ابوالفضل پور عرب در بیمارستان بستری شد

بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران، ابوالفضل پور عرب که بسیاری او را از نقش‌های ماندگارش در فیلم‌های سینمایی به یاد دارند، بار دیگر به دلیل مشکلات جسمی در بیمارستانی در تهران بستری شده است.

این خبر توسط «پوریا پورعرب»، فرزند این هنرمند بزرگ، تایید شده است. به گفته او، روند درمانی این بازیگر پیشکسوت در حال انجام و خوشبختانه وضعیت عمومی او رو به بهبود است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ها و سریال های زهره حمیدی که باید تماشا کنید

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


علت بستری شدن ابوالفضل پور عرب چیست

متاسفانه این نخستین باری نیست که این هنرمند توانمند با مشکلات جسمی روبرو می‌شود. در سال 1401 نیز او به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود و پس از طی کردن مراحل درمانی، بهبود یافت.

با توجه به عشق و علاقه‌ای که طرفداران او به این بازیگر دارند، بی‌شک این بار نیز امید است که وی با سلامت کامل از بیمارستان مرخص شود و بار دیگر شاهد حضور او در آثار سینمایی و تلویزیونی باشیم.

ابوالفضل پور عرب

ابوالفضل پورعرب که متولد 1 تیر 1340 است، یکی از چهره‌های برجسته سینمای ایران محسوب می‌شود. وی با بازی در فیلم‌هایی چون عروس، نرگس و مردی شبیه باران نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم فجر شده است و سرانجام برای بازی در فیلم مردی شبیه باران موفق به دریافت این جایزه شد.

همچنین، او برای نقش‌آفرینی در فیلم «عروس» جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ‌یانگ کسب کرد که افتخاری بین‌المللی برای سینمای ایران به شمار می‌رود.

«پورعرب» در طول دوران حرفه‌ای خود در سینما و تلویزیون، با کارگردانان برجسته‌ای همچون «داریوش مهرجویی»، «کیانوش عیاری» و «رخشان بنی‌اعتماد» همکاری داشته و توانسته است با بازی‌های درخشان خود، جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان پیدا کند.

با توجه به کارنامه درخشان و خاطرات خوبی که از آثار او در ذهن علاقه‌مندان به سینما به جا مانده است، اگر شما هم به دنبال تماشای فیلم‌های این بازیگر بزرگ هستید، پیشنهاد می‌شود فیلم‌های عروس، نرگس و مردی شبیه باران را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری و فیلم‌های این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *