تفاوت مارول و دی سی از زبان جیمز گان

به تازگی جیمز گان (James Gunn)، رئیس استودیوی دی سی (DC)، در مورد تفاوت این این دنیا با سینمایی مارول (Marvel) صحبت کرده است.

با پایان یافتن یک فصل از کتاب‌های کمیک، فصل جدیدی برای «جیمز گان» آغاز می‌شود. خالق موفق مجموعه Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) در دنیای «مارول»، در پاییز 2022 به‌عنوان رئیس استودیوی تازه تأسیس «دی‌سی» منصوب شد. او اکنون نقش مشابهی با «کوین فایگی» در «مارول» را در دنیای «DC» ایفا می‌کند، اما در سمت دیگر میدان مشغول است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صحبت‌های جیمز گان در مورد مارول و دی سی

«گان» دو سال پس از انتصاب خود صرف طراحی چشم‌انداز جدیدی برای دنیای «DC» کرد، چشم‌اندازی که بیشتر دنیای توسعه‌یافته «DC» را کنار می‌گذارد و به جای آن حول محور شخصیت‌های جدید و بازطراحی شده می‌چرخد.

استودیوی «دی‌سی» قرار است اولین قدم‌های خود را در دسامبر امسال با پخش سریال انیمیشنی Creature Commandos در پلتفرم «Max» بردارد و در ماه ژوئیه سال آینده با حضور «دیوید کورنسوت» در نقش «سوپرمن» رسماً کار خود را آغاز کند.

جیمز گان

دنیای جدید DC قرار است با سرعت بالا حرکت کند، اما انتظار نداشته باشید که مسیر آن یکپارچه و یکنواخت باشد. «جیمز گان»، در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly از وفاداری‌اش به منابع اصلی کتاب‌های کمیک DC صحبت کرد و تأکید کرد که می‌خواهد تنوع و طعم‌های منحصر به فرد صفحات کتاب‌های کمیک را به پرده سینما بیاورد.

گان گفت:

همیشه چیزی که درباره کتاب‌های کمیک DC دوست داشتم این بود که شما کمیک‌های اصلی و جریان‌محور خود را داشتید که همیشه منتشر می‌شدند، اما در کنار آن‌ها کمیک‌های متفاوت و با حال و هوای مختلف مثل Watchmen (نگهبانان)، The Dark Knight Returns (بازگشت شوالیه تاریکی) و All-Star Superman (سوپرمن تمام‌ستاره) هم بودند. از این جهت، DC با مارول تفاوت داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های جیمز گان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *