذف داستان‌های عاشقانه، به مخاطبان اکشن‌دوست ارائه شده است.

«ناتالی امانوئل» در نقش یک قاتل حرفه‌ای که به‌طور ناخواسته یک خواننده جوان را کور می‌کند، ظاهر می‌شود و تصمیم می‌گیرد به جای تکمیل ماموریت خود، از او محافظت کند. این تصمیم او را در برابر یک توطئه جنایی بین‌المللی و همچنین یک پلیس خیرخواه پاریسی با بازی عمر سی قرار می‌دهد.

دانلود فیلم The Killer

فیلم قاتل با ترکیبی از صحنه‌های اکشن جذاب و کارگردانی دقیق «جان وو»، توانسته است ضمن حفظ اصالت خود، جنبه‌های مدرن‌تری را به این بازسازی اضافه کند.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم جدید The Killer فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود دانلود فیلم قاتل 2024 با زیرنویس فارسی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *